Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe junkkarin apevaunu mix9  (Luettu 19569 kertaa)

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Eurocomp  8) Mä ottaisin sen  8)
Kirka Kirka Kirka

  :D Mutta hyvä kone  :o

Kirka pyykänny jiiärrän aivosolun.
Liekö käyttänyt omoa vai jtn muuta,kenties cidiä.. ;D

talontollo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Jep asiaa, itse ostin maatilan jonka mukana tuli seko mix9 (tällä hetkellä myynnissä) ja nytten tehdään sekolla appeet, se mixeri ei vain toimi pyöröpaali rehulla millään tasolla, niin pientä jäistä paalia löydy että se pysyisi siellä vaunussa kun se alkaa sekoittaa. entisellä isännällä oli tarkkuussilputtu rehu laakasiilossa niin  se toimi ihan ok. hyvä vaunu ekaksi mutta suuremmalle elukkamäärällä ei kannata vaivautua.
Mikä tää seko mix9 oikein on? Ikinä kuullutkaan.

Alakangas

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Mikä siinä sekossa on niin "ylivoimaasta" , kun esim Faresinissa tai Triolietissa että siitä kannattaa maksaa 15-20t € enempi. En oo vielä huomannu sitä sekon ylivoimasuutta, vaikka semmostaki tullu käytettyä.

Onko se vähän niiku fentti, että ku sen hintasen konneen laittanu niin sitä on pakko kehua. ???

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Mikä siinä sekossa on niin "ylivoimaasta" , kun esim Faresinissa tai Triolietissa että siitä kannattaa maksaa 15-20t € enempi. En oo vielä huomannu sitä sekon ylivoimasuutta, vaikka semmostaki tullu käytettyä.

Onko se vähän niiku fentti, että ku sen hintasen konneen laittanu niin sitä on pakko kehua. ???

Kuhnin vaunuja näillä nurkilla joitakin, Sekostakin Kuhniin siirtyneitä. Hinta/laatusuhde kohdallaan?
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Mikä siinä sekossa on niin "ylivoimaasta" , kun esim Faresinissa tai Triolietissa että siitä kannattaa maksaa 15-20t € enempi. En oo vielä huomannu sitä sekon ylivoimasuutta, vaikka semmostaki tullu käytettyä.

Onko se vähän niiku fentti, että ku sen hintasen konneen laittanu niin sitä on pakko kehua. ???

sekoitus aika ja paalurehulle soveltuva rakenne.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Mikä siinä sekossa on niin "ylivoimaasta" , kun esim Faresinissa tai Triolietissa että siitä kannattaa maksaa 15-20t € enempi. En oo vielä huomannu sitä sekon ylivoimasuutta, vaikka semmostaki tullu käytettyä.

Onko se vähän niiku fentti, että ku sen hintasen konneen laittanu niin sitä on pakko kehua. ???

Faresinejä ei ole kauheasti kehuttu  ::)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Sekossa ei ole mitään ihmeellistä, mutta jälleenmyyjän toiminta on esimerkillistä. Siitä ansiotonta nousua nauttii myös myydyt merkit. Olen antanut itselleni kertoa, että seko on sellainen hiukan keskimääräistä kepulimpi vaunu noin eurooppalaisten mielikuvissa. RMH, Trioliet ja Kuhn ovat maineeltaan parempia. Painoissahan noissa on eroja, seko on yleensä muita kevyempi eli ohuemmasta raudasta tehty. Niitä joutuu siis käyttöiän aikana parsimaan kuluvista paikoista useammin kuin kilpailijoita.

Samaa mielikuvaa nauttii Schäfferin kuormaajat. Jos avantin jälkeen joutuisi vakiomallin seefferillä kuivikekauhaa käyttää, menis hermot ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Sekossa ei ole mitään ihmeellistä, mutta jälleenmyyjän toiminta on esimerkillistä. Siitä ansiotonta nousua nauttii myös myydyt merkit. Olen antanut itselleni kertoa, että seko on sellainen hiukan keskimääräistä kepulimpi vaunu noin eurooppalaisten mielikuvissa. RMH, Trioliet ja Kuhn ovat maineeltaan parempia. Painoissahan noissa on eroja, seko on yleensä muita kevyempi eli ohuemmasta raudasta tehty. Niitä joutuu siis käyttöiän aikana parsimaan kuluvista paikoista useammin kuin kilpailijoita.

Samaa mielikuvaa nauttii Schäfferin kuormaajat. Jos avantin jälkeen joutuisi vakiomallin seefferillä kuivikekauhaa käyttää, menis hermot ;)
makuasioista on turha kiistellä, sanoi kissa kun persettään nuoli.. vaimitensenytoli..
ja pohjoiset päälle..

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: junkkarin apevaunu mix9
makuasioista on turha kiistellä, sanoi kissa kun persettään nuoli.. vaimitensenytoli..
Niinpä ;) Kyllä mä haen terät mielummin sekon myyjältä kuin muualta. Vaikka vaunu nyt ei olekaan seko.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: junkkarin apevaunu mix9
makuasioista on turha kiistellä, sanoi kissa kun persettään nuoli.. vaimitensenytoli..
Niinpä ;) Kyllä mä haen terät mielummin sekon myyjältä kuin muualta. Vaikka vaunu nyt ei olekaan seko.

Mulle tuli sekon terät postiautolla suoraan pihaan. :)
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Eurocomp  8) Mä ottaisin sen  8)
Kirka Kirka Kirka

  :D Mutta hyvä kone  :o

Kirka pyykänny jiiärrän aivosolun.
Liekö käyttänyt omoa vai jtn muuta,kenties cidiä.. ;D


Cidiä  :D

Teroman

Vs: junkkarin apevaunu mix9
Uskaltaako tollasta laittaa ensimmäiseksi vaunuksi? 9 kuutioinen malli kyseessä. Junkkari nyt ei ihan kärjessä ole konevalmistajista mutta eikö tollanen pystyruuvivaunu ole aika peruskauraa?

Ei tee mitään,,,,,,,,

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Å

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: junkkarin apevaunu mix9
Tero kerkes väliin.. mut ainahan se ahdasmielinen ollutkin..
s/m aviisis mainos-ihan ajatusta jatkaa ruokintaneuvontaa.Hintakaan ei paha.

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: junkkarin apevaunu mix9
makuasioista on turha kiistellä, sanoi kissa kun persettään nuoli.. vaimitensenytoli..
Niinpä ;) Kyllä mä haen terät mielummin sekon myyjältä kuin muualta. Vaikka vaunu nyt ei olekaan seko.
sekon piparkakkuterä nyt vaan sattuu olemaan se paras terämalli..
ja pohjoiset päälle..

JoHaRa

  • Vieras
Vs: junkkarin apevaunu mix9
makuasioista on turha kiistellä, sanoi kissa kun persettään nuoli.. vaimitensenytoli..
Niinpä ;) Kyllä mä haen terät mielummin sekon myyjältä kuin muualta. Vaikka vaunu nyt ei olekaan seko.
sekon piparkakkuterä nyt vaan sattuu olemaan se paras terämalli..


Miten tuo muuten eroaa muiden piparkakkuteristä  ???