LTR-racingilla oon vuoden takuu työlleen,ja tuloo säätämään jos tarvetta on,ja se on vielä erikoistunu sisudieseliin,mikolta kuulemma löytyy valtran ohjelmat koneelta heti,porin tehotuonti saa aikaan savua,mutta myös voimaa,ltr pystyy muuttamaan vääntömomentteja siihen kierroshaarukkaan mihin asikas haluaa.tuola enempi tietoa---->http://www.ltr-racing.com/
Ei se Porilaasenkaa ohojelma aina savua, mutta pakolämpöjä se nostaa. Eli jos ei tilanne ihan justihin oo sielä muuttunu, niin se on hinta/laatusuhteeltaan markkinooren huonoin vaihtoehto. Tuntuu vähä jotta ratsastaa vanhalla maineella.
No voimaa.com se se vasta kallis onkin ja aika samaa laatua Ja turbon+suuttimien vaihdon jälkeen ei mitään tarjottavaa enää
Tervehdys kaverit!
Täällä tuntuu olevan "meidän isä on parempi kuin taivaan isä" väittelyt käynnissä, ja selvästikin on epätietoisuutta liikkeellä siitä mitä kukakin pystyy tarjoamaan. Muiden asioista ja osaamisesta en tykkää paljoa haastella julkisesti, omamme voin esitellä sitäkin enemmän.
Onko tuotteemme kallis, on varmasti paljon katsojan näkövinkkelistä perusteltu väite, ja tietysti sekin riippuu siitä mihin vertaa. Tehon mittaus on yksi asia, dynot eivät ole olleet ainakaan meille vielä ilmaisia. Täällä myönnetään näköjään myös erikoistumis- titteleitä, voisin samantien heitää asian osaisille hakemukset kehiin.
Pystymme, olemme tehneet ja teemme kokoajan ohjelmamuutoksia myös mekaanisesti muutettuihin koneisiin. Laitteillamme muutokset ja säätö on helpompaa kuin ilman. Tarkoitan tässä esimerkiksi dynamometreissä säädettyjä kokoonpanoja.
Taidan laittaa tähän seuraavaksi esittelyä omasta toiminnastamme, jonka tarkoitus ei ole mainostaa enenpää kuin aikaisemmatkaan postaukset, vain selventää ilmoilla vellovia käsityksiä tuotteestamme.