Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Humalan ihannoinnin maa  (Luettu 12708 kertaa)

Lohisoppa

  • Vieras
Humalan ihannoinnin maa
http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/tutkija-ihmettelee-leijona-kanneja-jotain-on-muuttunut/art-1288390033071.html

Leijonien humalainen örvellys on keskusteluttanut paljon viime päivinä.
Todellakin, jotain rajaa pitäisi olla  julkisessa humalassa esiintymisessä, koska annetaan huono esikuva lapsille ja nuorille.

Minun puolestani  örveltäkööt leijonat humalassa vaikka miten, mutta heidän olisi pitänyt tehdä se muualla kuin lapsiyleisön edessä, sillä ainakin tv-lähetyksen perusteella kauppatorin juhlissa suurin osa  yleisöstä koostui lapsista ja nuorista.

Tutkija sanoo:

–Vuosikymmenethän on ollut niin, että monet ulkomailta Suomeen lomalle tulevat törmäävät todella humalassa oleviin ihmisiin. Tämä antaa heille sellaisen vaikutelman, että koko maa ja koko väestö on tällaista aina. Sellaiseen on suhtauduttu aika sallivasti ja jopa humoristisesti ja ihaillen. Tämä on pikkuhiljaa muuttumassa kriittisemmäksi.

Ulkomaalaiset saavat siis huonon kuvan kansastamme.  
Ja meillä elää edelleen tuo barbaarinen humalan ihannoinnin henki, toivottavasti se muuttuu ja julkista humalassa  toikkarointia aletaan häpeämään, on moukkamaista naureskella humalassa julkisesti toikkaroiville, olivatpa kyseessä julkkikset tai tavalliset ihmiset.

Kukkahattusedän maineenhan minä nyt saan,  kun kehtaan paheksua humalan ihannointia, mutta olen sitten mieluummin kukkahattusetä, kuin sivistymätön barbarinen moukka, joina ulkomaalaiset meitä suomalaisia pitävät.

Ja kun nyt joku kohta vastaa minulle paheksuvasti, kun kehtaan paheksua  humalassa toikkarointia, niin minä vuorostani paheksun  sitä, että minua paheksutaan.

Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo:21:35 kirjoittanut Lohisoppa

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Olet todennäköisesti niin nuori, ettet muista 70-lukua ja sen ajan politikointia. Silloin selvä poliitikko ja huippuvirkamies taisi olla pieni ihme, mutta toisaalta silloin media piti turpansa kiinni, jätti asian korostamatta.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Humalan ihannoinnin maa
eihän tuolla sattunu muuta ku että yks statisti kompastu rikkinäisellä kengällään mattoon, ja loput jellonat oli väsyneitä pitkän kauden ja rankan turnauksen jälkeen.. ei ne mitään kännissä ollu.. ja henk.koht mielipiteeni on että vaikka kuinka mielenkiintoista olisikin kurkkia joukkueen pukukoppiin finaalin jälkeen, tulisi sen kopin olla pyhä paikka johon ei skandaalihakuisella medialla olis mitään asiaa! siellähän voi olla jopa paljaita peniksiä!! ;D ;D ;D aatelkaas jos siellä ois näkyny jonku kauhia lerssi, joku ois joutunu varmaan oikeuden eteen, jonku pienimunan haastamana! ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

ma-ripa-lo

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/tutkija-ihmettelee-leijona-kanneja-jotain-on-muuttunut/art-1288390033071.html

Leijonien humalainen örvellys on keskusteluttanut paljon viime päivinä.
Todellakin, jotain rajaa pitäisi olla  julkisessa humalassa esiintymisessä, koska annetaan huono esikuva lapsille ja nuorille.

Minun puolestan örveltäkööt leijonat humalassa vaikka miten, mutta heidän olisi pitänyt tehdä se muualla kuin lapsiyleisön edessä, sillä ainakin tv-lähetyksen perusteella kauppatorin juhlissa suurin osa  yleisöstä koostui lapsista ja nuorista.

Tutkija sanoo:

Vuosikymmenethän on ollut niin, että monet ulkomailta Suomeen lomalle tulevat törmäävät todella humalassa oleviin ihmisiin. Tämä antaa heille sellaisen vaikutelman, että koko maa ja koko väestö on tällaista aina. Sellaiseen on suhtauduttu aika sallivasti ja jopa humoristisesti ja ihaillen. Tämä on pikkuhiljaa muuttumassa kriittisemmäksi.

Ulkomaalaiset saavat siis huonon kuvan kansastamme. 
Ja meillä elää edelleen tuo barbaarinen humalan ihannoinnin henki, toivottavasti se muuttuu ja julkista humalassa  toikkarointia aletaan häpeämään, on moukkamaista naureskella humalassa julkisesti toikkaroiville, olivatpa kyseessä julkkikset tai tavalliset ihmiset.

Kukkahattusedän maineenhan minä nyt saan,  kun kehtaan paheksua humalan ihannointia, mutta olen sitten mieluummin kukkahattusetä, kuin sivistymätön barbarinen moukka, joina ulkomaalaiset meitä suomalaisia pitävät.

Ja kun nyt joku kohta vastaa minulle paheksuvasti, kun kehtaan paheksua  humalassa toikkarointia, niin minä vuorostani paheksun  sitä, että minua paheksutaan.
  Täällä yx kukkahattutäti, morjens !   ;D   Joo, näin on. Kaiken hulluuden huipuksi J.Jalonen tuumasi , että "kyllähän lapset ja nuoret ymmärtävät, että aikuiset ovat joskus humalassa". Se siitä sitten. Näin yksinkertaista se on !

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Humalan ihannoinnin maa
http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/tutkija-ihmettelee-leijona-kanneja-jotain-on-muuttunut/art-1288390033071.html

Leijonien humalainen örvellys on keskusteluttanut paljon viime päivinä.
Todellakin, jotain rajaa pitäisi olla  julkisessa humalassa esiintymisessä, koska annetaan huono esikuva lapsille ja nuorille.

Minun puolestan örveltäkööt leijonat humalassa vaikka miten, mutta heidän olisi pitänyt tehdä se muualla kuin lapsiyleisön edessä, sillä ainakin tv-lähetyksen perusteella kauppatorin juhlissa suurin osa  yleisöstä koostui lapsista ja nuorista.

Tutkija sanoo:

Vuosikymmenethän on ollut niin, että monet ulkomailta Suomeen lomalle tulevat törmäävät todella humalassa oleviin ihmisiin. Tämä antaa heille sellaisen vaikutelman, että koko maa ja koko väestö on tällaista aina. Sellaiseen on suhtauduttu aika sallivasti ja jopa humoristisesti ja ihaillen. Tämä on pikkuhiljaa muuttumassa kriittisemmäksi.

Ulkomaalaiset saavat siis huonon kuvan kansastamme. 
Ja meillä elää edelleen tuo barbaarinen humalan ihannoinnin henki, toivottavasti se muuttuu ja julkista humalassa  toikkarointia aletaan häpeämään, on moukkamaista naureskella humalassa julkisesti toikkaroiville, olivatpa kyseessä julkkikset tai tavalliset ihmiset.

Kukkahattusedän maineenhan minä nyt saan,  kun kehtaan paheksua humalan ihannointia, mutta olen sitten mieluummin kukkahattusetä, kuin sivistymätön barbarinen moukka, joina ulkomaalaiset meitä suomalaisia pitävät.

Ja kun nyt joku kohta vastaa minulle paheksuvasti, kun kehtaan paheksua  humalassa toikkarointia, niin minä vuorostani paheksun  sitä, että minua paheksutaan.
  Täällä yx kukkahattutäti, morjens !   ;D   Joo, näin on. Kaiken hulluuden huipuksi J.Jalonen tuumasi , että "kyllähän lapset ja nuoret ymmärtävät, että aikuiset ovat joskus humalassa". Se siitä sitten. Näin yksinkertaista se on !

mikäs siinä, ymmärtäähän ne senkin jos on kaks isiä tai äitiäkin.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

simmo

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Heti tarttui esimerkki.Pieni lapsenlapsi tuli eskarista ja sanoi oppineensa hyvän laulun :Hyvästi selvä päivä... :o

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Heti tarttui esimerkki.Pieni lapsenlapsi tuli eskarista ja sanoi oppineensa hyvän laulun :Hyvästi selvä päivä... :o

ne tietokoneet ja juutuupi, pertteeni vieköön... ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Ihme jeesustelua. Kerran viikossa kaatokänni ja muutamana ehtoona sen verran et kieli on paksu. Ilman viinaa ei oo hauskaa mut ilman hauskaa voi olla kyl viinaa.

Mää oon vähän jäissä, pienissä häissä... vai miten se meni? :D

Ja miksei muka mukulat saa nähdä hiprakassa olevaa aikuista? Teveestä tulee kotimaisia perseestä olevia sarjoja jo klo 18.00 alkaen joissa ei oo ku minuutti ni näkyy tissi, kolme minuuttia ni otetaan viinaa, ja viimeistään varttin päästä pannaan rutkutetaan.

Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo:22:18 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Olkaamme ylpeitä suomalaisesta kansallisperinteestä elikkä
perskänneistä.
Kui mää ain olen paras?

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Humalan ihannoinnin maa
...suomalainen känni perus.....eiku.....känni suomalainen perus......eiku.....perus suomalainen känni  JES, V***U TULIHAN SE SIELTÄ

Jätkä

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Olet todennäköisesti niin nuori, ettet muista 70-lukua ja sen ajan politikointia. Silloin selvä poliitikko ja huippuvirkamies taisi olla pieni ihme, mutta toisaalta silloin media piti turpansa kiinni, jätti asian korostamatta.

http://www.youtube.com/watch?v=pDtfTRkNzb8

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Huhhuh, onneks Suomi ei ole Kukkahattutäteilyn ihannoinnin maa  :P
Kukkahattutäteily perustuu pelkästään siihen, että   a) Ei saa enää *****a, keneltäkään  ja   b) Ei kehtaa ostaa viinaa kaupasta, ettei muut kirkkokuorolaiset nää ja juoruile siitä sitten Tupperwaareissa. Ikuinen kierre, sitten on elämä seesteistä=tylsää, jotain sairasta lohtua sentään saa, kun katkerana moraalisoi muiden tekemisiä  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Humalan ihannoinnin maa
maamme laulun sijalle;   JUODAAN VIIIINAAA!      tullaan viisaammiksi niin!       ja nauretaan suohon kaikki basaarihallitukset! ;D ;D ;D

        ihan kiva mutta jo mara-täti sanoi lakerikenkien syyksi ottalaastaria !   joten;   oisko aika päivittää tekosyylista!???

ma-ripa-lo

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Huhhuh, onneks Suomi ei ole Kukkahattutäteilyn ihannoinnin maa  :P
Kukkahattutäteily perustuu pelkästään siihen, että   a) Ei saa enää *****a, keneltäkään  ja   b) Ei kehtaa ostaa viinaa kaupasta, ettei muut kirkkokuorolaiset nää ja juoruile siitä sitten Tupperwaareissa. Ikuinen kierre, sitten on elämä seesteistä=tylsää, jotain sairasta lohtua sentään saa, kun katkerana moraalisoi muiden tekemisiä  :D
  KukkahattuSETÄhän tässä kyllä ensimmäisen puheenvuoron käytti!  ???   ps. Viinahan on kaiken pahuuden ja irstailun alkujuuri.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Humalan ihannoinnin maa
olikohan se imf:n setä humalassa kun sitä irst.....siivoojaa ani?