Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Löytötavaraa:  (Luettu 22189 kertaa)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Löytötavaraa:
Paikallinen panostaja hukkas joskus lompakkonsa kivimonttuun.Olin tr.kaivurilla etsintätalkoissa,ei löytyny..

Fuller

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
Minä harjateräksen palalla etsin joskus fiskarin kiekkoleikkurin pellosta kun alka hirvittämään seuraava kevät ja löytyi ???

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Löytötavaraa:
 Niin tosiaan, eihän tästä nyt ole kuin vajaa viikko, kun löysin naapurin pellosta kultivaattorin terän eturenkaallani. 1,5 tuntia haaverista oli rengas jo paikattuna alla ja homma jatkui. Kiitoksia hyvälle ja nopealle rengasliikkeelle.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Löytötavaraa:
Minä harjateräksen palalla etsin joskus fiskarin kiekkoleikkurin pellosta kun alka hirvittämään seuraava kevät ja löytyi ???

Parikymmentä vuotta sitten leikkuri katos eikä oo vielä vastaan tullu.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
Minä harjateräksen palalla etsin joskus fiskarin kiekkoleikkurin pellosta kun alka hirvittämään seuraava kevät ja löytyi ???

Parikymmentä vuotta sitten leikkuri katos eikä oo vielä vastaan tullu.

Mä olen löytänyt 3 leikkuria, kahdesti puimurin terän "nylkyttimen", tukkisaksia yms yms. Sormuksen ja kolikoita.
-> Laadukas metallinilmaisin maksaa itsensä takaisin. Kaikki nuo siis palkattuna etsijänä  ;)

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Löytötavaraa:
Tääl yksi isäntä löysi pään kokosen kiven silppurista. Kivi oli pudonnu kaivinkoneen kauhasta, kun olivat raviojia kaivaneet. Käräjillä kävivät, kun tien laittaja ei suostunu korvaamaan vahinkoa. No sit se korvas kovemman mukaan.

3070 E

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
Sählypallo oli ojaa pitkin pellon pientareelle ajelehtinut.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Löytötavaraa:
Sählypallo oli ojaa pitkin pellon pientareelle ajelehtinut.
Ei mitään paloautoa pienempää??

volvo88

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 436
Vs: Löytötavaraa:
Hevosvetoisen kiinteäpiikkisen äkeen löysin kyntöaurasta. Ja vielä piikit ylöspäin >:( >:( Lutu-peltoa kynnin ensimmäistä kertaa. Tuuri oli kerrankin kohdallaan, olisi voinut repiä kaikki kyntötraktorin renkaat. :-\ :-\

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5273
Vs: Löytötavaraa:
Piikkilankaa (hankmossa kova sana...), vanha hevoshankmo maisemalaidunpellolta (tr. eturengas siis löysi), hevosreen jalasrauta (tr. takarengas löysi), tr. kivitalikko (kesantosilppurin löytöjä). Kaikki tuo on terästänyt omaa kirjanpitoa noista omista romuista kummasti. Kaljapulloja tienvarresta en enää edes laske.

Petri

justus

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
toissa kesänä naapurille lastasin multaa etukuormaajalla ja eturenkaaseen jäi viispiikkinen fiskarsin talikko,no naapuri sano että käy laita uus rengas vianorilta makso 1200e.ei oo naapuri sen jälkeen kättä nostanu.

Killeri 1.0

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Löytötavaraa:
Piennarmurskaimeni löysi betoniverkkorullan (jota en tiennyt hukanneeni). Mielenkiintoonen pärvöttää.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Löytötavaraa:
Niittelin tontilla kun rupes lautaskoneen hihnat luistamaan. Löyty 6 millin betoniteräs salko kiertyneenä lautasten ympäri.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5273
Vs: Löytötavaraa:
...toissa kesänä naapurille lastasin multaa etukuormaajalla...
Tämä on muuten niitä juttuja, jonka takia koetan välttää etukuormaintraktorin hankkimista viimeiseen asti. Onneksi kylällä on yksi etukuormaintraktorin omistava, muillekin urakoiva, joka on hanakka lähtemään. "Ei nyt mikään kiire, mutta me ollaan tässä autossa tulossa mökille ja olis kiva jos sais auton omalle pihalle" (maaliskuu, ei lumitöitä koko talvena, ei aurausviittoja ym.). Ja sen pienen hiekkakasan siirron takia täytyy tietysti lähteä vielä kahville ja kakskymppiä on sopiva taksa pikkutyöstä...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Löytötavaraa:
Puimurilla löysin kaurapellosta sellaisen hevosvetoisen peruna-auran.... ihmettelin kun lakkas kaatokela pyörimästä...... terä poikki tietenkin. Mutta se aura, kärsi vahinkoa kyllä, mistä se sinne lakoiseen kaurapeltoon.... ruiskuttaessa ei tasan vielä siellä ollut, koska oli ruisku-uralla....