Yksin olen hoitanut sen pienen karjan mitä mulla on. Emännyys ajanut viimeksi traktorilla eteenpäin n.15v sitten

Kersat vielä niin pieniä että eivät luultavasti uskalla navetassa käydä

Tokihan tuota on tullut mietittyä, mitä jos ... ja navetan oveen päivitän silloin tällöin työohjeita, erityisesti ennen baari-iltoja, ne voivat olla vanhanakin vielä joskus hiukka pysäyttäviä

Kerrankin olivat portsarit meinaneet kuulemma meikeläisen abulanssiin pistää, mutta onneksi oli emännyys mukana, joka oli sanonut "kyllä se tästä selviää sen pitää olla aamulla lypsyllä"

Olin vissiin ollut väärän nyrkin edessä, kun aamulla peiliä katselin

Onneksi on sentäs yks ja sama lomittaja joka viimeaikoina lomitukset hoidellut, mutta eihän sitä varmasti heti apuun saisi. Mun veli tekee kyllä paljon kökkähommia mulle, joka kyllä osaa paremmin hommat kun minä. Toissa kesänä se vaan joutu umppari leikkaukseen rehuntekoaikana, joten tehtiin isän (74v) kanssa rehut kahden. Kyllähän sitä varmaan urakoijia sais tekeen nää meikeläisen työt, mutta ... Yhteen aikaan yritin lomatoimiston väelle esittää että olis kaks lomittajaa jotka tietäisivät talon tavat, mutta se ei oikein ikinä onnistunut. Joten nyt olen tyytyväinen että on edes yks hyvä, sekin parempi kuin kaks "sluipaa"