sen paremmin pekkarinen kuin muutkaan antiluomuilijat ei vaivaudu vastaamaan mulle
Ruutia ei piisaa nihan kaikkeen mikä liikkuu tai ääntelee, mutta teen parhaani:
Suomessa viljassa liikatuotantoa ja tuotanto kasvaa kiihtyvän karjataloudesta luopumisen vuoksi, miksi panostaa ylihintaisilla panoksilla tukkoisille markkinoille joille ei saa hintaa. MIKSI EMME TUOTTAISI OMAN TARPEEMME VERRAN JÄRKEVILLÄ KEINOILLA? KULUTTAJAKIN HERÄÄ PIAN HUOMAAMAAN, MISTÄ TAVARASTA JOUTUU MAKSAMAAN PALJON SEKÄ KAUPASSA ETTÄ VEROTUKSESSA.
mikset hykertele tyytyväisyyttä kun luomuviljelijä kärsii tuotannon kannattavuuden olleessa pohjamudissa. TÄHÄN EN OSAA VASTATA.
tuki ei ole suuri kokonaistukipotissa kuten aatami totes, sen perään on turha itkeä, miten luomu tulee siis yhteiskunnalle sen kalliimmaksi kuin homppäheinät tai esim. helpi... OLEN SAMAA MIELTÄ HELPISTÄ KANSSASI. MITÄ VÄHEMPI HÖMPPÄÄ, SEN PAREMPI.
kuka oppilaistasi on saanu 10 tn viljasatoja. EN OLE KYSYNYT. LUOMUPELTOJA OLEN KATSELLUT:
http://mattipekkarinen.net/syksylu.htm SEKÄ TAVANOMAISIA. KYLLÄ PÄÄLTÄ YLEENSÄ ARVAA, KUMMASTA ON KYSE.
SORI HUUTAMINEN, VAAN EN KEKSINYT MUUTA KEINOA EROTTUA TÄHÄN HÄTÄÄN.