Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ryskyn viljakarryt kotimaisia?  (Luettu 6191 kertaa)

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ryskyn viljakarryt kotimaisia?
Osui Koneaariassa eteen Ryskyn viljakärry. Kokoa en muista tai en siis katsonutkaan, mutta  oli se niin tutunoloinen, että pysähdyin.

Minulla on Palmsin 150 hl:n kärry ja tuossa kotimaisessa Ryskyssä oli ainakin laidat samalta tehtaalta kuin minulla. Esittelijä väitti, että Rysky on Kire-kotimainen. Kurkkasinpa lavan allekin. Tutunoloinen teli siellä makoili.

Mitä kotimaista Ryskyssä on vai onko Palms tehty osin Suomessa. Jälkimmäinen on epätodennäköisempi vaihtoehto.

handetonttu

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Ryskyn viljakarryt kotimaisia?
Osui Koneaariassa eteen Ryskyn viljakärry. Kokoa en muista tai en siis katsonutkaan, mutta  oli se niin tutunoloinen, että pysähdyin.

Minulla on Palmsin 150 hl:n kärry ja tuossa kotimaisessa Ryskyssä oli ainakin laidat samalta tehtaalta kuin minulla. Esittelijä väitti, että Rysky on Kire-kotimainen. Kurkkasinpa lavan allekin. Tutunoloinen teli siellä makoili.

Mitä kotimaista Ryskyssä on vai onko Palms tehty osin Suomessa. Jälkimmäinen on epätodennäköisempi vaihtoehto.

kire- kotimaisuus tarkoittaa sitä, että suomessa laitetaan runkoon kiinni lava ja pyörät. Eli loppukokoonpano suomessa. Varsinainen rakennus tehdään etelämpänä.
allekirjoittanut

realisti

• Vieras
adaverestä on kire ja rysky lähtösin. Palms tehdäänkin hieman koiliseen edellisistä.

jusu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
minkä kippiä nuos kire rysky palmssiis o?
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Palms teki aluksi Kirelle kärryjä maahantuojan piirrustuksilla. Myöhemmin Palms alkoi tehdä kärryjä Tenkaselle ja Kuisma haki uuden valmistajan. Nythän nuo Palmsit on Agrimarketin myynnissä. Nykyisiä Kire kärryjä myydään myös Rysky merkillä Turun Konekeskuksen ketjussa.
Mystinen kesälaatumies

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minkä kippiä nuos kire rysky palmssiis o?
Nurmi ainakin mun Kiressä on.
Mystinen kesälaatumies

Fuller

• Vieras
Rysky-päivillä Ylivieskassa ne osaa ketoa totuuden.  ::)

isanta

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Moro,

tuli vaan mieleen... Onko nuo hyviä kärryjä?

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Ainakin maalitakuu on niissä eli ei varmasti ole virheetön pinta 2 vuoden päästä ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paskanruskioilla Ryskykärryillä on kiva kuskata Rytö-kauraa.  ;D
Kui mää ain olen paras?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Paskanruskioilla Ryskykärryillä on kiva kuskata Rytö-kauraa.  ;D
Pöytyän Yty-sinapin värisiä. :D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
joillain on jopa ryskykärry kestäny melko hyvin , kun eihän näistä puhtaasti kotomaisistakaan niin hyviä kokemuksia ole ellu!       junkkareista milloin mitäkii ja tuhtiloissa pikkuhäikkiä mutta kai nuo hintansa haukkuu!

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Niis kiinteälaitaisis hydrauliperälaidas on sanoisinko mielenkiintoinen ratkaisu! Ei minkäänlaista huullosta sisäänpäin. Ei kai sielä pysy viljakaan ilman teippiä muutamankymmenen kuorman jälkeen. Rypsi tuskin uutenakaan...

landehande

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • verkuilla tulevaisuuteen
Moro,

tuli vaan mieleen... Onko nuo hyviä kärryjä?

Palmssit ihan kelpo kärryjä. Hiukan vahvempi tunkki saisi olla. Maalauksessakin sanomisen varaa. Elleivät sitten ole korjanneet näitä vikoja.