Eipä se auta vaikka on viiskymppiä nokkiin eli hitekki. Tökkii ohjaus kun nostolaite korjaa vaikkapa aurat perässä ja jousitus päällä. Samoin aurojen kääntö tuntuu ratissa kun aurat tulee käännöksen loppuun.
Se voi tuntua normaalilta ellei tiedä että monissa muissa merkeissä ohjauksen pumppu erikseen, esim. parjattu viiatin hydrauliikka samaa luokkaa hitekin kanssa vaikka paperilla eri tuotot
Eniten kyllä kyrsii ettei nostolaite pelaa mikäli hydrauliikkaa käyttää, tuntuu niin saakelin kivikautiselta
[/quote]
--Nyt tulikin mieleen kun huoltomiehen kans toimittelin 8400 hydraulipumpun uusinnasta niin kehu jotta siinä tulee aina samalla ne kaks pumppua. Eli ohjaus, heilahduksen vaimennus ja jarruventtiili on omalla pumpullansa matalapainepiirinä ja täs johtuu ohjauksen nyppiminen kun nostolaite korjailee ja tämäkin vain jos heilahduksenvaimennus päällä.
-Alkaa kyllä lumitöis tympimään kun meinaa levyä kääntää ja laskia samalla, ensin levy kääntyy ja sitte laskoo kerrasta jymähtämällä, viimevaoosituhannen maksumis sentäs onnistuu nuokin toimenpiteet samanaikaasesti..