Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tammer-Juristit  (Luettu 10800 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Tammer-Juristit

   Kyllä niitä harmittelijoita on aivan muut kuin minä. Turha katella taaksepäin ,kun metsät puskee puuta parhaimmillaan 12 mottia kesä, per hehtaari. Tää koko kartellijuttu on naurettava. Kaikkihan sen tiesi ja nyt ollaan niin neekereitä ;D

 *** Kyseessä on periaate. Saako firmat toimia vastoin kilpailulakia. Mielestäsi siis saa. Eli kannatat kartelleita ja monopoleja ?!

Itse en moisia järjestelmiä kannata. Ja siksipä, kun nyt vihdoin se kilpailuvirasto sai vetkuttelultaan sen kartellin selvitettyä, on myös vahingon kärsineen velvollisuus tehdä osansa. Eli vaatia vahingonkorvausta. Muutenhan tää näyttää ihan naurettavalta. Eli metsänomistajat on ryhmä niin tyhmiä ja lullukka väkeä, että niitä saa kusta silmään mennen tullen ja ne vaan hiljaa hyssyttelee tyytyväisinä narrin roolinsa. Ei kiitos, ei sovi minulle  ;)

Ne sinunkin kartelliaikana myymät palstat kyllä puskee sen 12% vuodessa puuta. Risukothan tunnetusti lihoo ihan silmissä. Ja hyvä että puskee. Toivottavasti aikanaan on ostajat reiluja ja myyjät valistuneita  ;)

 Tuossa päivemmällä laki-oppia...jos tuomioistuimen toteama kartelli ei maksa korvauksia, niin tarkoittaapi että suomilandian ei pitäis kuulua vapaata yrittämistä soveltavaan eeuuhun ollenkaan....sertipaperin tuotantoehdoissa taitaa olla raaka-aineen hankinnallekin jotain riistonkieltoehtoja...