Ja siihen on kuulemma jo löytynytkin ratkaisu erään firman toimesta, ennen en kehu ennen kuin pääsen testaamaan. Tollanen toimiva versio täytyy hankkia ittelle heti kun mahdollista, eivät vaan vielä myyneet kuten eräät keskeneräistä ohjelmaa vaan haluavat testata kunnolla.
Hei, mutta ollen totta, tuohan on ihan loistava juttu.
Nyt Antti sitten,,,,, sinunkin täytyy muistaa, että ei moottorin ohjausohjelmassa ole mitään vikaa ollut koko aikana. Ei myöskään toisessa versiossa. Nuo oireet tulevat tuosta mainitun vaihdelaatikon venttiilin paineen kestosta.
Tottakai sitä voidaan pitää osaamattomuutena jos tuollaiseen koneeseen tarjotaan enemmän paukkua kuin se kykenee vaihteistollaan käsittelemään. En sitä kiistä ollenkaan, jokaiselle tulee vain se ensimmäinen kone jossain kohti. Tuo oireyhtymä on tullut jokaiselle optimointeja tarjoavalle yritykselle varmasti yllätyksenä joko omilta asiakkailta tai kolleegoiden toteamana. Minun silmiini se tuli 27.02.2012 sinun kertomana. Aiheeseen reagoitiin välittömästi, ja selvitystyö lähti käyntiin, se etenee eri ihmisten sille asialle ehtimän ajan puitteissa.
Kerrot itse, meiltä sinulle tarjotun vaihtoehtoja mallikkaaseen maaliintuloon tässä asiassa, kaiken kaikkiaan, ja ne vaihtoehdot ovat edelleen voimassa.
Asia ei ole yksinkertainen, kun siihen liittyy useampia osapuolia, heidän keskinäistä keskustelua ja vielä vahingossa laskuja maksava puolisokin.
Omasta puolestani näen että tämän teeman ympärillä itseltäni ei riitä enempää tarinaa.
Pallo on sinulla.