Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe case hy-tran  (Luettu 42076 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: case hy-tran
Systeemi meikäläisellä se että kaikissa koneissa neste gear mj 46 perässä.Ei ongelmaa engelsmannin eikä sakemannin kanssa.Suomalaisiinhan voi sitten käyttää noiden 1000 tuntia käytetyt öljyt.

--kyllä totta tosiaan MJ 46 täyttää ton MS1207 vaatimuksen(Hy-Tran Plus)
--paperien mukaan toimii... 8)

Mulla oli joskus tota pelkkää MJ:tä,se voi olla Caseen vähän kankeaa..

Esso Torque Fluid 56 täyttää myös tuon keissin vaatimuksen:

http://xom.ee/files/11_glxxencvlesesso_torque_fluid_56.pdf
Kui mää ain olen paras?

Maitopoika

  • Vieras
Vs: case hy-tran
Ainoa vika että on liian hyvää öljyä muihin koneisiin.20 litran pänikkä on noin 5 Euroa kalliimpi eli 62€ tavalliseen neste gear 40 verrattuna.Mut mun puolestani saa laittaa itsekukin vaikka pellavaöljyä jos se hyvältä  koneessa tuntuu.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: case hy-tran
Mut mun puolestani saa laittaa itsekukin vaikka pellavaöljyä jos se hyvältä  koneessa tuntuu.

****Joku silikoonipitoinen vois olla mukavamman tuntuista?
Kui mää ain olen paras?

Sirre65

  • Vieras
Vs: case hy-tran
Mut mun puolestani saa laittaa itsekukin vaikka pellavaöljyä jos se hyvältä  koneessa tuntuu.

****Joku silikoonipitoinen vois olla mukavamman tuntuista?

Oon samaa mieltä kanssasi!

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: case hy-tran
Varo sirre tuota timppaa.Köyttää teikäläisen rakennustelineisiin,löytyy taljat ja vehkeet.See rasvaa niitä jo. :D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Sirre65

  • Vieras
Vs: case hy-tran
Varo sirre tuota timppaa.Köyttää teikäläisen rakennustelineisiin,löytyy taljat ja vehkeet.See rasvaa niitä jo. :D

No enpä oo ollut rakennustelineissä koskaan kiinni  :D Suulin seinää vain maalaillut tellinkeiltä. Mutta onhan tuo jo syy ostaa uudet telineet tilalle. Taivaanrannan maalaria odotellen...

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: case hy-tran
TIIIMOOOOO! Sä oot taivaanrannanmaalari.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Sirre65

  • Vieras
Vs: case hy-tran
TIIIMOOOOO! Sä oot taivaanrannanmaalari.

No en tunne enkä tiedä koko Timoa. Mutta voi se maalata...jotakin...

Sirre65

  • Vieras
Vs: case hy-tran
Varo sirre tuota timppaa.Köyttää teikäläisen rakennustelineisiin,löytyy taljat ja vehkeet.See rasvaa niitä jo. :D

Sen verran vielä, että hankkii sitten vahvat taljat. Ei tällainen kokenut emäntä pysy missään pienissä taljoissa, kun tulee sellainen olo...

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: case hy-tran
Varo sirre tuota timppaa.Köyttää teikäläisen rakennustelineisiin,löytyy taljat ja vehkeet.See rasvaa niitä jo. :D

Sen verran vielä, että hankkii sitten vahvat taljat. Ei tällainen kokenut emäntä pysy missään pienissä taljoissa, kun tulee sellainen olo...

timppa on kuule kokenut jermu...

kerronpa tarinan timpan pikkujouluista...:

Maanrakennusliike aitojorma&pojat järjesti naamiaiset. Eräästä sivuhuoneesta tuli Timppa, sammahtanutta keski-ikäistä alastonta sihteerikköä raahaten, juhlahuoneeseen sangen juopuneessa tilassa. Tuolloin vielä suht selvä työtoveri kysyi:

- Ketäs te sitten esitätte?
- "Minä olen napoleoni ja , daami on aatami";sanoi Timppa ja solautti oikean kätensä avoimen paitansa alle...
- Kuinka se voi olla Aatami, eihän sillä ole mitään jalkojen välissä?
- Äsken ainakin oli, eikä varmasti kestä kauan, kun on taas uudestaankin...

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: case hy-tran
Aamulla tulee taas siivooja. :D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"