Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: hvinnamo - 26.01.11 - klo:20:38

Otsikko: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: hvinnamo - 26.01.11 - klo:20:38
 http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/Agco_investoi_20_miljoonaa_Valtran_tehtaaseen/

 Auttaako maalauksen parantaminen parantamaan tuotetta muutakuin ulkoisesti?
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Oksa - 26.01.11 - klo:20:42
eikös valtu vahvistanu voimansiirtoa jo muutama vuosi sitten maalaamalla kartaani kahteen kertaan?

             huh, mutta aatelkaas kuin paljon tolla lailla saakaan verohelpotusta!
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: oltsik - 26.01.11 - klo:20:47
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/Agco_investoi_20_miljoonaa_Valtran_tehtaaseen/

 Auttaako maalauksen parantaminen parantamaan tuotetta muutakuin ulkoisesti?

Ei itse tuotetta mutta jos läpimenoaika lyhenee niin tehdas suoltaa samassa ajassa enemmän koneita läpi = kannattavampaa.

Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Mäksä - 26.01.11 - klo:20:50
Tuo V12 moottori ei ehdi näemmä tähän uuteen a-sarjaan  :'(
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Cornfarmer - 26.01.11 - klo:20:52
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/Agco_investoi_20_miljoonaa_Valtran_tehtaaseen/

 Auttaako maalauksen parantaminen parantamaan tuotetta muutakuin ulkoisesti?


Vai niin et nyt venttinkin tuloo sitte valtun moottorit.... mitäs järkeä siinä on että ventit ja massikat on samoja koneita siis portaattomat ei paljo muuta ku et pellit ja väritys on erilaista??? eikö tässä vaiheessa voi vain jättää 2 merkkiä pois ja jatkaa yhdellä!!!
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: hvinnamo - 26.01.11 - klo:20:56
  Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Cornfarmer - 26.01.11 - klo:20:57
  Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

Niinhän tuossa tekstissä lukee et 5-vuoden päästä massikassa ja ventissä on yksinomaan valtun moottori...  :(
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: oltsik - 26.01.11 - klo:20:59
  Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

moottoreiden vaatimukset ovat kasvaneet viimesen kymmenen vuoden aikana enemmän mitä edellisen 50 aikana yhteensä, siinä ei paljon perinteet 70 luvulta paina ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Adam Smith - 26.01.11 - klo:21:01
Tuo V12 moottori ei ehdi näemmä tähän uuteen a-sarjaan  :'(
Eiks se oo tilattu tohon Katanaan, konsernin omaan silppuriin??
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Cornfarmer - 26.01.11 - klo:21:09
 Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

moottoreiden vaatimukset ovat kasvaneet viimesen kymmenen vuoden aikana enemmän mitä edellisen 50 aikana yhteensä, siinä ei paljon perinteet 70 luvulta paina ;D ;D ;D


Sitte ventissä olis kunnon mylly keulalla ku sinne laitettaas Mersun moottorit jokka siä olis aina pitänyt olla ;) Lupaan olla tracilla huomattavasti ennemmin inarin st1:sellä kahavilla vaikka helsingistä lähettääs ku esim. S352 valtralla  :P Ja puolet pienemmällä kulutuksella vaikka kiskottaas n.35t massaa!
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Terminator - 26.01.11 - klo:21:19
Fentti miehille se on kauhunpaikka. Risu kiisselistä moottori sen lisäksi että voiman siirto on alkujaan otettu venäläisetä panssarivaunusta.

Aikoinaan yksi Fergu mekannikko viisasteli että Valtrasta ei oteta Ferguun muuta kuin maavara. Taisivat tulla siihen tulokseen että kannattaa ottaa koko traktori ja vaihtaa vain siihen pellit ympärille. Saadaan helpommalla ja halvemmalla laatua parannettua. Kyllä sen jo huomaakin 5480 lähtee jo PAKKASESSAKIN käyntiin, perkinssi ei lähde käyntiin kesälläkään jos näkee styrox paketin. ;D
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Terminator - 26.01.11 - klo:21:21
 Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

moottoreiden vaatimukset ovat kasvaneet viimesen kymmenen vuoden aikana enemmän mitä edellisen 50 aikana yhteensä, siinä ei paljon perinteet 70 luvulta paina ;D ;D ;D


Sitte ventissä olis kunnon mylly keulalla ku sinne laitettaas Mersun moottorit jokka siä olis aina pitänyt olla ;) Lupaan olla tracilla huomattavasti ennemmin inarin st1:sellä kahavilla vaikka helsingistä lähettääs ku esim. S352 valtralla  :P Ja puolet pienemmällä kulutuksella vaikka kiskottaas n.35t massaa!

Et ole. Soitan virkavallan matkalle. Ottavat sun tracista kilvet pois ja pistävät kuskin ja koneen ajokieltoon. ;D
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: pötsjölööm - 26.01.11 - klo:21:51
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/Agco_investoi_20_miljoonaa_Valtran_tehtaaseen/

 Auttaako maalauksen parantaminen parantamaan tuotetta muutakuin ulkoisesti?

Myyntikuntoon laittavat  ;D Halliin tulee mattokutomo, ja poppanataiteilijoiden kerho. Maalaamo tarvitaan kasvivärjäystä varten.
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: kaju - 26.01.11 - klo:22:41
.

. Kyllä sen jo huomaakin 5480 lähtee jo PAKKASESSAKIN käyntiin, perkinssi ei lähde käyntiin kesälläkään jos näkee styrox paketin. ;D
eipä lähteny tänää tuo 7495 ja ei lähteny t 190 jos oli -20. Että se siitä kylmäkäynnistyvyydestä  ;D
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Cornfarmer - 26.01.11 - klo:22:53
.

. Kyllä sen jo huomaakin 5480 lähtee jo PAKKASESSAKIN käyntiin, perkinssi ei lähde käyntiin kesälläkään jos näkee styrox paketin. ;D
eipä lähteny tänää tuo 7495 ja ei lähteny t 190 jos oli -20. Että se siitä kylmäkäynnistyvyydestä  ;D


Voiko olla totta ettei näin uudet sisut lähe käyntii...? Jos on vain 20 astetta pakkaasta... Deutz murahtaa käyntiin -33 pakkasasteesta hianosti jo vuodesta 96 ku vesimoottorit tuli ;D
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: hvinnamo - 26.01.11 - klo:22:55
 Deutz on lähtenyt tähän asti käyntiin vaikka olis pakkasta 30 astetta. Toki 99%:sti ollut vähintään tunnin lohkari päällä.
 Edit: Cornfarmer näköjään kertoikin jo miltei saman asian  :)
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Cornfarmer - 26.01.11 - klo:22:59
Deutz on lähtenyt tähän asti käyntiin vaikka olis pakkasta 30 astetta. Toki 99%:sti ollut vähintään tunnin lohkari päällä.
 Edit: Cornfarmer näköjään kertoikin jo miltei saman asian  :)

Lähtee ilman lohkariakin ;D niin 4 ku 6 pyttysetkin ;D
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: JaskaR - 26.01.11 - klo:22:59
Kyllä se valtran hyvä kylmä käynnistyvyys unohdettiin samalla kun mentiin common rail tekniikkaan. Tai jos lähtee käyntiin niin heti on vikasieto tilassa ja ei ota kierroksia  ;D
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: kaju - 27.01.11 - klo:07:13
Kyllä se valtran hyvä kylmä käynnistyvyys unohdettiin samalla kun mentiin common rail tekniikkaan. Tai jos lähtee käyntiin niin heti on vikasieto tilassa ja ei ota kierroksia  ;D
Joo näin on :( kyllä 8400 pörähti aina tulille mut ei nää uudemmat. No ei ollu toi lämmitin päällä ku on viallinen ja kyl noi uudetki käyntiin saa ku lämmittää. Mut tuntuu että kunnon pakkasilla saa olla päällä 24/7
Mut lämmin tallihan traktoreille kohta on tehtävä ku noi kusikoneet lisääntyy
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Loordi Fordson - 27.01.11 - klo:07:32
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/01/fi_FI/Agco_investoi_20_miljoonaa_Valtran_tehtaaseen/

 Auttaako maalauksen parantaminen parantamaan tuotetta muutakuin ulkoisesti?

Myyntikuntoon laittavat  ;D Halliin tulee mattokutomo, ja poppanataiteilijoiden kerho. Maalaamo tarvitaan kasvivärjäystä varten.

 ;D ;D ;D :D :D ,,,,vielä Marttakahvila listaan....
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: retku - 27.01.11 - klo:08:41
 Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

moottoreiden vaatimukset ovat kasvaneet viimesen kymmenen vuoden aikana enemmän mitä edellisen 50 aikana yhteensä, siinä ei paljon perinteet 70 luvulta paina ;D ;D ;D


Sitte ventissä olis kunnon mylly keulalla ku sinne laitettaas Mersun moottorit jokka siä olis aina pitänyt olla ;) Lupaan olla tracilla huomattavasti ennemmin inarin st1:sellä kahavilla vaikka helsingistä lähettääs ku esim. S352 valtralla  :P Ja puolet pienemmällä kulutuksella vaikka kiskottaas n.35t massaa!

***on muutes toi s352 profin testin mukaan vähiten löpöä vievä laite mitä ovat koskaan testannut. eipä silti, kyllähän tommonen ureahässäkkä lisää vikapaikkoja tuo...ja hintaa! kauheita hässäköitä...

näin mbtrac miehenä suosittelen kokeilemaan jotain muitakin merkkejä. kyllähän valmetin kone paremmin vääntää ja vetää ku mbtracin kone.

-------

mitä näitä koneita kohta jää. cummins vai onko se iveco mikä nyykärissä on? no hyvä moottori jokatapauksessa. johanannes ja valmetti. +muutama pikkuvalmistaja.
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: piki1 - 27.01.11 - klo:10:41
Kyllä se valtran hyvä kylmä käynnistyvyys unohdettiin samalla kun mentiin common rail tekniikkaan. Tai jos lähtee käyntiin niin heti on vikasieto tilassa ja ei ota kierroksia  ;D
kävin tossa pihalla piruuttani kokeilemassa n141:stä käyntiin, -20 hehkuttamatta käyntiin eikä vikakoodeja.
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: kuustaa - 27.01.11 - klo:11:25
kyllähän valtran hyvä käynnistyvyys pakkaasesta katos rivipumpun mukana
Otsikko: Vs: Acgo investoi Valmetin tehtaalle.
Kirjoitti: Cornfarmer - 27.01.11 - klo:23:54
 Kauhun paikka jos Fendtiin tulee Sisukiisselin motti!  ??? Eiköhän Deuzilla ole sentään pikkasen enemmän kokemusta ja perinteitä moottoreiden teosta?

moottoreiden vaatimukset ovat kasvaneet viimesen kymmenen vuoden aikana enemmän mitä edellisen 50 aikana yhteensä, siinä ei paljon perinteet 70 luvulta paina ;D ;D ;D


Kyl mä oon valmettia kokeillu ja kyllä se nyt vetääkin ihan ok. mut kaikki valmetit on tähän asti perävalot edellä tullu tracia vastaan tiellä ;D Tie sit miksi ne junnaa niin hiljaa :P Ja tuos kesällä ajoin maata deutzilla lastutettu 200hv ja 10 kuution maakärri (telivetoinen) suht raskas vetää... Ja toisena oli T151 liikenne malli jossa myös lastu ni sillä oli 8 kuution maakärri mistä sisusta se oli tehty ilman perävetoa niin valmetti vei tunnissa 6 litraa löpöä enemmän ku deutz ja menee noin 5km/h hiljempaakin ;D


Sitte ventissä olis kunnon mylly keulalla ku sinne laitettaas Mersun moottorit jokka siä olis aina pitänyt olla ;) Lupaan olla tracilla huomattavasti ennemmin inarin st1:sellä kahavilla vaikka helsingistä lähettääs ku esim. S352 valtralla  :P Ja puolet pienemmällä kulutuksella vaikka kiskottaas n.35t massaa!

***on muutes toi s352 profin testin mukaan vähiten löpöä vievä laite mitä ovat koskaan testannut. eipä silti, kyllähän tommonen ureahässäkkä lisää vikapaikkoja tuo...ja hintaa! kauheita hässäköitä...

näin mbtrac miehenä suosittelen kokeilemaan jotain muitakin merkkejä. kyllähän valmetin kone paremmin vääntää ja vetää ku mbtracin kone.

-------

mitä näitä koneita kohta jää. cummins vai onko se iveco mikä nyykärissä on? no hyvä moottori jokatapauksessa. johanannes ja valmetti. +muutama pikkuvalmistaja.