Muisteles malleja 595 turbo ja 590 turbo mallit . 690 kytkinvikaa , heikot nostolaitteet ym ym .
590 on yks lujimpia traktorimalleja mitä on koskaan tehty.. Meillä ajettiin sellasella 8900 tuntia ja siihen ei tehty mitään muuta suurempaa kuin kytkin ja suurtehopumppu uusittiin. (huoltokirja löytyy vieläkin)
Tällähetkellä talosta löytyy vielä 675/4 jolla ajettu 11400 tuntia ja on tosi siisti kone vieläkin
![Hymyilee :)](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/smiley.gif)
Siihen on uusitte olkatappien puslat, etukehdon puslat + stefat, ja kytkin. Perää, moottoria ei olla koskaan avattu. Kone on tosi siisti! Ei uskoisi että on yli 5000h ajettu. Myös 6465 vm2005 2200h ajettu siihen on uusittu takuuseen etupyörän stefa ja vetokoukun nostoraudat. Omalla rahalla ei ole tehty pienintäkään remonttia jos ei radion vaihtoa lasketa
![:D](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/cheesy.gif)
5445 vm 2007 sillä ajettu vasta 600 tuntia että eipä voi mitää vielä sanoa.. suunnanvaihtimen kanssa on ollupientä ongelmaa. Suunnanvaihdinta on galibroitu useampaan kertaan ja pelittää aina n puoli vuotta kun alkaa taas lähteä eteen päin nykäisyn kans.. osia ei oo vielä uusittu