Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tilaaminen trattore.it:sta / trattore.com:sta  (Luettu 4367 kertaa)

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Moro!

Onkos kokemuksia ko. putiikista osien tilaamisesta? Olen nyt kolmeen kertaan tehnyt tilauksen, ja käsittääkseni sieltä pitäisi tulla sähköpostilla tarjous osista. Mitään ei vain ole vielä kuulunut, ja ensimmäisestä yrityksestä on jo useampi viikko. Onko ihan hastamanana-pulju, vai miten pitäisi toimia? Olen yrittänyt sekä trattore.it:n että trattore.com:n kautta, ja eri selaimillakin.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tilaaminen trattore.it:sta / trattore.com:sta
Moro!

Onkos kokemuksia ko. putiikista osien tilaamisesta? Olen nyt kolmeen kertaan tehnyt tilauksen, ja käsittääkseni sieltä pitäisi tulla sähköpostilla tarjous osista. Mitään ei vain ole vielä kuulunut, ja ensimmäisestä yrityksestä on jo useampi viikko. Onko ihan hastamanana-pulju, vai miten pitäisi toimia? Olen yrittänyt sekä trattore.it:n että trattore.com:n kautta, ja eri selaimillakin.

Olisiko niin että bittiavaruus sekoittaa tilauslomakkeen sekavaksi merkkijonoksi. Niin käy joskus. Toisaalta... jos tuo menee Italiaan, niin jokunen kuukausi on ihan normaali viive  :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Tilaaminen trattore.it:sta / trattore.com:sta
perluskoni nusassu!    kyllä noita firmoja riittää mutta ei paljon asiakasta huomata vaikka tuo rahaa firmaan, ihme kansa palveluissaan!       samen kytkinlaakeria yli 3 viikkoa ootettiin!   jo vuosia sitten!

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Tilaaminen trattore.it:sta / trattore.com:sta

Net alkaa Italiaanot vetäytyä kesälomilleen, syssymmällä sitten..  ;D Joskus odottelin italialaista osaa pari kuukautta.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

cosmic_cowboy

  • Vieras
Samen osia
Tällainen firma on heinäkuussa ilmoitellut myyvänsä Samen varaosia:

http://www.konehuoltomaenluoma.fi/

sikaniska

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 274
Vs: Tilaaminen trattore.it:sta / trattore.com:sta
perluskoni nusassu!    kyllä noita firmoja riittää mutta ei paljon asiakasta huomata vaikka tuo rahaa firmaan, ihme kansa palveluissaan!       samen kytkinlaakeria yli 3 viikkoa ootettiin!   jo vuosia sitten!
Riippuu niin firmasta. Itellä ennätys, keskiviikkona maksu tilille ja perjantaina oli jo pihas ( huom. siellä alkoi kesälomat seuraavalla viikolla ;D)