Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe voimaa.com yms.  (Luettu 105625 kertaa)

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: voimaa.com yms.
http://www.ltr-racing.com/
 Aika kovii tehoi ottavatten jos vuan tahtoo..... Mitenköhän vakio tee series kestää sen 330hv

Ei se varmaan 15v kossilla kestä päivääkään... Ulosotolla pyöritettäviä työkoneita käytettäes kestää kohtuudella, mutta kestävyyttä kyllä lisää turbon vaihto suurempaan!

Calahan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 690
Vs: voimaa.com yms.
http://www.ltr-racing.com/
 Aika kovii tehoi ottavatten jos vuan tahtoo..... Mitenköhän vakio tee series kestää sen 330hv

Ei se varmaan 15v kossilla kestä päivääkään... Ulosotolla pyöritettäviä työkoneita käytettäes kestää kohtuudella, mutta kestävyyttä kyllä lisää turbon vaihto suurempaan!

Meinasin tuot directii et miten se moiset tehot kestää. Kovan lootan pikavaihteitten pakat saap varmaan jo tunnis valmiiks jos on kova remppa into!  :D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: voimaa.com yms.
http://www.ltr-racing.com/
 Aika kovii tehoi ottavatten jos vuan tahtoo..... Mitenköhän vakio tee series kestää sen 330hv

Ei se varmaan 15v kossilla kestä päivääkään... Ulosotolla pyöritettäviä työkoneita käytettäes kestää kohtuudella, mutta kestävyyttä kyllä lisää turbon vaihto suurempaan!

Meinasin tuot directii et miten se moiset tehot kestää. Kovan lootan pikavaihteitten pakat saap varmaan jo tunnis valmiiks jos on kova remppa into!  :D
http://www.ltr-racing.fi/etusivuuutiset_news_815.htm   ;D

Calahan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 690
Vs: voimaa.com yms.
http://www.ltr-racing.com/
 Aika kovii tehoi ottavatten jos vuan tahtoo..... Mitenköhän vakio tee series kestää sen 330hv

Ei se varmaan 15v kossilla kestä päivääkään... Ulosotolla pyöritettäviä työkoneita käytettäes kestää kohtuudella, mutta kestävyyttä kyllä lisää turbon vaihto suurempaan!

Meinasin tuot directii et miten se moiset tehot kestää. Kovan lootan pikavaihteitten pakat saap varmaan jo tunnis valmiiks jos on kova remppa into!  :D
http://www.ltr-racing.fi/etusivuuutiset_news_815.htm   ;D

Reilu 30 heppaa.....  :-[ Kait se sen 50 et huomais jotain erookin

maamees

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 174
Vs: voimaa.com yms.
Niin, mitä lie tarkoitit? Kai t- sarjan suurimmankin mallin voa teho alkaa ykkösellä? Et, liki 50 hepoa taitaa tulla eroa?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26076
  • vastustan
Vs: voimaa.com yms.
Niin, mitä lie tarkoitit? Kai t- sarjan suurimmankin mallin voa teho alkaa ykkösellä? Et, liki 50 hepoa taitaa tulla eroa?
kun on kaikenmaailman lavetinvetoa, ylämäkikisaa yms hömppää niin aljetaan ajaa perät vastakkain ja nivelakseli väliin, katotaan kellä vehkeet kestää ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: voimaa.com yms.
Niin, mitä lie tarkoitit? Kai t- sarjan suurimmankin mallin voa teho alkaa ykkösellä? Et, liki 50 hepoa taitaa tulla eroa?

Näyttääs tuolta jopa 207hp tulleen...
http://www.porintehotuonti.com/attachments/File/VALTRA_T202CR_DIRECT_ORG_TUNED.pdf

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: voimaa.com yms.
LTR-racingilla oon vuoden takuu työlleen,ja tuloo säätämään jos tarvetta on,ja se on vielä erikoistunu sisudieseliin,mikolta kuulemma löytyy valtran ohjelmat koneelta heti,porin tehotuonti saa aikaan savua,mutta myös voimaa,ltr pystyy muuttamaan vääntömomentteja siihen kierroshaarukkaan mihin asikas haluaa.tuola enempi tietoa---->http://www.ltr-racing.com/


Mites se porilaasen ohojelma pakolämpöjä enemmän nostaa? Ku vertaa johonki muuhun... eikös se moottori käydäkseen kuitenki tarvi ilmaa ja polttoainetta käydäkseen, mikäli mä oon ymmärtäny.. ja ahtopaine mittari sen kertoo mitä sinne männän päälle on painetta menosssa... ajattelin vain ku tuos joku voivotteli pakopaineista silloon pitää vähä viritystä lieventää ;D

Meillä tracissa 1.7bar ahtopainetta ja hyvin on kestäny mylly 20 vuotta, deutzista en tiä mitä siä on painetta ku en oo jaksanu mittaria ruuvata kiinni mut ei varmaan paljon yli kilon mene ja hyvin on kestäny 2000h lastun jälkeen ja koneet muutenkin joihin on lisää potkua laitettu ;D


***no ei se juttu nyt noin yksinkertanen oo. porin ohjelmat on ainakin ollu huonompia kuin ltr. ajotuksia ei välttämättä muuteta ollenkaan. ohjelmistojen tekijöitä on monen lähtöön toiset lisää painetta toiset syöttömäärää,ym.

kyllä rivipumppukone ihan erimaata on. mb-tracin moottorista en itse löydä silti oikeestaan mitään kehuttavaa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26076
  • vastustan
Vs: voimaa.com yms.
Niin, mitä lie tarkoitit? Kai t- sarjan suurimmankin mallin voa teho alkaa ykkösellä? Et, liki 50 hepoa taitaa tulla eroa?

Näyttääs tuolta jopa 207hp tulleen...
http://www.porintehotuonti.com/attachments/File/VALTRA_T202CR_DIRECT_ORG_TUNED.pdf
väännöt on kohillaan kun esimerkiksi vertaa 12 litraseen kuorma-autoon.....

http://www.scania.fi/trucks/main-components/engines/euro-5/12-litre/420-hp.aspx
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: voimaa.com yms.
Niin, mitä lie tarkoitit? Kai t- sarjan suurimmankin mallin voa teho alkaa ykkösellä? Et, liki 50 hepoa taitaa tulla eroa?

Näyttääs tuolta jopa 207hp tulleen...
http://www.porintehotuonti.com/attachments/File/VALTRA_T202CR_DIRECT_ORG_TUNED.pdf
väännöt on kohillaan kun esimerkiksi vertaa 12 litraseen kuorma-autoon.....

http://www.scania.fi/trucks/main-components/engines/euro-5/12-litre/420-hp.aspx

Tappivääntö eli moottorilla noin puolet tuosta!

Joupir84

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 253
  • Näillä mennään
Vs: voimaa.com yms.
Kaveri rykäs Ltr:n ohjelmoimalla T 162 versulla (150tuntia ajettu) 283hv tumpista. Toukokuu lopus oli penkki täs Virroil
Suolahe rauta on haurasta

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: voimaa.com yms.
LTR-racingilla oon vuoden takuu työlleen,ja tuloo säätämään jos tarvetta on,ja se on vielä erikoistunu sisudieseliin,mikolta kuulemma löytyy valtran ohjelmat koneelta heti,porin tehotuonti saa aikaan savua,mutta myös voimaa,ltr pystyy muuttamaan vääntömomentteja siihen kierroshaarukkaan mihin asikas haluaa.tuola enempi tietoa---->http://www.ltr-racing.com/
Ei se Porilaasenkaa ohojelma aina savua, mutta pakolämpöjä se nostaa. Eli jos ei tilanne ihan justihin oo sielä muuttunu, niin se on hinta/laatusuhteeltaan markkinooren huonoin vaihtoehto. Tuntuu vähä jotta ratsastaa vanhalla maineella.

Mites se porilaasen ohojelma pakolämpöjä enemmän nostaa? Ku vertaa johonki muuhun... eikös se moottori käydäkseen kuitenki tarvi ilmaa ja polttoainetta käydäkseen, mikäli mä oon ymmärtäny.. ja ahtopaine mittari sen kertoo mitä sinne männän päälle on painetta menosssa... ajattelin vain ku tuos joku voivotteli pakopaineista silloon pitää vähä viritystä lieventää ;D

Meillä tracissa 1.7bar ahtopainetta ja hyvin on kestäny mylly 20 vuotta, deutzista en tiä mitä siä on painetta ku en oo jaksanu mittaria ruuvata kiinni mut ei varmaan paljon yli kilon mene ja hyvin on kestäny 2000h lastun jälkeen ja koneet muutenkin joihin on lisää potkua laitettu ;D
Nyt puhuttihin nimenomaan uusista koneista, eli cr-koneista, Mersushan on vielä ihan oikia moottori. Niishän yhdelle työtahdille syötetähän jopa 7 sykliä polttoainetta. Jos näitä kaikkia nostetahan saman verran, pakolämmöt nousoo, ja esim. N141 rullaa pakosarjan kierohon aika nopiaa. Jos taas tuo teherähän oikeen, pakolämmöt voi jopa laskia alakuperääsestä.

urhopaavo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: voimaa.com yms.
Sellaset kokemukset täälläkin ltr:stä että ei kyllä tarvi miettiä mistä ohjelman ottaa, hintakin on huomattavasti halvempi kuin muilla ja oikeasti tietää mitä tekee sama onko commonraili, jakajapumpullinen vai pumppusuutin moottori.

Ltr:n asentaja ohjelmoi meidän vp pumpullisen T170. Tuli todella sitkas kone ja tehoa löytyy mukavasti, rynkyttävän steinbauerin boxin sai nakata mäkeen.

Samalla korjaantui naapurin T171 jossa oli turbotecin ohjelma joka ei kyllä toiminut ollenkaan, nosti herkästi lämpöjä  ja savusi. Ltr ohjelmalla tilanne korjaantui ja laulu parani ihan vitusti. Lämmötkin pysyy kurissa.

Mielenkiintoista oli se että ahdot tippui 1.1baria eikä savunnut ja tehoa tuntui olevan huomattavasti enemmän vaikka turbotecin ohjelmallakin piti olla samat 270hv.

Piedro

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
  • Power, without smoke
Vs: voimaa.com yms.
 
LTR-racingilla oon vuoden takuu työlleen,ja tuloo säätämään jos tarvetta on,ja se on vielä erikoistunu sisudieseliin,mikolta kuulemma löytyy valtran ohjelmat koneelta heti,porin tehotuonti saa aikaan savua,mutta myös voimaa,ltr pystyy muuttamaan vääntömomentteja siihen kierroshaarukkaan mihin asikas haluaa.tuola enempi tietoa---->http://www.ltr-racing.com/
Ei se Porilaasenkaa ohojelma aina savua, mutta pakolämpöjä se nostaa. Eli jos ei tilanne ihan justihin oo sielä muuttunu, niin se on hinta/laatusuhteeltaan markkinooren huonoin vaihtoehto. Tuntuu vähä jotta ratsastaa vanhalla maineella.
No voimaa.com se se vasta kallis onkin ja aika samaa laatua  ;D  Ja turbon+suuttimien vaihdon jälkeen ei mitään tarjottavaa enää  :-\
Tervehdys kaverit!
Täällä tuntuu olevan "meidän isä on parempi kuin taivaan isä" väittelyt käynnissä, ja selvästikin on epätietoisuutta liikkeellä siitä mitä kukakin pystyy tarjoamaan. Muiden asioista ja osaamisesta en tykkää paljoa haastella julkisesti, omamme voin esitellä sitäkin enemmän.

Onko tuotteemme kallis, on varmasti paljon katsojan näkövinkkelistä perusteltu väite, ja tietysti sekin riippuu siitä mihin vertaa. Tehon mittaus on yksi asia, dynot eivät ole olleet ainakaan meille vielä ilmaisia. Täällä myönnetään näköjään myös erikoistumis- titteleitä, voisin samantien heitää asian osaisille hakemukset kehiin.
Pystymme, olemme tehneet ja teemme kokoajan ohjelmamuutoksia myös mekaanisesti muutettuihin koneisiin. Laitteillamme muutokset ja säätö on helpompaa kuin ilman. Tarkoitan tässä esimerkiksi dynamometreissä säädettyjä kokoonpanoja. 
Taidan laittaa tähän seuraavaksi esittelyä omasta toiminnastamme, jonka tarkoitus ei ole mainostaa enenpää kuin aikaisemmatkaan postaukset, vain selventää ilmoilla vellovia käsityksiä tuotteestamme.

Viimeksi muokattu: 27.02.12 - klo:12:29 kirjoittanut Piedro

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26076
  • vastustan
Vs: voimaa.com yms.
LTR-racingilla oon vuoden takuu työlleen,ja tuloo säätämään jos tarvetta on,ja se on vielä erikoistunu sisudieseliin,mikolta kuulemma löytyy valtran ohjelmat koneelta heti,porin tehotuonti saa aikaan savua,mutta myös voimaa,ltr pystyy muuttamaan vääntömomentteja siihen kierroshaarukkaan mihin asikas haluaa.tuola enempi tietoa---->http://www.ltr-racing.com/
Ei se Porilaasenkaa ohojelma aina savua, mutta pakolämpöjä se nostaa. Eli jos ei tilanne ihan justihin oo sielä muuttunu, niin se on hinta/laatusuhteeltaan markkinooren huonoin vaihtoehto. Tuntuu vähä jotta ratsastaa vanhalla maineella.
No voimaa.com se se vasta kallis onkin ja aika samaa laatua  ;D  Ja turbon+suuttimien vaihdon jälkeen ei mitään tarjottavaa enää  :-\
Tervehdys kaverit!
Täällä tuntuu olevan "meidän isä on parempi kuin taivaan isä" väittelyt käynnissä, ja selvästikin on epätietoisuutta liikkeellä siitä mitä kukakin pystyy tarjoamaan. Muiden asioista ja osaamisesta en tykkää paljoa haastella julkisesti, omamme voin esitellä sitäkin enemmän.

Onko tuotteemme kallis, on varmasti paljon katsojan näkövinkkelistä perusteltu väite, ja tietysti sekin riippuu siitä mihin vertaa. Tehon mittaus on yksi asia, dynot eivät ole olleet ainakaan meille vielä ilmaisia. Täällä myönnetään näköjään myös erikoistumis- titteleitä, voisin samantien heitää asian osaisille hakemukset kehiin.
Pystymme, olemme tehneet ja teemme kokoajan ohjelmamuutoksia myös mekaanisesti muutettuihin koneisiin. Laitteillamme muutokset ja säätö on helpompaa kuin ilman. Tarkoitan tässä esimerkiksi dynamometreissä säädettyjä kokoonpanoja. 
Taidan laittaa tähän seuraavaksi esittelyä omasta toiminnastamme, jonka tarkoitus ei ole mainostaa enenpää kuin aikaisemmatkaan postaukset, vain selventää ilmoilla vellovia käsityksiä tuotteestamme.
Kukaan koskaan ikinä tutkituttanut esim. öljyanalyysin avulla miten moottoriöljy reagoi tuommoiseen reiluhkoon tehonlisäykseen???? muutamia moottorinvalmistajien tutkimuksia olen nähnyt ja näyttäs siltä että öljyn sekaan päätyy huomattavasti enemmän epäpuhtauksia jolloin oljy menettää ominaisuutensa hyvinkin nopeaa.
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...