Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe common rail ilmaus  (Luettu 25152 kertaa)

Timppan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
common rail ilmaus
Eli jos sattuu että löpö loppuu niin tuleeko ko koneessa ongelmia?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: common rail ilmaus
Eli jos sattuu että löpö loppuu niin tuleeko ko koneessa ongelmia?

Vahingossa kokeiltua... Eli 6475:sta (uusi commonrail Perkins) loppu löpö koeajolla, tosin 20m päässä tankilta. Työnnettiin hevonen tankille, tankattiin ja käynnistettiin. Hiukan pidempään piti sahata, muta käyntiin se lähti. Ei ainakaan mitään ilmausruuveja näkyny eikä tosimies tunnetusti ohjekirjoja selaile. 8)
tethering holes to their concave windings

J.A.Sandels

  • Vieras
Vs: common rail ilmaus
JD: Virta päälle ja hetki odotellaan. Siirtopumppendaali suorittaa ilmauksen suitsait?

Rimuli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: common rail ilmaus
Valtra: virta päälle ja pumppu pumppu pumppaasuodattimet täyteen.
Vinkki cr valtran talvi käynnistykseen: Läitä käsikaasu 1000 rpm, kun sammutat koneen, seuraavalla kerralla älä koske käsi- tai jalkakaasuun starttauksen aikana.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: common rail ilmaus
JD:ssä on automaattisesti isommat kierrokset, kun on kylmä keli. Ei tartte käsikaasuilla pelata. :D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

J.A.Sandels

  • Vieras
Vs: common rail ilmaus
JD:ssä on automaattisesti isommat kierrokset, kun on kylmä keli. Ei tartte käsikaasuilla pelata. :D

Eikä tartte vinkkejä.
Kyllä lähtee.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: common rail ilmaus
JD: Virta päälle ja hetki odotellaan. Siirtopumppendaali suorittaa ilmauksen suitsait?
Ainakaan tavallisessa, on nimittäin kokemusta. Viimein lähti kun tarpeeksi sahasin käyntiin. Eli viimeisellä, oli jo huoltomiehen numero esillä mutta ajattelin että kerta vielä....
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: common rail ilmaus
Ainakaan tavallisessa, on nimittäin kokemusta. Viimein lähti kun tarpeeksi sahasin käyntiin. Eli viimeisellä, oli jo huoltomiehen numero esillä mutta ajattelin että kerta vielä....

Missä tavallisessa? SE ilmaa itsensä, kun starttaa suunnanvaihdin päällä ja premiumissa riittää virran laitto päälle.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: common rail ilmaus
Ainakaan tavallisessa, on nimittäin kokemusta. Viimein lähti kun tarpeeksi sahasin käyntiin. Eli viimeisellä, oli jo huoltomiehen numero esillä mutta ajattelin että kerta vielä....

Missä tavallisessa? SE ilmaa itsensä, kun starttaa suunnanvaihdin päällä ja premiumissa riittää virran laitto päälle.
no juuri tuossa SE:ssä (6420) eli ei common rail, pitäisi ohjekirjan mukaan riittää että pitää virtaa päällä 20-50 sek riippuen siitä onko vaihtanut suodattimet tai hörpännyt tyhjää. Se siirtopumppu ei ainakaan suostunut työntämään mitään suodattimen ilmaruuvista, ainoastaan kierrokset lisääntyi kun piti auki. Viimein kun ainakin tunnin yritellyt yhteensä ilmausta ja starttausta lähti käyntiin. Miksi se suunnanvaihdin pitäisi pitää päällä? Olisikohan ollut kun viimein starttasi, en huomannut.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: common rail ilmaus
Viimein kun ainakin tunnin yritellyt yhteensä ilmausta ja starttausta lähti käyntiin. Miksi se suunnanvaihdin pitäisi pitää päällä? Olisikohan ollut kun viimein starttasi, en huomannut.

Jos starttaa suunnanvaihdin vapaalla, niin silloinhan startti pyörii. Mutta jos starttaa suunnanvaihdin päällä, niin silloin toimii ainoastaa siirtopumppu ja ilmaus tapahtuu automaattisesti. Mitään ruuveja ei tartte aukaista, vaan ainoastaan 20 sekunttia kun pyörittää siirtopumppua, niin johan pitäisi hörähtää. Jos yrittää ilmata moottoria starttaamalla, niin luultavasti akku loppuu ennemmin kuin kone lähtee käyntiin. Katso käyttöohje sivu 100, niin selkiää. ;D Niin ja tämä koskee ainoastaan SE-mallia.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7085
Vs: common rail ilmaus
Katso käyttöohje sivu 100, niin selkiää. ;D Niin ja tämä koskee ainoastaan SE-mallia.

Ihme kapine se käyttöohjekirja ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: common rail ilmaus
JD: Virta päälle ja hetki odotellaan. Siirtopumppendaali suorittaa ilmauksen suitsait?
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mihin se ilma sieltä menee? Ei vain oo vielä markille ilmaantunut tavallista railia (common rail) ja pitää tyytyä normaaliin ilmaukseen, eli ruuvia auki tarpeellisista paikoista ja ilma poistuu. ;D
Köyhän kans on niin raskas jutella.

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: common rail ilmaus
Katso käyttöohje sivu 100, niin selkiää. ;D Niin ja tämä koskee ainoastaan SE-mallia.

Ihme kapine se käyttöohjekirja ;D
Eikö ohjeet yleensä kaiveta esiin vasta, kun homma ei pelaa? ;D
Köyhän kans on niin raskas jutella.

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: common rail ilmaus
JD: Virta päälle ja hetki odotellaan. Siirtopumppendaali suorittaa ilmauksen suitsait?
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mihin se ilma sieltä menee? Ei vain oo vielä markille ilmaantunut tavallista railia (common rail) ja pitää tyytyä normaaliin ilmaukseen, eli ruuvia auki tarpeellisista paikoista ja ilma poistuu. ;D

Hyvä kysymys, johonkin se vain katoo, kokemusta on. Ollu jontikassa jo lähes vuosikymmenen automaatti-ilmaus. Ei ruuvien tai vast aukaisua. Vain virrat päälle ja vähän ajan päästä käyntiin... avot...

J.A.Sandels

  • Vieras
Vs: common rail ilmaus
JD: Virta päälle ja hetki odotellaan. Siirtopumppendaali suorittaa ilmauksen suitsait?
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mihin se ilma sieltä menee? Ei vain oo vielä markille ilmaantunut tavallista railia (common rail) ja pitää tyytyä normaaliin ilmaukseen, eli ruuvia auki tarpeellisista paikoista ja ilma poistuu. ;D

Tankkiin mennee.
Oikein paluulinjaa myöten.
Jospa lienee sitä kierrätystä??? ???