Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Löytötavaraa:  (Luettu 22204 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Löytötavaraa:
 Levittäessäni paskaa pellollani huomasin mullan päällä kertakäyttögrillin. Jos olet hävittänyt ko. esineen niin voit tiedustella sitä yksityisviestillä,  jolloin voin palauttaa sen sinulle/perheellesi. Olisi hienoa jos omistaja löytyisi eikä grilliä tarvitsisi viedä löytötavaratoimistoon.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Konkelo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 186
Vs: Löytötavaraa:
Jonku Aku Ankka oli jääny mun pellolle, omistaja voi hakea sieltä takanurkasta minne oli sen jättäny.
It doesn't matter who we are, what matters is our plan.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Löytötavaraa:
Mulla oli toissä keväänä pellolla ponttoonilaituri+pari soutuvenettä... ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Löytötavaraa:
Mulla oli toissä keväänä pellolla ponttoonilaituri+pari soutuvenettä... ;D
Suojakaistalla olivat tietenkin  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: Löytötavaraa:
Mä löysin kerran pellon laidasta tosi hyvän ketjun koukkuineen, ilmeisesti jostain ohiajavasta lavetista tippunut. Kun ennemmin olin myös löytänyt vanttiruuvin, niin nyt on pelit ja vehkeet kiristämiseen.

Omistajat älkää vaivautuko.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Löytötavaraa:
Mä en ole löytänyt tänä vuonna pelloiltani muuta kuin sukkia, kenkiä, pikaruokapurkkeja, kalja/siideri/lonkero tölkkejä, vaippoja yms. paskaa. Kaikki ne on jostain kummanllisesta syystä aina kasautunut siihen viereisen bussipysäkin välittömään läheisyyteen. Hukkaaja saa miellellään hakea omansa pois ja olenpa minä joskus mailtani kerännyt pois pari pesukonetta ja sohvan...  :(

Viimeksi muokattu: 06.05.11 - klo:12:59 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5893
Vs: Löytötavaraa:
Heh, tulee mieleen kun pikkumuksuna sisareni kanssa löydettiin metsästä täysinäinen kaljakori.
Isälle kiltisti kiikutettiin ala-aste ikäisiä kun oltiin.
Liekkö jonkun marjastajan repusta pudonnut... Nätisti oli semmoisen ison kiven kolossa..

Ei vaan, silloisen nuorison kokoontumispaikka sijaitsi kiven heiton päässä, mahtoi jotakuta v....taa seuraavana perjantaina..  ;D

realisti

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
isäukko löysi aamulla semmosen linja-autoissa käytettävän kolikkopidikkeen joka oli aivan täynnä markkoja. Linja-auto pysäkki oli ihan vieressä ja valtatien varrella, kolikkojen habituksesta päätellen oli olleet maassa melko pitkään.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Löytötavaraa:
Minulla on yhdellä lohkolla pyörinyt jo muutaman vuoden veikeän punainen hieromasauva.
Olisikohan pitänyt laittaa vieressä kulkevan tienlaitaan aurausviittaan roikkumaan, jotta kadottanut olisi löytänyt omansa?

No, ainakaan tuo ei ole alkanut pellossa itsekseen lisääntymään...  8)
Slippin 'n sliding

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5893
Vs: Löytötavaraa:
Minulla on yhdellä lohkolla pyörinyt jo muutaman vuoden veikeän punainen hieromasauva.


Vaimoa ei varmaan tarvitse kahta kertaa houkutella äestämään ko. lohkolle..  ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
Kuuleman mukaan, paalaamastani paalista ovat löytäneet naisten pikkutuhmat stringit, ei ole kyllä  meidän emännälle sopivaa kokoa.... :o

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
Kuuleman mukaan, paalaamastani paalista ovat löytäneet naisten pikkutuhmat stringit, ei ole kyllä  meidän emännälle sopivaa kokoa.... :o

Eli löydös oli vain kokoa XXL  ???  ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Löytötavaraa:
 Maalaislegendan mukaan eräs naapurikuntalainen heinänpaalaajamies oli markka-aikana tiputtanut lompakkonsa ilmeisesti karholle repiessään tukkeutunutta noukinta auki. Sitten ukko mainosti lehdessä paaleja jotenkin näin: "Myydään heinää pyöröpaaleissa, yhdessä paalissa 10000mk rahaa sisällä!"  :D  Itse hukutin digikameran samalla tyylillä ja yritin etsiä sitä metallinpaljastimen avulla...tuloksetta. Sittemmin yksi asiakas oli löytänyt sen, paskana tosin, mutta muistikortti oli ehjä.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: Löytötavaraa:
Suurin löydös tänä vuonna oli n.30m 25mm vesijohtoputkea. Kyseinen lohko on tulva-aluetta, joten tainnut joltain mökkiläiseltä karata rannalta.  :-\
Kaikenlaisia purkkeja ja pulloja löytyy joka vuosi vähintään jätesäkillinen. >:(

kaju

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 144
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Vs: Löytötavaraa:
Eilen löytyi erään tilan paskakasasta tr. maatalousvetolaite
vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista