Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Auton Aurauskulma  (Luettu 19689 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan
Vs: Auton Aurauskulma
lopputulos oli että ratti vinossa edelleen
Tuohan se lopputulos aika usein on ja se harmittaa, ratti kun on jatkuvasti siinä silmien edessä. Kun säätö aloitetaan, pitäsi ratti jollain konstilla lukita suraan ja sen jälkeen säätää kulmat, niin että säädön jälkeen etupyörät todellakin sojottavat suoraan. Mersu tosiaan lienee niistä haasteellisimmista säädettävistä, siinä kun etupyörät lähes kaatuvat alle, kun pyörät kääntää ääriasentoon. ;D
Ratti irti pooreista kun pyörät on suorassa ja kääntää ratin kohilleen ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

brotofobia

  • Vieras
Vs: Auton Aurauskulma
lopputulos oli että ratti vinossa edelleen
Tuohan se lopputulos aika usein on ja se harmittaa, ratti kun on jatkuvasti siinä silmien edessä. Kun säätö aloitetaan, pitäsi ratti jollain konstilla lukita suraan ja sen jälkeen säätää kulmat, niin että säädön jälkeen etupyörät todellakin sojottavat suoraan. Mersu tosiaan lienee niistä haasteellisimmista säädettävistä, siinä kun etupyörät lähes kaatuvat alle, kun pyörät kääntää ääriasentoon. ;D
Ratti irti pooreista kun pyörät on suorassa ja kääntää ratin kohilleen ;)

Onhan se kiva alkaa repiin airbageja irti ja purkaan ratin verhousta.  :D  Ja sitten sieltä alta löytyykin vielä ESC/ESP:n ratin asennon tunnistin...no sen voikin raksia samalla sivuleikkureilla irti...iha tarpeeton  :D

Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:12:10 kirjoittanut brotofobia

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan
Vs: Auton Aurauskulma
lopputulos oli että ratti vinossa edelleen
Tuohan se lopputulos aika usein on ja se harmittaa, ratti kun on jatkuvasti siinä silmien edessä. Kun säätö aloitetaan, pitäsi ratti jollain konstilla lukita suraan ja sen jälkeen säätää kulmat, niin että säädön jälkeen etupyörät todellakin sojottavat suoraan. Mersu tosiaan lienee niistä haasteellisimmista säädettävistä, siinä kun etupyörät lähes kaatuvat alle, kun pyörät kääntää ääriasentoon. ;D
Ratti irti pooreista kun pyörät on suorassa ja kääntää ratin kohilleen ;)

Onhan se kiva alkaa repiin airbageja irti ja purkaan ratin verhousta.  :D  Ja sitten sieltä alta löytyykin vielä ESC/ESP:n ratin asennon tunnistin...no sen voikin raksia samalla sivuleikkureilla irti...iha tarpeeton  :D
eikö asennontunnistin anna väärää tietoa koko ajan jos ratti kierossa????
ei noi oo nyt ylivoimasia tehtäviä, kun tietää mitä tekee, jos ei tiedä niin vie sinne missä tiedetään...

Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:16:16 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...