Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Acgo investoi Valmetin tehtaalle.  (Luettu 9547 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
 Deutz on lähtenyt tähän asti käyntiin vaikka olis pakkasta 30 astetta. Toki 99%:sti ollut vähintään tunnin lohkari päällä.
 Edit: Cornfarmer näköjään kertoikin jo miltei saman asian  :)

Viimeksi muokattu: 26.01.11 - klo:22:56 kirjoittanut hvinnamo

Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Deutz on lähtenyt tähän asti käyntiin vaikka olis pakkasta 30 astetta. Toki 99%:sti ollut vähintään tunnin lohkari päällä.
 Edit: Cornfarmer näköjään kertoikin jo miltei saman asian  :)

Lähtee ilman lohkariakin ;D niin 4 ku 6 pyttysetkin ;D

JaskaR

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 126
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kyllä se valtran hyvä kylmä käynnistyvyys unohdettiin samalla kun mentiin common rail tekniikkaan. Tai jos lähtee käyntiin niin heti on vikasieto tilassa ja ei ota kierroksia  ;D

kaju

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 144
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kyllä se valtran hyvä kylmä käynnistyvyys unohdettiin samalla kun mentiin common rail tekniikkaan. Tai jos lähtee käyntiin niin heti on vikasieto tilassa ja ei ota kierroksia  ;D
Joo näin on :( kyllä 8400 pörähti aina tulille mut ei nää uudemmat. No ei ollu toi lämmitin päällä ku on viallinen ja kyl noi uudetki käyntiin saa ku lämmittää. Mut tuntuu että kunnon pakkasilla saa olla päällä 24/7
Mut lämmin tallihan traktoreille kohta on tehtävä ku noi kusikoneet lisääntyy

Viimeksi muokattu: 27.01.11 - klo:07:18 kirjoittanut kaju

vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/Agco_investoi_20_miljoonaa_Valtran_tehtaaseen/

 Auttaako maalauksen parantaminen parantamaan tuotetta muutakuin ulkoisesti?

Myyntikuntoon laittavat  ;D Halliin tulee mattokutomo, ja poppanataiteilijoiden kerho. Maalaamo tarvitaan kasvivärjäystä varten.

 ;D ;D ;D :D :D ,,,,vielä Marttakahvila listaan....

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
 Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

moottoreiden vaatimukset ovat kasvaneet viimesen kymmenen vuoden aikana enemmän mitä edellisen 50 aikana yhteensä, siinä ei paljon perinteet 70 luvulta paina ;D ;D ;D


Sitte ventissä olis kunnon mylly keulalla ku sinne laitettaas Mersun moottorit jokka siä olis aina pitänyt olla ;) Lupaan olla tracilla huomattavasti ennemmin inarin st1:sellä kahavilla vaikka helsingistä lähettääs ku esim. S352 valtralla  :P Ja puolet pienemmällä kulutuksella vaikka kiskottaas n.35t massaa!

***on muutes toi s352 profin testin mukaan vähiten löpöä vievä laite mitä ovat koskaan testannut. eipä silti, kyllähän tommonen ureahässäkkä lisää vikapaikkoja tuo...ja hintaa! kauheita hässäköitä...

näin mbtrac miehenä suosittelen kokeilemaan jotain muitakin merkkejä. kyllähän valmetin kone paremmin vääntää ja vetää ku mbtracin kone.

-------

mitä näitä koneita kohta jää. cummins vai onko se iveco mikä nyykärissä on? no hyvä moottori jokatapauksessa. johanannes ja valmetti. +muutama pikkuvalmistaja.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kyllä se valtran hyvä kylmä käynnistyvyys unohdettiin samalla kun mentiin common rail tekniikkaan. Tai jos lähtee käyntiin niin heti on vikasieto tilassa ja ei ota kierroksia  ;D
kävin tossa pihalla piruuttani kokeilemassa n141:stä käyntiin, -20 hehkuttamatta käyntiin eikä vikakoodeja.

kuustaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
kyllähän valtran hyvä käynnistyvyys pakkaasesta katos rivipumpun mukana

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
 Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

moottoreiden vaatimukset ovat kasvaneet viimesen kymmenen vuoden aikana enemmän mitä edellisen 50 aikana yhteensä, siinä ei paljon perinteet 70 luvulta paina ;D ;D ;D


Kyl mä oon valmettia kokeillu ja kyllä se nyt vetääkin ihan ok. mut kaikki valmetit on tähän asti perävalot edellä tullu tracia vastaan tiellä ;D Tie sit miksi ne junnaa niin hiljaa :P Ja tuos kesällä ajoin maata deutzilla lastutettu 200hv ja 10 kuution maakärri (telivetoinen) suht raskas vetää... Ja toisena oli T151 liikenne malli jossa myös lastu ni sillä oli 8 kuution maakärri mistä sisusta se oli tehty ilman perävetoa niin valmetti vei tunnissa 6 litraa löpöä enemmän ku deutz ja menee noin 5km/h hiljempaakin ;D


Sitte ventissä olis kunnon mylly keulalla ku sinne laitettaas Mersun moottorit jokka siä olis aina pitänyt olla ;) Lupaan olla tracilla huomattavasti ennemmin inarin st1:sellä kahavilla vaikka helsingistä lähettääs ku esim. S352 valtralla  :P Ja puolet pienemmällä kulutuksella vaikka kiskottaas n.35t massaa!

***on muutes toi s352 profin testin mukaan vähiten löpöä vievä laite mitä ovat koskaan testannut. eipä silti, kyllähän tommonen ureahässäkkä lisää vikapaikkoja tuo...ja hintaa! kauheita hässäköitä...

näin mbtrac miehenä suosittelen kokeilemaan jotain muitakin merkkejä. kyllähän valmetin kone paremmin vääntää ja vetää ku mbtracin kone.

-------

mitä näitä koneita kohta jää. cummins vai onko se iveco mikä nyykärissä on? no hyvä moottori jokatapauksessa. johanannes ja valmetti. +muutama pikkuvalmistaja.