Ne ei korjaamoila tahdo jäykkää taka-akselia pienissä autoissa säätää,kun se ei tavallaan ole säädettävissä.Mulla nissanin pickupissa oli vika,että se halusi mennä oikealle ja virhe oli taka-akselin asennossa.Itse sen sitten säädin,löysäämällä sinkilät ja portolla työnsin akselia välyksen verran taaksepäin.Parani ajettavuus muttei täysin
Aika uusi asia tuo säädettävä taka-akseli oikeastaan on. Esim. I-koppasessa Octaviassa(siis tämä VAG-yhtymän tekele) ei säätöjä paljon löydy.
Ihan hieno systeemi tuo nelipyöräsuuntaus on. Itse kämäytin päin rusakkoa ja etupyörä alkoi liikaa harittamaan. "projetorit" vaan kiinn pyöriin ja tietokoneen ruudulta voi katsoa, kun mutteristä vääntää ja näkee suoraan, milloin mitta on toleransseissa. Ja kun oikeat kulmat löyty, niin ajettuvuudessa sen kyllä huomaa kuten myös renkaiden kulumisessa. Ei tarvitse pitkään ajaa väärillä aurauksilla, kun renkaasta sen huomaa ja vaikka vika korjataan, rengas jatkaa epätasista kulumistaan, kun se kerran on alkuun lähtenyt.