Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe voimaa.com yms.  (Luettu 105429 kertaa)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8304
Vs: voimaa.com yms.
Vemssi on varmaan oikeassa. *ituttaa vain kun on maksanut ykkösellä alkavan laskun ja se ei ole satasia, ja lopuksi saa maksaa melkein saman toiselle että saa koneen pelaamaan. Näille poropeukaloille en antaisi mitään ohjelmoitavaksi, sen verran surkea oli jälkihoito hommassa. Ja vastasin vain suoraan kysymykseen, en enää jaksaisi jauhaa uutta topicia tästä aiheesta.

Ei kai bitit voi noin paljoo maksaa?  :o :o :o :o :o :o
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

JTJ

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 241
Vs: voimaa.com yms.
Joo ei kyllä tämän keskustelun perusteella uskalla asioida voimaa.comissa eikä kyllä Realistinkaan putiikissa.  ;D

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: voimaa.com yms.
Joo ei kyllä tämän keskustelun perusteella uskalla asioida voimaa.comissa eikä kyllä Realistinkaan putiikissa.  ;D
Ensimmäisestä ei kokemusta, mutta jälkimmäisestä on ;D
pessimisti ei pety!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: voimaa.com yms.
Tapelkaa pojat niin saatte tupakkaa. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: voimaa.com yms.
What ever, näiden humpuukilastuttajien asiakkaat on aina tyhmiä tai väärässä jos homma ei pelaa. Onneksi tulen vastakin itse toimimaan uskomattoman tehokkaana voimaa.comin markkinamiehenä, kas kun tutut ei kyseisestä puljussa ole ohjelmiaan ostaneetkaan.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1407
Vs: voimaa.com yms.
What ever, näiden humpuukilastuttajien asiakkaat on aina tyhmiä tai väärässä jos homma ei pelaa. Onneksi tulen vastakin itse toimimaan uskomattoman tehokkaana voimaa.comin markkinamiehenä, kas kun tutut ei kyseisestä puljussa ole ohjelmiaan ostaneetkaan.

Ei tämä keskustelu realistinkaan bisneksiä edistä. Yhenlailla voimaa.cominkin ohjelmat ovat täällä toimineet. Liekö sitten tekijällä väliä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: voimaa.com yms.
What ever, näiden humpuukilastuttajien asiakkaat on aina tyhmiä tai väärässä jos homma ei pelaa. Onneksi tulen vastakin itse toimimaan uskomattoman tehokkaana voimaa.comin markkinamiehenä, kas kun tutut ei kyseisestä puljussa ole ohjelmiaan ostaneetkaan.

Ei tämä keskustelu realistinkaan bisneksiä edistä. Yhenlailla voimaa.cominkin ohjelmat ovat täällä toimineet. Liekö sitten tekijällä väliä.

Joo, ei ole siinäkään virmassa jälkimarkkinointia hoidettu kunnialla ::)
pessimisti ei pety!

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: voimaa.com yms.
What ever, näiden humpuukilastuttajien asiakkaat on aina tyhmiä tai väärässä jos homma ei pelaa. Onneksi tulen vastakin itse toimimaan uskomattoman tehokkaana voimaa.comin markkinamiehenä, kas kun tutut ei kyseisestä puljussa ole ohjelmiaan ostaneetkaan.

Ei tämä keskustelu realistinkaan bisneksiä edistä. Yhenlailla voimaa.cominkin ohjelmat ovat täällä toimineet. Liekö sitten tekijällä väliä.

Joo, ei ole siinäkään virmassa jälkimarkkinointia hoidettu kunnialla ::)

Nyt sä kyllä *****ilet väärälle hepalle jälkimarkkinoinnista, loppu ryssien kans touhuaminen pääosin NIIDEN surkea jälkimarkkinoinnin takia. Ei mulla hermo kestänyt enää kun paja lupaa vaikka mitä mutta ei tee mitään.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: voimaa.com yms.
What ever, näiden humpuukilastuttajien asiakkaat on aina tyhmiä tai väärässä jos homma ei pelaa. Onneksi tulen vastakin itse toimimaan uskomattoman tehokkaana voimaa.comin markkinamiehenä, kas kun tutut ei kyseisestä puljussa ole ohjelmiaan ostaneetkaan.

Ei tämä keskustelu realistinkaan bisneksiä edistä. Yhenlailla voimaa.cominkin ohjelmat ovat täällä toimineet. Liekö sitten tekijällä väliä.

Joo, ei ole siinäkään virmassa jälkimarkkinointia hoidettu kunnialla ::)

Nyt sä kyllä *****ilet väärälle hepalle jälkimarkkinoinnista, loppu ryssien kans touhuaminen pääosin NIIDEN surkea jälkimarkkinoinnin takia. Ei mulla hermo kestänyt enää kun paja lupaa vaikka mitä mutta ei tee mitään.
Asiakashan en sitä voi tietää miks esim 30cm liian pitkä pressu on ihan ok, ei kerrota mitään mitä asialle voisi tehdä. Menee taas asian viereen ::)
pessimisti ei pety!