Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Polttoaineen hankinta isommassa erässä..  (Luettu 9908 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Tuli tuossa hankittua 5 motin sähköpumpullinen polttoainesäiliö ja ennestään olisi noin 7 mottia tilaa tankeissa. Joten tuollaisesta 11+ tonnin tilauksesta olisi kyse. Tähän asti on tullut tilattua suoraan Teboililta tai nesteeltä, mutta on alkanu kuulua semmosia huhuja, että S:n ja K:n sekatavarakaupat olisi myyneet halvemmalla kuin mitä suoraan toimittajilta.

Joten mistä sitä on paras alkaa isoa satsia kysymään? Vai soitanko suoraan Putinille ja sanon että vetävät linjan pihaan?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
hinnasta ei tiä mutta yli kymppitonnin varastointi vaatiin jonkun luvan ainakin palopäällikkö sano näin

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
kannattaako nyt tilata ku öljy on kalleimmillaan?
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
Oisko tulossa kevääks halvennusta? Jos menee maailmalla nämä hommat pjärsiilleen, niinkun nyt vähän näyttäs, niin voi olla, että näissä pysytään tämä vuos  :(
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
Eikä mitään saahan siitä kivan lapun kirjanpitoon ;D Voittaako vai häviääkö on sitten arpapeliä, "mutta elämä on"... :P

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..

 Ei tuo vielä kovin suuri erä ole. ;) Agrimarketin öljy, NEOT, on ollut halvinta mulle vaikka esim. Teboilin hintaa viilattiin alaspäin tavallisen markkinakanavan yläpuolelta.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
Joo ei mahdottoman kokoinen, mutta puolta kalliimpi, kun katotaan vuosi takaperin kalenterista ::)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
No jos vuotta takaperin jäis aina oottelemaan hinnaks, niin taitas pitää ajaa kesä pyhällä hengellä ja vähän pistää vielä Altian tuotteita jatkoks  :P  Ihan helevatan kallistahan se on, mutta kait sitä on joskus vaan uskallettava..Lannoitteetkii ostin sillon muinoin "halvimman aikaan" heinäkuussa ja seuraavan vuoden toukokuussa taisi saada halvemmalla samanlaisen satsin. Nämä kun tietäs?  ;D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
ite kattelisin kuiteskii viikon vähän toista kun kerran herratkaan eivät uskalla ennustaa mutta uumoileevat että jopa halpenee!     aamulla toi pohosen 1,75 98 oli himppa hurja!     en usko että tulee kovin pitkään kestään tossa!    menee pisnekset reisille!    aslakkikii kertoo että ollaan reisulla pitempään eikä ajeta kun vaan nnnn........!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
kannattaako nyt tilata ku öljy on kalleimmillaan?

Nousee ennen kesää kunnolla, kunhan saadaan noi arabimaiden rähinät kunnolla käyntiin ...

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
kunhan ny lumet sulais ensin ja kattelis kuin kauan talvilöpöä piisaa..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
Joo jälkiviisas on helppo olla, kuten tuo vuodentakainen hinta, mutta täälläpäin oli yhdellä kenttämestarilla tapana sanoa, että kaikki ois rikkaita maajusseja jos tietäis tulevanvuoden säät ennakkoon, nyt pitäs vaan tietää vielä niin tarvikkeiden, kuin viljanhinnankin vaihtelut, siinä voi vetää kritallipallon kuuraan, ku sitä tiiraa ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
Jokakerta kun möpöä tilaa on edullisin paikka eri. Aikamonesta erilaisesta paikasta kannattaa tarjous ottaa kun hintaerot voivat olla jopa 5 snt/l. Kymppitonnissakin tienaa puhelimmella hetkessä iha mukavasti.  ;)
Mystinen kesälaatumies

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
Mulla on varastossa melkeen 17 000 litraa pötä marraskuulla tuli tilattua tankit täyteen ja nyt näyttää siltä että kannatti. Tarviiko luvan? joo muijalta kysäsin tilataanko ja se lupas  ;D No juhannuksen jälkeen sitä jo joutuu taas tilaileen lisää, isommissa erissä on hinta ihan eri kuin 2-3000 litran erissä kun myyjät jo tietää, että olen oikeasti tilaamassa enkä vain kysele hintaa. Sikäli jännä kun laskutus osoite ratkaisee sen onko se yksi tilaus eikä purkupaikat  ??? mullekkin tulee 3 eri purkupaikkaa ja se ei vaikuta hintaan vaan laskutus osoite.

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Polttoaineen hankinta isommassa erässä..
No itekkii oon joutunu ottamaan useampaan säiliöön, mutta toimitusosoite on aina ollut sama. Hinta on kyllä ollut aina sama. Miten suurista senttiluvuista puhutaan, kun mennään yli 10k litran? Jos ei Ketku ole siis valtion salaisuus  :P
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...