Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Humalan ihannoinnin maa  (Luettu 12692 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Mä olen varmaan huono suomalainen kun en muista päivää jolloin olisin viimeksi ollut pers'kännissä, mutta tissuttelen silti mielelläni.
Tuo nyt ei ole mikään ihme, ei moni muukaan muista. Kysy kavereiltasi, todennäköisesti he muistavat ja kertovat mielellään  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Mä olen varmaan huono suomalainen kun en muista päivää jolloin olisin viimeksi ollut pers'kännissä, mutta tissuttelen silti mielelläni.
Tuo nyt ei ole mikään ihme, ei moni muukaan muista. Kysy kavereiltasi, todennäköisesti he muistavat ja kertovat mielellään  ;D
Pottu etikkaa päivässä? Oikeestikko?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Mä olen varmaan huono suomalainen kun en muista päivää jolloin olisin viimeksi ollut pers'kännissä, mutta tissuttelen silti mielelläni.
Tuo nyt ei ole mikään ihme, ei moni muukaan muista. Kysy kavereiltasi, todennäköisesti he muistavat ja kertovat mielellään  ;D
Ha haa, mulla ei ole kavereita ja osittain juuri sen vuoksi harrastan vain kalsaritissuttelua. Ei jää todistajia...  :o 8)
Nothing is Something Worth Doing

Naturalis

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Maailma ois paljon parempi jos Lohisopan kaltaiset jeesustelijat pysyisivät omien alttariensa äärellä... >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Jeesustelijat...
Maailma ois paljon parempi jos Lohisopan kaltaiset jeesustelijat pysyisivät omien alttariensa äärellä... >:(

Joo... eikä toi kalanpäämuussi oo ainoo   ;D ;D ;D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Jääkiekko kuten myös potkupalloilu on sirkushuvia rahvaalle. Yltiöpersuisänmaallista örveltämistä. Hävettää todella olla suomalainen :-[
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Jääkiekko kuten myös potkupalloilu on sirkushuvia rahvaalle. Yltiöpersuisänmaallista örveltämistä. Hävettää todella olla suomalainen :-[
No, suksi ruattiin vatipää! >:(

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Jääkiekko kuten myös potkupalloilu on sirkushuvia rahvaalle. Yltiöpersuisänmaallista örveltämistä. Hävettää todella olla suomalainen :-[
No, suksi ruattiin vatipää! >:(
Nytpä vituralis on pahalla tuulella. Eikö eukko anna?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Jääkiekko kuten myös potkupalloilu on sirkushuvia rahvaalle. Yltiöpersuisänmaallista örveltämistä. Hävettää todella olla suomalainen :-[

 Fanita sä vaan sitä Jari Räsästä käräjäoikeudessa.  ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Jääkiekko kuten myös potkupalloilu on sirkushuvia rahvaalle. Yltiöpersuisänmaallista örveltämistä. Hävettää todella olla suomalainen :-[
No, suksi ruattiin vatipää! >:(
Nytpä vituralis on pahalla tuulella. Eikö eukko anna?


Mä oon jonnumies, aina tien päällä.
Joskus ylikuormaa, en kiellä.
Kiusana kiire, ja virkavalta,
ja tullimiesten oikut pakko niellä.

Tuhansia töitä, valvottuja öitä.
Viikkoja tiellä, saa sorateitä niellä.
Silmiä painaa, ei uni anna lainaa.
Hei jonnumies, mikä pitää miehen tiellä.

Mä oon jonnumies, eessä vapaa.
Puhdas paita, kotona kolme yötä.
Kello neljältä soi, taas lähti jonnumies.
On filmeissä tää tosimiesten työtä.

Mutta pahantuulisesta akasta ei ole tarvinnut koskaan kärsiä. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Naturalis

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Jääkiekko kuten myös potkupalloilu on sirkushuvia rahvaalle. Yltiöpersuisänmaallista örveltämistä. Hävettää todella olla suomalainen :-[
No, suksi ruattiin vatipää! >:(
Nytpä vituralis on pahalla tuulella. Eikö eukko anna?


Mä oon jonnumies, aina tien päällä.
Joskus ylikuormaa, en kiellä.
Kiusana kiire, ja virkavalta,
ja tullimiesten oikut pakko niellä.

Tuhansia töitä, valvottuja öitä.
Viikkoja tiellä, saa sorateitä niellä.
Silmiä painaa, ei uni anna lainaa.
Hei jonnumies, mikä pitää miehen tiellä.

Mä oon jonnumies, eessä vapaa.
Puhdas paita, kotona kolme yötä.
Kello neljältä soi, taas lähti jonnumies.
On filmeissä tää tosimiesten työtä.

Mutta pahantuulisesta akasta ei ole tarvinnut koskaan kärsiä. ;D
Talossa ei ole koskaan ollut , eikä koskaan tule olemaan yhtään Jontikkaa... ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Mikäli tein oikean yhteenvedon tosta contryn teksteistä, niin se pesän saaminen realisoitui sitä kautta, että se muija juotettiin humalaan, jolloin siltä sai sitä "pesää" ...
Jonnumies ilmeisesti toimi näin 1995, kun se ensimmäinen kulta tuli, nyt sitten coyntri pitikin varansa ja ilmeisesti jonnumies jäi iliman tällä kertaa ...
Mun jutut on ihan yhtä vaikeita tulkittavia kuin runous. Jokainen tulkitsee niitä oman kontekstinsä ja kokemusmaailmansa kautta  :D

Yksinkertaiset ratkaisut toimii aina ...

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Nyt on tullut niin kovaa tekstiä, että on ihan pakko vastata.

Miten ihmeessä se "pesän" saaminen  nyt on tähän alkoholiasiaan yhdistetty?
Tai no joo, tyypillinen suomalainenhan ei uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta muuta kuin humalassa, ja humalaseksihän  ei tunnetusti ole nautinnollista kun alkoholin turruttamin aistein sekstaillaan, vasta selvinpäin seksi on todella nautinnollista.

Alkoholi on siis pelkureiden dopingia, vasta kännissä ihmiset tekevät asioita, joita pitäisi uskaltaa tehdä selvinkin päin, kuten juuri ventovieraisiin ihmisiin tutustuminen esimerkkinä.

Ja mikä siinä alkoholissa loppujen lopuksi muka viehättää?
Itsekin olen  joskus takavuosina sen verran juonut, että tiedän että se pienen hetken kestävä nousuhumala on toki kiva tunne, mutta se on niin ohimenevä hetki, että sen takia ei kannata kankkusta kokea, ja ihmeellisintä on se, että siinä vaiheessa kun nousuhumala on päällä, monet jatkavat juomista, kuvitellen että nousuhumala jatkuu, kun juo lisää,  mutta eihän se niin mene,  juuri siksi viinaa onkin sanottu viisasten juomaksi, koska juuri siinä nousuhumalan parhaimmassa vaiheessa viisas ihminen lopettaa juomisen, tai ottaa niin hillitysti, että saa sitä nousuhumalan kestoa pidennettyä, mutta ei, tyypillinen ääliösuomalainen kuvittelee, että mitä enemmän ja nopeammin juo, sitä parempi humala.

Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..

Aulis Anttila

  • Vieras
Ehdottomuus...
Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..

Samaa mieltä... emmä nyt suorastaan tukkisi moisten hihhuleiden turpavärkkejä, mutta kyl mua perkeleesti ärsyttää se et jotku tyhjäpäät tietää paremmin ku mä ite mikä on mulle hyväks ja mitä mä saan tehä... ja ennen muuta en saa tehä, perkele juu  >:( >:( >:(

ma-ripa-lo

  • Vieras
Vs: Ehdottomuus...
Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..

Samaa mieltä... emmä nyt suorastaan tukkisi moisten hihhuleiden turpavärkkejä, mutta kyl mua perkeleesti ärsyttää se et jotku tyhjäpäät tietää paremmin ku mä ite mikä on mulle hyväks ja mitä mä saan tehä... ja ennen muuta en saa tehä, perkele juu  >:( >:( >:(
  Eli, tavoite on täyttynyt, saatu tämän saitin juopot esiin ja ärsyyntymään.    ;D