Pitäisi toimia ihan hyvin jos, yhtiö omistaa koneet joita voi tarvittaessa käyttää kimpassa tai jokainen yksin, mutta tavoite olisi että yksi yhtiömies vuokraa koneen yhtiöltä ja ajaa omat ja kimppaporukan pellot laskuttaen porukalta tehdyt tunnit, sillä konehan on yhtiön ja jokainen on siten siihen osallinen. Tällä saavutetaan yhteistyön edut ja koneen hankintahinta jää yhtiömiehille jyvitettynä edullisemmaksi. Urakkamiestä saattaa turhaan rasittaa yksin ostettu kallis kone jolle ei ole käyttöä, tässä mallissa koneen omistuspohja on laaja joka takaa sille riittävän käyttömäärän ja silti ei tarvitse sopia käyttöaikoja kuten yhteskoneissa, koska kuski vuokraa koneen ja ajaa sillä kuin urakkamies. Yksinkertaista. Ja jos porukassa on joku joka haluaa ajaa enemmän souvia, niin se on yhtiön etu, sillä se tuo sille lisää vuokratuloa jäsenpiirin ulkopuolelta...
Viimeksi muokattu: 24.04.11 - klo:21:30 kirjoittanut supersammakko
Nothing is Something Worth Doing