Mutta: Alavääntö katoaa, kaasua joutuu painamaan enemmän "pikkutöissä".Asiallisesti asennettu turbo varmasti pienentää kulutusta/työsaavutus. Tai kulutus verrattuna "ruuvvattuun" pienenee.Eli ei kun virittämään vaan oikein pirusti. Sitten kun kilahtaa niin vähän säätöjä takaisin
Lainaus käyttäjältä: D-Tune - 25.02.11 - klo:12:47Turbolla saa ai na kulutusta pienennettyäPaino sanalla "aina" Näkisi vaan yhdenkin vanhan koneen joka turbotuksen jälkeen kuluttaisi vähemmän niin voisi uskoa. Mutta miten vaan.
Turbolla saa ai na kulutusta pienennettyä
Paljos tehot lisääntyi ahtimen myötä? Mitä kaikkea moottorin puolella kohennettu?Savuista päätellen jonkin verran Noihinkaan ei taida ilmasta/ilmaan cooleri oikein pellinalle mahtua, mikä pitäisi kyllä olla.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:12:59Lainaus käyttäjältä: D-Tune - 25.02.11 - klo:12:47Turbolla saa ai na kulutusta pienennettyäPaino sanalla "aina" Näkisi vaan yhdenkin vanhan koneen joka turbotuksen jälkeen kuluttaisi vähemmän niin voisi uskoa. Mutta miten vaan.http://www.youtube.com/watch?v=ARa0094Os-E&feature=related Mulla ainaki kulutus puolittu turbon laitolla,ihan tosi
virityksistä ei minkäänlaista kokemusta,mutta aihe kiinnostaa kun ois tarkotus 110-90turboa piristää kevään uusiin koitoksiin. näissä ei vissiin oo välijäähytintä niinku TM hollannissa, vaikuttaako voimanlisäyksiin? tietääkseni ivecon kuorma-auton tms. moottori, luulis tosta jonninverran kaakkia irtoavan, tietäs vaan mitä tekee..
Nyw Holland 110-90 Polttoaineen kulutusta pitäis saada pienemmäksi, on kyllä ruuvattu. Tehon lisäys olis myös tarpeen. Turbon laitto käynyt mielessä. Paljonko alenee kulutus turbolla paljonko tulee tehoa lisää mitä maksaa kestääkö kone
Viimeksi muokattu: 25.02.11 - klo:23:58 kirjoittanut fote
150 hv riittää meikäläiselle. Kiitos hyvistä neuvoista 350 hv on jo liikaa