Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tätä varten tarvitaan persuja  (Luettu 5634 kertaa)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
paskat minä mikkää hyvä oo! Ja pirujako minä siellä kreikassa? Omasuuttahan on kreikalla satoja miljr
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Elä huuda.

EI TAKAAMISEEN MENE SENTTIÄKÄÄN??


No voihan jumaliste! Kreikalle ANNETTIIN LAINAA ja laina maksetaan takaisin! Olis vaan silloin jo pitänyt ehtiä vaatia takuita! Asijan tuntujat sanoo että osa voi jäähä saamatta vaikka Kreikan mies sanoi, että joka sentti maksetaan kuhan on varaa. Kai sitä miehen sanaan pitää luottaa. Onko Sepellä hämärää Lainan ja Takauksen ero?
[/quote]

  Kyllä se taitaa olla se hämärrys sielläpäin, joskus ennenvanhaan taattiin jollekin uudelle yrittäjälle lainoja että pääsi homman alkuun, mutta että tälläiselle,ennen euroa maailman vanhimman rahayksikön maalle, joka on osannut ottaa EUsta irti kaiken mahdollisen,ja yrittää vielä saada pottia kasvatettua sitten tuohon velkaisuuteensa vedoten niin mun mielipiteeni on ei kiitos..

  Voihan Kopra jäjestää keräyksen halukkaille ja rahoittaa sitä siellä varjoisilla kujilla harrastettavaa teen juontia ja lautapelien pelaamista, mutta kyllä niillä rahoilla olis käyttöä täällä kotimaassakin..


   Siinä ols yks gallupin paikka,lahjoitammeko rahat ulkomaille vai olisko niille käyttöä täällä kotisuomessakin..

Aulis Anttila

  • Vieras
No ei varmasti ainakaan tätä varten...
Miksi tämä kansankynttilä ei keskity oleelliseen vaan mollata laillisesti Suomessa olevia, työnsä tekeviä ja veronsa maksavia maahanmuuttajataustaisia kansalaisia, perkele !!! ...kuinkakohan moni PerSu - ja PerSujen äänestäjä - elää sossun rahoilla loisien meidän kunnon ihmisten, veronmaksajien, rahoilla  :o :o :o
=
Poliisihallituksen ylitarkastaja Konsta Korhonen harmittelee tapaa, jolla kansanedustaja Jussi Halla-aho esittelee blogikirjoituksessaan poliisin rikostilastoja. Tuossa kirjoituksessa Halla-aho kertoo selvittäneensä poliisihallituksesta tietoja bussinkuljettajiin kohdistuneista väkivaltarikoksista.

Poliisiasioitakin käsittelevän eduskunnan hallintovaliokunnan puheenjohtaja Halla-aho kirjoittaa muun muassa, että vuonna 2009 pahoinpitelyn tai lievän pahoinpitelyn uhriksi joutui 78 maahanmuuttajataustaista bussinkuljettajaa, ja että vuonna 2010 määrä oli noin 50.

- Tässä on tainnut mennä puurot ja vellit vähän sekaisin. Kävimme kansanedustajan (Halla-aho) kanssa puhelimessa läpi Helsingin rikostilastoja. Nämä luvut kertovat vain ne tapaukset, joiden asianomistajana on ollut ulkomaalaistaustainen bussinkuljettaja. Se ei välttämättä tarkoita sitä, että he olisivat joutuneet pahoinpitelyn uhriksi työtehtäviensä aikana, ylitarkastaja Korhonen sanoo Uudelle Suomelle.

Kyseiset ulkomaalaistaustaiset bussinkuljettajat ovat siis voineet joutua pahoinpitelyn uhriksi missä hyvänsä tilanteessa minä tahansa kellonaikana. Luvuissa varsinaisesti ei ole Korhosen mielestä mitään virhettä. Ne eivät vain kuvaa sitä, mitä Halla-aho pyrkii niillä selittämään.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
EI TAKAAMISEEN MENE SENTTIÄKÄÄN??
--et voi olla noin naivi!!!Lyödäänkö satasen veto? Ei ylivelkaantunut maksa,koska takaaja maksaa.Tässä yritetään huiputtaa koko kansaa ???

Tietysti meissä jokkaesessa assuu pieni persu = kateellinen pahansuopa itsekäs olio! Mutta suurin osa on ihmisista uskoo ihmiseen. Jos reikan päämies sanoo , että velat maksetaan, niin tokihan voi oottaa että ne maksaa. Peruspersuhan toivoo että koko maailmantalous menisi sekaisin , kunhan persuille tulisi kaikki hyvä ja manna. Hakkaraeset ovat hyvijä mannekiinejä persun esittelyyn. Siinä on yhessä miehessä puoluveesta kaikki! Keskipersu!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Elä huuda.

No voihan jumaliste! Kreikalle ANNETTIIN LAINAA ja laina maksetaan takaisin! Olis vaan silloin jo pitänyt ehtiä vaatia takuita! Asijan tuntujat sanoo että osa voi jäähä saamatta vaikka Kreikan mies sanoi, että joka sentti maksetaan kuhan on varaa. Kai sitä miehen sanaan pitää luottaa. Onko Sepellä hämärää Lainan ja Takauksen ero?
-menehän hyvä mies käymään kreikassa.Mun tuttavat ovat  käyneet ja sanovat,että oli viimeinen kerta,hotelleja ja liikkeitä konkurssissa, kansa vaeltaa kaduilla ja marisee.Mikään ei enää toimi,kuten ennen.Lisäksi siellä on vallalla tämä yleinen toivottomuus...Kaikesta näkee,että raha on lopussa ???
[/quote]

Pikkuvaikeudet kasvattaa luonnetta, ei niistä haittaa ole ...

simmo

  • Vieras
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
Niin tai olisi tar***** vastaamaan huutoihinsa, mutta eipä persuista ollut puhaltamaan peliä poikki.
Takinkääntelyksihän se meni, niinkuin sitä jo ounasteltiinkin.
Olisi ollut soinilaisilla tuhannen taalan paikka laittaa havaitsemiaan epäkohtia ojennukseen, vaan ei kun nostettiin kädet pystyyn.
--------kepulaisia harmittaa,kun ei päässeet arvostelemaan Perusässien hallituspolitiikkaa. ???
Ja se harmittaa,kun yhtään takkia ei ole vielä käännetty.Kepu käänsi oppositiossakin takkinsa ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja


Tietysti meissä jokkaesessa assuu pieni persu = kateellinen pahansuopa itsekäs olio! Mutta suurin osa on ihmisista uskoo ihmiseen. Jos reikan päämies sanoo , että velat maksetaan, niin tokihan voi oottaa että ne maksaa. Peruspersuhan toivoo että koko maailmantalous menisi sekaisin , kunhan persuille tulisi kaikki hyvä ja manna. Hakkaraeset ovat hyvijä mannekiinejä persun esittelyyn. Siinä on yhessä miehessä puoluveesta kaikki! Keskipersu!
[/quote]
---------ei mun tartte toivoa,että maailmantalous menee sekaisin,vaan pelkään,että se menee ja kaikki merkit siihen viittaa.Hakkarainen on ihan kunnon ihminen.Paljon tehnyt ja touhunnut.
Siihen kobra ei pysty ikinä,ainoa toivo tämä suun soitto. :o

simmo

  • Vieras
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja


Tietysti meissä jokkaesessa assuu pieni persu = kateellinen pahansuopa itsekäs olio! Mutta suurin osa on ihmisista uskoo ihmiseen. Jos reikan päämies sanoo , että velat maksetaan, niin tokihan voi oottaa että ne maksaa. Peruspersuhan toivoo että koko maailmantalous menisi sekaisin , kunhan persuille tulisi kaikki hyvä ja manna. Hakkaraeset ovat hyvijä mannekiinejä persun esittelyyn. Siinä on yhessä miehessä puoluveesta kaikki! Keskipersu!
[/quote]-kateellisuus ja pahansuopaisuus paistaa Kobrasta.Käykö kateeksi Hakkaraisen äänet? :D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
 :) :)Hahhaa! Ehän minnoo ollu ehokaanakaa. Tiijä millanen MAHOTON ääniharava sitä oesi. Kato mun blogissa on tullu melekeen 50000 ääntä. Simmoo se kyrsii!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
:) :)Hahhaa! Ehän minnoo ollu ehokaanakaa. Tiijä millanen MAHOTON ääniharava sitä oesi. Kato mun blogissa on tullu melekeen 50000 ääntä. Simmoo se kyrsii!

43173 noita kävijöitä näkyy olevan. Eikä ne oo mitään ääniä.
En viiti käyvvä lukemassa, kun tuut ylypiäksi niistä kävijöestä. Parastas ajattelen. ;D ;D ;D

 

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Elä huuda.

No voihan jumaliste! Kreikalle ANNETTIIN LAINAA ja laina maksetaan takaisin! Olis vaan silloin jo pitänyt ehtiä vaatia takuita! Asijan tuntujat sanoo että osa voi jäähä saamatta vaikka Kreikan mies sanoi, että joka sentti maksetaan kuhan on varaa. Kai sitä miehen sanaan pitää luottaa. Onko Sepellä hämärää Lainan ja Takauksen ero?
-menehän hyvä mies käymään kreikassa.Mun tuttavat ovat  käyneet ja sanovat,että oli viimeinen kerta,hotelleja ja liikkeitä konkurssissa, kansa vaeltaa kaduilla ja marisee.Mikään ei enää toimi,kuten ennen.Lisäksi siellä on vallalla tämä yleinen toivottomuus...Kaikesta näkee,että raha on lopussa ???
[/quote]

Kaikessa tulisikin näkyä että entinen meno on lopussa, eikä yksikään kreikkalainen voi olla väistää sitä tosiasiaa. Vasten tosiasioiden tunnustamisesta voi alkaa uuden rakentaminen! 
Slippin 'n sliding

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
:) :)Hahhaa! Ehän minnoo ollu ehokaanakaa. Tiijä millanen MAHOTON ääniharava sitä oesi. Kato mun blogissa on tullu melekeen 50000 ääntä. Simmoo se kyrsii!

43173 noita kävijöitä näkyy olevan. Eikä ne oo mitään ääniä.
En viiti käyvvä lukemassa, kun tuut ylypiäksi niistä kävijöestä. Parastas ajattelen. ;D ;D ;D

 
Sepe menny persuissa aevan pilalle. Ennen se tajusi pienen kenttä*****ilun, mutta ny se ottaa kaeken minkä lukkee Messijaan sanana! Ei mee Sepellä hyvin.
Luulikko sie tosijaan että blogissa laskuri laskee ÄÄNIJÄ?  :) :) :)
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
:) :)Hahhaa! Ehän minnoo ollu ehokaanakaa. Tiijä millanen MAHOTON ääniharava sitä oesi. Kato mun blogissa on tullu melekeen 50000 ääntä. Simmoo se kyrsii!

43173 noita kävijöitä näkyy olevan. Eikä ne oo mitään ääniä.
En viiti käyvvä lukemassa, kun tuut ylypiäksi niistä kävijöestä. Parastas ajattelen. ;D ;D ;D

 
Sepe menny persuissa aevan pilalle. Ennen se tajusi pienen kenttä*****ilun, mutta ny se ottaa kaeken minkä lukkee Messijaan sanana! Ei mee Sepellä hyvin.
Luulikko sie tosijaan että blogissa laskuri laskee ÄÄNIJÄ?  :) :) :)

    Minä en luule mittään. Mutta sinun pittää ettiä muusa niin rupee runosuoni kukkimaan. Sielä se olis Vöyrisä vappaana ;D  ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
paskat minä mikkää hyvä oo! Ja pirujako minä siellä kreikassa? Omasuuttahan on kreikalla satoja miljr

Ei niiden´kalkkikivitemppelien´ arvo ole kuin 20% maatalouskalkin arvosta  :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tätä varten tarvitaan persuja
paskat minä mikkää hyvä oo! Ja pirujako minä siellä kreikassa? Omasuuttahan on kreikalla satoja miljr

Ei niiden´kalkkikivitemppelien´ arvo ole kuin 20% maatalouskalkin arvosta  :D

Eiköhän myynnit aleta yrityksistä, valtio omistaa siellä paljon erillaisia yrityksiä, jotka nyt pannaan myyntiin, yksityinen sitten saneeraa ylimääräisen työvoiman ulos, helpompi hoitaa niin se homma, kuin yrittää "virkamies" pohjalta ...