Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe dyna-vt vs. autopowr  (Luettu 18154 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Casen CVX oli kähy peli, tykkäsin enemmän kuin massikasta. Helpompi käyttää

***Millai voi olla helpompi käyttää kun massikka?  Massikalla tarvitaan vain suunnanvaihtoviikseä ja
kaasupoljinta.
Kui mää ain olen paras?

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Casen CVX oli kähy peli, tykkäsin enemmän kuin massikasta. Helpompi käyttää

***Millai voi olla helpompi käyttää kun massikka?  Massikalla tarvitaan vain suunnanvaihtoviikseä ja
kaasupoljinta.

Se vain oli yksinkertaisempi tietyiltä osin, varsinkin ylä ja alakierrosten asettelu näppärää, samoin alueen vaihto ajokahvasta nappia painamalla. Ei sillä etteikö massikallakin ollut mukava ajaa :) Tulee vain liian kalliita tunteja meikäläisen käyttömäärillä, tarkoitus minimoida työtunnit ja maksimoida tulot... Noilla lisääntyy vain mukavuus, tulot pienenee varmuudella. Toisaalta, saishan noilla verotusta alaspäin ja mukavuutta ylöspäin ::)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: dyna-vt vs. autopowr


Casen CVX oli kähy peli, tykkäsin enemmän kuin massikasta. Helpompi käyttää ja jäi muutenkin positiivinen kuva. Käytetty voisi olla kova peli?
Samaa sanoi yksi renki, jonka isännällä on CVX ja DynaVT.
Mystinen kesälaatumies

JTJ

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 241
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Onko ijasjalla kokemusta kumpi on parempi/helpompi käyttää,nh auto command vai case cvx? ilmeisesti hallintalaitteissa eroa?

roadman

  • Vieras
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Pitäis tuo auto command tulla kokeiltavaksi kevään tai kesän aikana.
Mielenkiinnolla odotan. Taitaa vaan väliraha tulla mun ja noiden portaattomien väliin niin pahasti jotta jää hankkimatta ;D

Miten vt,ssä, auto pwr,ssä, fentissä ja valtrassa menee nuo mekaanisen vedon paikat eri alueilla, eli missä nopeudessa laatikko on mekaaninen tai lähes  mekaaninen vai onko ollenkaan?

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Onko ijasjalla kokemusta kumpi on parempi/helpompi käyttää,nh auto command vai case cvx? ilmeisesti hallintalaitteissa eroa?

Mun kokemus koeajoilta, eli tällaisia ensimmäisiä juttuja mitä mieleen jää päivän, kahden ajosta. Eli asiantuntemus niin ja näin, lähinnä käytettävyys ykkösenä :)
JOS koneella ajaa vaikkapa vanha isäntäkin, tai joku satunnainen renki, käytön helppous kuitenkin tärkeää.

Noita kahta paha verrata kun toisella ajanut ja toista ihmetellyt hytissä. Autocommand oli toiveissa koeajoon mutta ei ainakaan vielä ole saatu. Näillä nurkilla ventti jyrää, directit ja veeteet perässä.
 
Muista kokemukset koeajoja, jos niitäkään, Casea ei ole yksityisen myynnin vuoksi ts. ensimmäinen portaaton näillä nurkilla oli mulla kokeilla :P

Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:18:36 kirjoittanut ijasja2

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: dyna-vt vs. autopowr
rauhottukaas pojat vähän :D

Mulla on nyt molemmat, että puolueetonta propagandaa on tulossa lisää kunhan jonnun käyttöön pääsee paremmin perille. ;D
Pian se jonteren testiajo keskeytyy,luulen! ::)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: dyna-vt vs. autopowr
rauhottukaas pojat vähän :D

Mulla on nyt molemmat, että puolueetonta propagandaa on tulossa lisää kunhan jonnun käyttöön pääsee paremmin perille. ;D
Pian se jonteren testiajo keskeytyy,luulen! ::)
Niin kun sillä ruvetaan tekemään töitä  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Lupasivatko lootaan takuun? Kun on toi tehdastakuu ummessa?

powergard safe, vuoden täystakuu.

Mitäs sit kun takuu on ummessa ja vaihteloora posahtaa. Se on tasaraha 15000€.

En mitenkään vois jonnuun kajota. Täysin katastrofitraktori.

kun takuu on ummessa niin jonnu poikii ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: dyna-vt vs. autopowr
 Mitähän muuten maksaa konerikkovakuutus? Onko kellään kokemuksia? Eli sellanen joka korvaa jos kone tai laatikko menee rikki. Riippuu tietysti omavastuusta ja koneesta.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Mitähän muuten maksaa konerikkovakuutus? Onko kellään kokemuksia? Eli sellanen joka korvaa jos kone tai laatikko menee rikki. Riippuu tietysti omavastuusta ja koneesta.

Peuralle se olisi ainakin saakelin kallis  :D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Mitähän muuten maksaa konerikkovakuutus? Onko kellään kokemuksia? Eli sellanen joka korvaa jos kone tai laatikko menee rikki. Riippuu tietysti omavastuusta ja koneesta.

Satasen luokkaa vuodessa kolarivakuutuksen päälle.

Aivan välttämätön vakuutus.

Mulla on tuo konerikkovakuutus lisänä puimuris ja traktoreissa.

Tarvinnu en viel ole korvauksia mut jos ihan jonnumainen tuuri käy niin sit se kiittää ittensä.

Kui mää ain olen paras?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: dyna-vt vs. autopowr
 Ai satasen vaan lisää? Kaskothan mulla on joka traktorissa, mutta kuvittelin että konerikkovakuutus maksaisi tonneja lisää! Kiitoksia tiedosta :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Ai satasen vaan lisää? Kaskothan mulla on joka traktorissa, mutta kuvittelin että konerikkovakuutus maksaisi tonneja lisää! Kiitoksia tiedosta :)

Op pohjolassa tuo pätee. Olisko siin 500€:n omavastuu. Mää tavailen nuo ehdot uusiksi.
Kui mää ain olen paras?

realisti

  • Vieras
Vs: dyna-vt vs. autopowr
Mitähän muuten maksaa konerikkovakuutus? Onko kellään kokemuksia? Eli sellanen joka korvaa jos kone tai laatikko menee rikki. Riippuu tietysti omavastuusta ja koneesta.

jos aski/traktori ei ole tolkuttoman vanha niin korvaahan se. Mulla on omavastuu 1000€