Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eikö teitä toisia väsytä ?  (Luettu 5435 kertaa)

lassiala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

Omalta kohdalta voisin todeta, että tuon tukiruljansiin kaikilla mausteilla kun ruuttaa läpi, niin joutuu hakemaan kierroksia uudelleen että pääsee kiinni käytännön töihin.

JK.
Karjamiehiä en kadehdi tukirumban suhteen lainkaan. Sen sijaan naapurin muutaman lohkon sivutoimitilan tilan paperit tuli täytettyä ihan ohimennen iltakahvin lomassa (-oli ainut vieraalle tehty). Rohkaisi taas jatkamaan omankin lomakevuoren kanssa eteenpäin. Kaiken huippu oli tämä 213-raiviojono juttu. Kiitos kuntaliitoksen ei kukaan tuntunut tietävän 2004 asioista ja alustuksista mitään. Ministeriön ohjeet vedetty hihasta viime tipassa; oli maataloustoimiston väkikin koulutuksessa aiheesta vielä 27.4.!  ::)

Tuollaisesta simputuksesta joutuisi intissäkin nykyisin raastupaan....
Slippin 'n sliding

mixutech

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 342
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?

Kyllä se väsymys lähtee kun pankinjohtaja soittelee ja kysyy joko olet kylvöille lähtenyt. Kieltävän vastauksen jälkeen tuli melko suora kehoitus aloittamaan....

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?

Kyllä se väsymys lähtee kun pankinjohtaja soittelee ja kysyy joko olet kylvöille lähtenyt. Kieltävän vastauksen jälkeen tuli melko suora kehoitus aloittamaan....
Pankinjohtaja on myös hyvä avioliittoneuvoja  ;D Paras.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?

Kyllä se väsymys lähtee kun pankinjohtaja soittelee ja kysyy joko olet kylvöille lähtenyt. Kieltävän vastauksen jälkeen tuli melko suora kehoitus aloittamaan....

Oisit vaan sanonu, et kumpikohan meistä on se maajussi?  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D
Ei kovin hyvä psykologi kun käski hakea agrologilta apua  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D
Ei kovin hyvä psykologi kun käski hakea agrologilta apua  ;D

  Mut hirveesti antoi sisua lisää, kun Pro Agrian -loogilla uhkas.  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

Katsotaan nyt kuukauden kuluttua...toisinhan se on siellä etelässä.......

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D

 kyllä sä hullun papereilla eläkkeelle pääset ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9848
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

No nyt jo vähän alkaa taas kiinnostamaan. Mutta se aika, kun tukilaput ja uudelleen digítoidut kartat tipahtaa postilaatikkoon, on vaan jotenkin väsyttävää. Suoraan sanoen vit.... vaikka työ ei ole mikään järisyttävä, mutta se turhanpäiväisyys niine mpnimuotoisuuskartoituksineen. Kyllä sitä pitäis joskus vielä näläkä tulla, rupiaas asiat saamaan oikeat mittasuhteet. Ei muuta kun kylvökonetta kiertämään  ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
tosiaan jo vuosi sitten hosasin nuo kylvöt maihin pikavauhtia ja jotain keräsin syksyllä mutta kyllä on  niin hauli hukassa tänä keväänä että jos joku vaan vihjais jelpaavansa niin heti pakenisisn paikalta!

       jos kaljatilallisilla on puhti noin hukassa niin mitenkähän viljamiähet; kun on varmus että hinnat nousoo tahi ei!                    tulis talvi ja tappais pois!

antti-x

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Minä olen käsittänyt että ainoa syy viljanviljelyyn on se, että tykkää tonttuilla pellolla. Saman rahan tuppaa saamaan kun pistää pellot vuokralle ja kuittaa velat kaluston myynnillä. voi viedä jäädäkin joku vanha massikka perunamaan kääntämiseen :)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
proo agria -heppu täyttelee laput, mä sit hoidan täpistelyt, helppoa on.. jannulla vielä vakuutukset jos se mokaa jotain, mulla ei oo. mielellään maksan hiukan moisesta urotyöstä, ulkoistusta parhaimmillaan.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

Katsotaan nyt kuukauden kuluttua...toisinhan se on siellä etelässä.......


unta  palloon  vaan  siellä  tundalla ;D ;D ;D