Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe voimaa.com yms.  (Luettu 106130 kertaa)

realisti

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.
Esiinnyn foorumilla juuri niillä korteilla ja tunnetulla henkilöllisyydellä, minulla ei vain ole MITÄÄN positiivista kerrottavaa teidän toiminnasta ja siksi sitä boikotoin. Kannattaisi hieman muistella sanomisia ja lupailuita, jos tällä systeemillä oma kauppani pelaisi olisi myynti loppunut aikoja sitten.

Eli Voimaa.com:n systeemi minun kohdalla oli: luvataan penkitys ennen ja jälkeen ohjelmoinnin -> ohjelmoijan tullessa ei sitten penkkiä saatu jostain syystä (asentajan veljellä). No lupasi sitten asennuksesta parin viikon kuluessa penkityksen -> penkitystä ei ikinä tehty (kävin itse penkityttämässä rahaa vastaan). Ohjelma ei toiminut -> ei toiminut seuraavakaan (eikä taaskaan penkitetty vaikka luvattiin). No ohjelma sitten jouduttiin huollossa hävittämään kun se ei kertakaikkiaan pelannut. Asiasta reklamoitiin muistaakseni neljä kertaa, mutta mitään ei tapahtunut. Eikä varsinkaan kun vaimo oli vahingossa laittanut reilusti toista tonnia maksuun. Sitten taisi itseltäkin viimeisessä vaiheessa reklaami unohtua.
En halua hankaloittaa kenenkään liiketoimintaa itsekin kun yrittäjä olen, mutta nyt alkaa kärsivällisyys tämän puliveivari- puulaakin kanssa olla loppu.
Itsekin olen munaillut kauppiasuran alussa ja oppirahoja siitä maksanut, mutta ei olisi uskonut että tällainen tunnettu yritys ei vastaa huutoonsa mitenkään. Miten lie kävisi jos myisin asiakkaalleni hardox-lavalla olevan kippivaunun, ja toimittaisin kevytmateriialikärryn josta vielä puuttuisi kippi -> tämän tyyppistä on ollut minun kohdallani voimaa.comin toiminta.
Ei minkäänlaista hyvitystä menetetystä rahasta, ja turhasta värkkäämisestä. 

Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo:19:40 kirjoittanut realisti

Piedro

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
  • Power, without smoke
Vs: voimaa.com yms.






Täs topicissa on ollu nyt niin kaikenlaista, niin mua lähinnä kiinnostaa, että oletteko saneet yhteenkään dtm ferguun onnistuneesti lisättyä voimaa? tarkoitan tuolla hevosvoima määrällä 30-50hv lisää... Vai onko kaikilla dtm koneilla ollu sama kohtalo?


Moro
Ei voima ole ollut ongelma missään vaiheesssa vaan laatikon ylipaineventtiilin sietämä paine.

Voimaa saadaan ihan kuten aiemminkin, uusissa DTM Ferguiksi kutsutuissa vaan tapahtuu 400 barin kohdalla ylipaineventtiilin avautuminen, joka ajovoimansiirrossa tuntuu luistona. Kone sitten yrittää tasapainoilla siinä välimaastossa millon vetäen, milloin luistaen, riippuen kuormituksesta, riippuen myös voiman ulosotolle menevästä kuormituksesta. Käsittääkseni tämä oire on pahimmillaan juuri voimaa vaativassa etenemisessä, ei niinkään esimerkiksi paljon PTO tehoa vaativissa töissä.

Eli suoraa tehonlisäystä hevosvoimina ei voi sanoa, se riippuu tehtavän työn vaihdelaatikolle aiheuttamasta rasituksesta.

Aiemmissa vuosimalleissa tuo paineraja on ollut 500 Baria, ja se on useimmille riittänyt. Nyt haetaan ratkaisua siihen miten tuo paineenkesto saataisiin edes ennalleen, jotta koneilla pystyisi niille tarkoitettuihin töihin. Ihmisten tekemiähän ne on ja usko vakaasti että siihen löytyy ratkaisu, jonakin päivänä, jonkun toimesta.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: voimaa.com yms.






Täs topicissa on ollu nyt niin kaikenlaista, niin mua lähinnä kiinnostaa, että oletteko saneet yhteenkään dtm ferguun onnistuneesti lisättyä voimaa? tarkoitan tuolla hevosvoima määrällä 30-50hv lisää... Vai onko kaikilla dtm koneilla ollu sama kohtalo?


Moro
Ei voima ole ollut ongelma missään vaiheesssa vaan laatikon ylipaineventtiilin sietämä paine.

Voimaa saadaan ihan kuten aiemminkin, uusissa DTM Ferguiksi kutsutuissa vaan tapahtuu 400 barin kohdalla ylipaineventtiilin avautuminen, joka ajovoimansiirrossa tuntuu luistona. Kone sitten yrittää tasapainoilla siinä välimaastossa millon vetäen, milloin luistaen, riippuen kuormituksesta, riippuen myös voiman ulosotolle menevästä kuormituksesta. Käsittääkseni tämä oire on pahimmillaan juuri voimaa vaativassa etenemisessä, ei niinkään esimerkiksi paljon PTO tehoa vaativissa töissä.

Eli suoraa tehonlisäystä hevosvoimina ei voi sanoa, se riippuu tehtavän työn vaihdelaatikolle aiheuttamasta rasituksesta.

Aiemmissa vuosimalleissa tuo paineraja on ollut 500 Baria, ja se on useimmille riittänyt. Nyt haetaan ratkaisua siihen miten tuo paineenkesto saataisiin edes ennalleen, jotta koneilla pystyisi niille tarkoitettuihin töihin. Ihmisten tekemiähän ne on ja usko vakaasti että siihen löytyy ratkaisu, jonakin päivänä, jonkun toimesta.

Okei, no nyt ymmärsin.

realisti

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.






Täs topicissa on ollu nyt niin kaikenlaista, niin mua lähinnä kiinnostaa, että oletteko saneet yhteenkään dtm ferguun onnistuneesti lisättyä voimaa? tarkoitan tuolla hevosvoima määrällä 30-50hv lisää... Vai onko kaikilla dtm koneilla ollu sama kohtalo?


Moro
Ei voima ole ollut ongelma missään vaiheesssa vaan laatikon ylipaineventtiilin sietämä paine.

Voimaa saadaan ihan kuten aiemminkin, uusissa DTM Ferguiksi kutsutuissa vaan tapahtuu 400 barin kohdalla ylipaineventtiilin avautuminen, joka ajovoimansiirrossa tuntuu luistona. Kone sitten yrittää tasapainoilla siinä välimaastossa millon vetäen, milloin luistaen, riippuen kuormituksesta, riippuen myös voiman ulosotolle menevästä kuormituksesta. Käsittääkseni tämä oire on pahimmillaan juuri voimaa vaativassa etenemisessä, ei niinkään esimerkiksi paljon PTO tehoa vaativissa töissä.

Eli suoraa tehonlisäystä hevosvoimina ei voi sanoa, se riippuu tehtavän työn vaihdelaatikolle aiheuttamasta rasituksesta.

Aiemmissa vuosimalleissa tuo paineraja on ollut 500 Baria, ja se on useimmille riittänyt. Nyt haetaan ratkaisua siihen miten tuo paineenkesto saataisiin edes ennalleen, jotta koneilla pystyisi niille tarkoitettuihin töihin. Ihmisten tekemiähän ne on ja usko vakaasti että siihen löytyy ratkaisu, jonakin päivänä, jonkun toimesta.

Okei, no nyt ymmärsin.

Ja siihen on kuulemma jo löytynytkin ratkaisu erään firman toimesta, ennen en kehu ennen kuin pääsen testaamaan. Tollanen toimiva versio täytyy hankkia ittelle heti kun mahdollista, eivät vaan vielä myyneet kuten eräät keskeneräistä ohjelmaa vaan haluavat testata kunnolla.

Piedro

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
  • Power, without smoke
Vs: voimaa.com yms.






Ja siihen on kuulemma jo löytynytkin ratkaisu erään firman toimesta, ennen en kehu ennen kuin pääsen testaamaan. Tollanen toimiva versio täytyy hankkia ittelle heti kun mahdollista, eivät vaan vielä myyneet kuten eräät keskeneräistä ohjelmaa vaan haluavat testata kunnolla.

Hei, mutta ollen totta, tuohan on ihan loistava juttu.

Nyt Antti sitten,,,,, sinunkin täytyy muistaa, että ei moottorin ohjausohjelmassa ole mitään vikaa ollut koko aikana. Ei myöskään toisessa versiossa.  Nuo oireet tulevat tuosta mainitun vaihdelaatikon venttiilin paineen kestosta.
Tottakai sitä voidaan pitää osaamattomuutena jos tuollaiseen koneeseen tarjotaan enemmän paukkua kuin se kykenee vaihteistollaan käsittelemään. En sitä kiistä ollenkaan, jokaiselle tulee vain se ensimmäinen kone jossain kohti.  Tuo oireyhtymä on tullut jokaiselle optimointeja tarjoavalle yritykselle varmasti yllätyksenä joko omilta asiakkailta tai kolleegoiden toteamana. Minun silmiini se tuli 27.02.2012  sinun kertomana. Aiheeseen reagoitiin välittömästi, ja selvitystyö lähti käyntiin, se etenee eri ihmisten sille asialle ehtimän ajan puitteissa.

Kerrot itse, meiltä sinulle tarjotun vaihtoehtoja mallikkaaseen maaliintuloon tässä asiassa, kaiken kaikkiaan, ja ne vaihtoehdot ovat edelleen voimassa.

Asia ei ole yksinkertainen, kun siihen liittyy useampia osapuolia, heidän keskinäistä keskustelua ja vielä vahingossa laskuja maksava puolisokin. 

Omasta puolestani näen että tämän teeman ympärillä itseltäni ei riitä enempää tarinaa. 

Pallo on sinulla.

+250

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.






Ja siihen on kuulemma jo löytynytkin ratkaisu erään firman toimesta, ennen en kehu ennen kuin pääsen testaamaan. Tollanen toimiva versio täytyy hankkia ittelle heti kun mahdollista, eivät vaan vielä myyneet kuten eräät keskeneräistä ohjelmaa vaan haluavat testata kunnolla.

Hei, mutta ollen totta, tuohan on ihan loistava juttu.

Nyt Antti sitten,,,,, sinunkin täytyy muistaa, että ei moottorin ohjausohjelmassa ole mitään vikaa ollut koko aikana. Ei myöskään toisessa versiossa.  Nuo oireet tulevat tuosta mainitun vaihdelaatikon venttiilin paineen kestosta.
Tottakai sitä voidaan pitää osaamattomuutena jos tuollaiseen koneeseen tarjotaan enemmän paukkua kuin se kykenee vaihteistollaan käsittelemään. En sitä kiistä ollenkaan, jokaiselle tulee vain se ensimmäinen kone jossain kohti.  Tuo oireyhtymä on tullut jokaiselle optimointeja tarjoavalle yritykselle varmasti yllätyksenä joko omilta asiakkailta tai kolleegoiden toteamana. Minun silmiini se tuli 27.02.2012  sinun kertomana. Aiheeseen reagoitiin välittömästi, ja selvitystyö lähti käyntiin, se etenee eri ihmisten sille asialle ehtimän ajan puitteissa.

Kerrot itse, meiltä sinulle tarjotun vaihtoehtoja mallikkaaseen maaliintuloon tässä asiassa, kaiken kaikkiaan, ja ne vaihtoehdot ovat edelleen voimassa.

Asia ei ole yksinkertainen, kun siihen liittyy useampia osapuolia, heidän keskinäistä keskustelua ja vielä vahingossa laskuja maksava puolisokin. 

Omasta puolestani näen että tämän teeman ympärillä itseltäni ei riitä enempää tarinaa. 

Pallo on sinulla.
Mitäs maksoit laskun,meidän osalta se olikin siinä :o :-X

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: voimaa.com yms.
Nämä traktorin viritykset on yhtä lapsellisia hommia kuin mopon viritys eli aivan turhia.Minä ainakin olen aina ostanut juuri oikean kokoisen koneen ei ole tarvinnut viritellä jälkeen päin suosittelen sitä muillekin,monelta harmilta säästyy.
Vaikka eri mallien erona tuntuu olevan vain muutama kymmenen hevosvoimaa voi rakenteissa olla huimia eroja,niitä ei korteilla ratkaista.Lopettakaa tuo lapsellinen touhu ja keskittykkää olennaiseen.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

realisti

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.
ikävä kyllä +250:n näkemys tuntuu tällä hetkellä todellisimmalta.

Minusta reilussa toiminnassa tehtäisiin niin:

-toimiva ohjelma koneeseen, tai
-toisen koneen ohjelmointi korvauksetta, tai
-jonkinlainen rahallinen hyvitys tapahtuneesta (homma kuitenkin maksoi yli 1000€)
-jotain muutakin saa tietty esittää.

p.s muista kuitenkin että viime vuonna olin tämän ketjun alussa varauksellisen positiivinen teidän suhteen, katso ensimmäinen sivu. Mutta meinaa tuo kärsivällisyys vuoden kohdalla ohjelmoinnin eka version jälkeen loppua.

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: voimaa.com yms.
Nämä traktorin viritykset on yhtä lapsellisia hommia kuin mopon viritys eli aivan turhia.Minä ainakin olen aina ostanut juuri oikean kokoisen koneen ei ole tarvinnut viritellä jälkeen päin suosittelen sitä muillekin,monelta harmilta säästyy.
Meilläki on toimittu aina juuri nuin. Koko on ollu oikia, ja tehokin riittäny optimoinnin jälkeen ;P
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Vs: voimaa.com yms.
ikävä kyllä +250:n näkemys tuntuu tällä hetkellä todellisimmalta.

Minusta reilussa toiminnassa tehtäisiin niin:

-toimiva ohjelma koneeseen, tai
-toisen koneen ohjelmointi korvauksetta, tai
-jonkinlainen rahallinen hyvitys tapahtuneesta (homma kuitenkin maksoi yli 1000€)
-jotain muutakin saa tietty esittää.

p.s muista kuitenkin että viime vuonna olin tämän ketjun alussa varauksellisen positiivinen teidän suhteen, katso ensimmäinen sivu. Mutta meinaa tuo kärsivällisyys vuoden kohdalla ohjelmoinnin eka version jälkeen loppua.
pitäiskö hetki uhrata aikaa tuon miettimiseen miks sitä painetta on pudotettu tuonne 400 baariin jos ennen oli 500 bar...

valmetin keppiloota oo nyt kummonen parsii kasaan mutta tuommonen portaaton voi olla jo tyyriimpi ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Viinaa.com
 :o :o :o :o :o


 :o :o :o

Jaa. Eipä näkyny mörköjä.

Viimeksi muokattu: 02.05.12 - klo:07:06 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: voimaa.com yms.
Nämä traktorin viritykset on yhtä lapsellisia hommia kuin mopon viritys eli aivan turhia.Minä ainakin olen aina ostanut juuri oikean kokoisen koneen ei ole tarvinnut viritellä jälkeen päin suosittelen sitä muillekin,monelta harmilta säästyy.
Vaikka eri mallien erona tuntuu olevan vain muutama kymmenen hevosvoimaa voi rakenteissa olla huimia eroja,niitä ei korteilla ratkaista.Lopettakaa tuo lapsellinen touhu ja keskittykkää olennaiseen.

Näiltäkin hommilta säästyttäis ku palattais hyvään 80-lukuun niin ei tarvi zippailla ja kikkailla ku siihen löytyy apu ihan avaimista miten löylyä lisätään myllyyn ;D Ja koneet kestää ja kestää aina vain, mopo kans kesti ku pysyi vain suzukin moottorissa ;)

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: voimaa.com yms.
Varokaa tuota skn levittämää osoitetta heti virusohjelma siitä varoitti .
Skn poista tuo linkki.

saman teki, ja esti sivun näyttämisen.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: voimaa.com yms.
Varokaa tuota skn levittämää osoitetta heti virusohjelma siitä varoitti .
Skn poista tuo linkki.

saman teki, ja esti sivun näyttämisen.
Mulla on joko paska virustorjunta tai sitten se on jo tottunut tuollaiseen materiaaliin eikä herjaa kaikesta turhasta...  :P
Nothing is Something Worth Doing

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: voimaa.com yms.
Varokaa tuota skn levittämää osoitetta heti virusohjelma siitä varoitti .
Skn poista tuo linkki.

saman teki, ja esti sivun näyttämisen.
Mulla on joko paska virustorjunta tai sitten se on jo tottunut tuollaiseen materiaaliin eikä herjaa kaikesta turhasta...  :P

Sinulla ei ole tarpeeksi voimaa virustorjunnassa.

Ei sen puoleen, ei minunkaan virustorjunta sitä herjannut.