Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eikö teitä toisia väsytä ?  (Luettu 5447 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei mua oikeastaan väsytä yhtään, mutta perusteetkin on hyvät. Eli viljat on kylvetty ;D Rypsi on vielä jäljellä, mutta eihän tuonne pakastearkkuun niitä voi vielä kätkeä ainakaan pariin viikkoon. No sen verran väsyttää kieltämättä, että ei ole vielä jaksanut skarpata kylvinkoneen apulantapuolen tyhjäämisellä. Syytä olisi, sillä kone seisoo useamman viikon. Toisaalta nythän olisi aikaa vaikka urakoida (näkee dollarin kuvia 8))

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei mua oikeastaan väsytä yhtään, mutta perusteetkin on hyvät. Eli viljat on kylvetty ;D Rypsi on vielä jäljellä, mutta eihän tuonne pakastearkkuun niitä voi vielä kätkeä ainakaan pariin viikkoon. No sen verran väsyttää kieltämättä, että ei ole vielä jaksanut skarpata kylvinkoneen apulantapuolen tyhjäämisellä. Syytä olisi, sillä kone seisoo useamman viikon. Toisaalta nythän olisi aikaa vaikka urakoida (näkee dollarin kuvia 8))

  Jos sulla nyt on jo viljat maassa, olisko niitä silloin liian vähän.  ;D ;D ;D ;D

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Oikeasti kyntäessä, lypsäessä ja naidessa on hyvä ajatella muita asioita kuin itse tekemistä.
Antti Heikkilä

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Oikeasti kyntäessä, lypsäessä ja naidessa on hyvä ajatella muita asioita kuin itse tekemistä.
No naidessa ei kyllä noita ed.mainittuja kannata ajatella  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Oikeasti kyntäessä, lypsäessä ja naidessa on hyvä ajatella muita asioita kuin itse tekemistä.
No naidessa ei kyllä noita ed.mainittuja kannata ajatella  ???

Toi on naisen mielipide.
Antti Heikkilä