Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ostin valtran  (Luettu 21500 kertaa)

viiri45

Vs: Ostin valtran
Miksi ostit?

Tarvitsin
tehokkaamman, painavan ja sähkölohkoilla olevan vetokoneen. Joka toimii myös etukuormaintyöskentelyssä.

Toinenkin merkki oli tarjolla aika pitkälle, etukuormaimen ohjaus oli mekaaninen tässä hintaluokassa.

Toimivan huollon olemassaolo lähikaupungissa. Merkistä riippumatta on varmasti tarve korjaamolle jossain vaiheessa.

Valtran ostajat aina perustelevat huollon tärkeyttä  ;D Ja jotka ajavat valtralla parivuotta osaavat räjäytyskuvat ulkoa  ::) Täytyy olla viisaita miehiä???

-Kaikki saa mutta komiat ensi!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Ostin valtran

Valtran ostajat aina perustelevat huollon tärkeyttä  ;D Ja jotka ajavat valtralla parivuotta osaavat räjäytyskuvat ulkoa  ::) Täytyy olla viisaita miehiä???



Kyllä osaava huolto on varmasti tärkeimpiä asioita traktorin valinnassa. Aina sitä ei ymmärää vehkeitä hommatessa, että missä sen huolto on tai onko olemassa oleva huolto "osaava". Aina se lähin ei ole osaavin vaikka olis ns. merkkihuollosta kyse  ??? . Silloinhan ne räjäytyskuvat saattavat tulla joskus tutuksikin ;D Kaikki merkit eivät varmasti räjäytyskuvia asiaakkaalle lähettele, mutta onko se sitten positiivinen asia, en tiedä  ;)

viiri45

Vs: Ostin valtran
Kyllä osaava huolto on varmasti tärkeimpiä asioita traktorin valinnassa. Aina sitä ei ymmärää vehkeitä hommatessa, että missä sen huolto on tai onko olemassa oleva huolto "osaava". Aina se lähin ei ole osaavin vaikka olis ns. merkkihuollosta kyse  ??? . Silloinhan ne räjäytyskuvat saattavat tulla joskus tutuksikin ;D Kaikki merkit eivät varmasti räjäytyskuvia asiaakkaalle lähettele, mutta onko se sitten positiivinen asia, en tiedä  ;)

Et ymmärtänyt. Jos huolto pelaa ei isännän tarvi opetella räjäytyskuvia. Sulla valtra  ;D ?
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

Nikkelimarkka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Ostin valtran
Kyllä osaava huolto on varmasti tärkeimpiä asioita traktorin valinnassa. Aina sitä ei ymmärää vehkeitä hommatessa, että missä sen huolto on tai onko olemassa oleva huolto "osaava". Aina se lähin ei ole osaavin vaikka olis ns. merkkihuollosta kyse  ??? . Silloinhan ne räjäytyskuvat saattavat tulla joskus tutuksikin ;D Kaikki merkit eivät varmasti räjäytyskuvia asiaakkaalle lähettele, mutta onko se sitten positiivinen asia, en tiedä  ;)

Et ymmärtänyt. Jos huolto pelaa ei isännän tarvi opetella räjäytyskuvia. Sulla valtra  ;D ?
Olen huono teknisissä yksityiskohdissa, ajelen kyllä sujuvasti valtrallani. Mutta jos merkkihuolto vaihtaa laturia sen takia että akussa ei ole vettä, ei ummarra? Oma vika kun en älyä ettei akun tilan kuulu määräaikaishuollon piiriin???

Teroman

Vs: Ostin valtran
Miksi ostit?

Tarvitsin
tehokkaamman, painavan ja sähkölohkoilla olevan vetokoneen. Joka toimii myös etukuormaintyöskentelyssä.

Toinenkin merkki oli tarjolla aika pitkälle, etukuormaimen ohjaus oli mekaaninen tässä hintaluokassa.

Toimivan huollon olemassaolo lähikaupungissa. Merkistä riippumatta on varmasti tarve korjaamolle jossain vaiheessa.

Valtran ostajat aina perustelevat huollon tärkeyttä  ;D Ja jotka ajavat valtralla parivuotta osaavat räjäytyskuvat ulkoa  ::) Täytyy olla viisaita miehiä???




On neet, Ne varmistaa Valtun toimivuuden,,,,,,,,,,,,,,huh

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Å

justus

  • Vieras
Vs: Ostin valtran
ostitko uudet työkoneet vai meinaatko laittaaa entiset työ välineet

Tractor Grip

  • Vieras
Vs: Ostin valtran
>että missä sen huolto on tai onko olemassa oleva huolto "osaava".

On helppoo kun osaava huolto on siellä missä itse on.Ei rajoita minkään merkin ostamista.

;D

Teroman

Vs: Ostin valtran

Juuri näin ja Valtun kanssa miltei välttämätöntä osata itse ,,,,,,,,,,,,

;;;;;;;;;;;;;;;;Å

Tee Se ITse Poijupaino huoltå

,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Å

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Valtran huolto

Olen huono teknisissä yksityiskohdissa, ajelen kyllä sujuvasti valtrallani. Mutta jos merkkihuolto vaihtaa laturia sen takia että akussa ei ole vettä, ei ummarra? Oma vika kun en älyä ettei akun tilan kuulu määräaikaishuollon piiriin???

He hee ja nää samat kaverit huoltaa Fendtiä, aikanaan hiukan konsultaatioita tarjottiin
kun alottelivat Fendtin huoltoo  ja kommentti oli hiukan ylimielinen: -miksi meidän
pitäisi neuvoa kysyä Fendtin huollosta, mehän osaamme tehdä traktoreita (Valtuja) ja
myös Fendtissä on moottori jne...  Surullisia tarinoita  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Tractor Grip

  • Vieras
Vs: Ostin valtran

>Juuri näin ja Valtun kanssa miltei välttämätöntä osata itse ,,,,,,,,,,,

Ei ole muuta kuin Valmetin tekemä lämpömittari saunassa..

nilihaara

  • Vieras
Vs: Ostin valtran

>Juuri näin ja Valtun kanssa miltei välttämätöntä osata itse ,,,,,,,,,,,

Ei ole muuta kuin Valmetin tekemä lämpömittari saunassa..
Ja minä löysin hienon vähänkäytetyn 16/70 Valmetin Kajaanista. Eiköhän tuo piisanne mulle. ;D