Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eikö teitä toisia väsytä ?  (Luettu 5446 kertaa)

selassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 353
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D

Eikö se lääkäri hoksannu, että Agroon kirijuuttelu se Sepen uuvuttaa. Kun pittää haukkua kepulit , MTK:t ,mettänhoito yhistykset ja mitä niitä olikaan.

Ja väännellä agrolaisten suorat käsitykset.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

Katsotaan nyt kuukauden kuluttua...toisinhan se on siellä etelässä.......

Ei oikein kunnolista ryminää vielä päällä . Tule varmaan pitkä kylvöaika koska on kylmää ei märätpellot kuivu kunnolla .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65992
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
juuu, en ole ihan pitkään aikaan katellu yhtä pitkään pellon kuivumista!        rm htmr -maat on yleensä kevät ahavilla kuivunu nopiammin kuin minä olen kerenny lentään perässä.          nyt jopa kerkiis ettiä hankmoa jostai!   ei kellään tietoa kellä olis 3 metrinen ja vielä terillä varustettuna?    oma on vähän kapia ja siinä on kohta akselit töissä, ja täällä ei myydä edes uusia teriä!!!!        kysyin syksyllä tarjousta ja vieläkään ei tulosta! ::)                         kumpi pareempi nokka vai kornos?   muitahan ei taida olla!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D

Eikö se lääkäri hoksannu, että Agroon kirijuuttelu se Sepen uuvuttaa. Kun pittää haukkua kepulit , MTK:t ,mettänhoito yhistykset ja mitä niitä olikaan.

Ja väännellä agrolaisten suorat käsitykset.

Sepehän on ollut hyvinkin virkeä.

Tuulia

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Huh...onneks Tuulia ei ole maa"jussi", eikä edes maajussin morsian.   :o

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9886
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
proo agria -heppu täyttelee laput, mä sit hoidan täpistelyt, helppoa on.. jannulla vielä vakuutukset jos se mokaa jotain, mulla ei oo. mielellään maksan hiukan moisesta urotyöstä, ulkoistusta parhaimmillaan.. ;D ;D

No se lappujen täyttö kestää vain hetken. Paremminkin omantunnontuskia aiheuttaa itse toteutus. Toki sekin ehkä turhaa, mutta ... Tuossakin yks täyttelijä sanoi kylillä mielipiteensä täydentävistä ehdoista. Tiloilla missä täyttelee isännillä ei yleensä ole mitään käsitystä mihin ovat sitoutuneet täydentävien ehtojen kautta. Joten se täyttö ei ole se suurin v.......:sen aiheuttaja vaan ne asiat sen takana. Ja se kyllä uuvuttaa, ihan turhaan, töissäkin ehkä olis jo tarpeeksi  mutta ne ovat niin realisia, niistä selviää kunnon unella. Tuki/lappu  paineista ehkä kunnon kännillä  :P

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
proo agria -heppu täyttelee laput, mä sit hoidan täpistelyt, helppoa on.. jannulla vielä vakuutukset jos se mokaa jotain, mulla ei oo. mielellään maksan hiukan moisesta urotyöstä, ulkoistusta parhaimmillaan.. ;D ;D

No se lappujen täyttö kestää vain hetken. Paremminkin omantunnontuskia aiheuttaa itse toteutus. Toki sekin ehkä turhaa, mutta ... Tuossakin yks täyttelijä sanoi kylillä mielipiteensä täydentävistä ehdoista. Tiloilla missä täyttelee isännillä ei yleensä ole mitään käsitystä mihin ovat sitoutuneet täydentävien ehtojen kautta. Joten se täyttö ei ole se suurin v.......:sen aiheuttaja vaan ne asiat sen takana. Ja se kyllä uuvuttaa, ihan turhaan, töissäkin ehkä olis jo tarpeeksi  mutta ne ovat niin realisia, niistä selviää kunnon unella. Tuki/lappu  paineista ehkä kunnon kännillä  :P

Täydentävät ehdot? Lainsäädännön noudattaminen. ***** kun on taas niin kovaa ja rankkaa elämä!
Antti Heikkilä

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
eihän siinä tarvita ku lukutaitoa.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
eihän siinä tarvita ku lukutaitoa.. ;D

Jaa..taidan tajuta missä vika  ::)
Antti Heikkilä

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D

Eikö se lääkäri hoksannu, että Agroon kirijuuttelu se Sepen uuvuttaa. Kun pittää haukkua kepulit , MTK:t ,mettänhoito yhistykset ja mitä niitä olikaan.

Ja väännellä agrolaisten suorat käsitykset.

Sepehän on ollut hyvinkin virkeä.

  Mä en lekurille väsymystä valittanut ,vaan allergiaa. Maatalous aiheuttaa näppylöitä.  ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

  Luulin ,että kaikki muut paitsi minä lähtee innokkaina hyvin levätyn talven jälkeen lähtee hommiin. Meikäläinen työterveyslääkärille kerran valitti, että ole allerginen. Pyysin päästä eläkkeelle. Lekuri kysyi että mille. vastasin että maanviljelylle. joka kevät nousee näppylöitä. Varasi ajan psykoloogille. Olihan satusetä tää -loogi. Käski mennä Pro Agrian nouvojilta apua pyytämään. En päässyt eläkeputkeen. No nyt oon ajatellu näennäisviljellä  68v.  ;D ;D ;D

 kyllä sä hullun papereilla eläkkeelle pääset ;D

  No nykyisin ei kyllä hullun papereilla pääse edes hoitoon.  ;D ;D ;D ;D

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Kaikki fiksut ikätoverit on vapautettu terveydellisistä syistä..mä oon resltn  ::)
Antti Heikkilä

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Ei millään  olisi taas voimia ruveta toukotöihin  ja muuhun ruljanssiin,  - ei enää mitään intoa .

Katsotaan nyt kuukauden kuluttua...toisinhan se on siellä etelässä.......

Ei oikein kunnolista ryminää vielä päällä . Tule varmaan pitkä kylvöaika koska on kylmää ei märätpellot kuivu kunnolla .
Jokos on sorkkis virittänyt risukarhin 700:n perään mamman ryytimaan pöllyyttämiseksi?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65992
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
hyi milasta rivoa kieltä!     ei noin saa sanoa!

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5918
Vs: Eikö teitä toisia väsytä ?
Minä olen käsittänyt että ainoa syy viljanviljelyyn on se, että tykkää tonttuilla pellolla. Saman rahan tuppaa saamaan kun pistää pellot vuokralle ja kuittaa velat kaluston myynnillä. voi viedä jäädäkin joku vanha massikka perunamaan kääntämiseen :)

Joo, täytyy sanoa että eilen kun nurmen viillosta kävin tasailemassa niin kyllä jotenkin hermo lepäsi..
Yksinkertaista työtä missä ei tarvitse skarpata ja kun se muutenkin tulee tavallaan selkäytimestä voi ajatuksen antaa lentää vapaasti...  ;)  
Paremman tilin kyllä tekisi tuolla pois vuokraamisella...  ;D   
Toisekseen onneksi on sen verta nuori että "ainahan" tukipapereitten ja ehtojen kanssa on joutunut pelaamaan..

Viimeksi muokattu: 04.05.11 - klo:22:21 kirjoittanut bouli