Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Demokratian tila  (Luettu 8866 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Demokratian tila
Olisihan se kieltämättä hienoa jos jokainen kansalainen voisi tehdä lakialoitteita. Itsellä olisi muutama aloite jo valmiina...

"Oikeusministeri Brax ehdottaa demokratian tilan kohentamiseksi esimerkiksi kansalaisten lakialoitteiden tekemisen helpottamista,"

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id83429.html

Aulis Anttila

  • Vieras
Ehdotus
Olisihan se kieltämättä hienoa jos jokainen kansalainen voisi tehdä lakialoitteita. Itsellä olisi muutama aloite jo valmiina...

Nii on mullaki


"Oikeusministeri Brax ehdottaa demokratian tilan kohentamiseksi esimerkiksi kansalaisten lakialoitteiden tekemisen helpottamista,"

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id83429.html

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Demokratian tila
Minulla myös ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Aulis Anttila

  • Vieras
:-)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Demokratian tila
Maataloustulolaki ja kommunistilaki 1930-luvun tyyliin olisivat ensimmäisenä minun listallani.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Demokratian tila/IKL
Maataloustulolaki ja kommunistilaki 1930-luvun tyyliin olisivat ensimmäisenä minun listallani.

Osta tuolta ja tutustu lähemmin ;D
http://www.kirjasalo.net/kirjat/?p=productsMore&iProduct=2414&sName=isÄnmaallisen-kansanliikkeen-eduskuntaryhmÄn-aloitteet-valtiopÄivillÄ-syksyllÄ-v.-1933.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Aulis Anttila

  • Vieras
Usko
Maataloustulolaki ja kommunistilaki 1930-luvun tyyliin olisivat ensimmäisenä minun listallani.

Tuota ei epäile kukaan... ja muiluttajille lakisääteisesti palkkio valtion varoista  ;D  :D  :o  ::)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Usko
Maataloustulolaki ja kommunistilaki 1930-luvun tyyliin olisivat ensimmäisenä minun listallani.

Tuota ei epäile kukaan... ja muiluttajille lakisääteisesti palkkio valtion varoista  ;D  :D  :o  ::)

Ainakin kilometrikorvaukset.

Lahtari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 167
Vs: Usko
Maataloustulolaki ja kommunistilaki 1930-luvun tyyliin olisivat ensimmäisenä minun listallani.

Tuota ei epäile kukaan... ja muiluttajille lakisääteisesti palkkio valtion varoista  ;D  :D  :o  ::)

Ainakin kilometrikorvaukset.
***** Molempiin suuntiin. ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-)
Maataloustulolaki ja kommunistilaki 1930-luvun tyyliin olisivat ensimmäisenä minun listallani.
Tuota ei epäile kukaan... ja muiluttajille lakisääteisesti palkkio valtion varoista  ;D  :D  :o  ::)
Ainakin kilometrikorvaukset.

Osui... ja upposi  ;D  :D  ;)  :)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Demokratian tila
Minimipalkkalaki: 2000€/kk, autoverolaki: uuden auton hintaan 15000€ riippumatta auton hinnasta, vuosimaksu 500€ ja kaikki polttoaineverot pois.
Omaisuusvero takaisin, alaraja 2 000 000€ sen jälkeen 5% ylimenevästä. Kiinteistövero pois. Työmatkakulujen vähennys todellisten kulujen mukaan ilman omavastuuosuutta. Lapsilisät kolminkertaisiksi ;) Huvivenevero 100%, samoin mönkijöille ja moottorikelkoille. Lentomatkavero 200€/matka/lärvi. ;D Minä haluan eduskuntaan, tää on kivaa ::) ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8353
Vs: Demokratian tila
Minimipalkkalaki: 2000€/kk, autoverolaki: uuden auton hintaan 15000€ riippumatta auton hinnasta, vuosimaksu 500€ ja kaikki polttoaineverot pois.
Omaisuusvero takaisin, alaraja 2 000 000€ sen jälkeen 5% ylimenevästä. Kiinteistövero pois. Työmatkakulujen vähennys todellisten kulujen mukaan ilman omavastuuosuutta. Lapsilisät kolminkertaisiksi ;) Huvivenevero 100%, samoin mönkijöille ja moottorikelkoille. Lentomatkavero 200€/matka/lärvi. ;D Minä haluan eduskuntaan, tää on kivaa ::) ;D
Mihinkähän puolueeseen nämä teesit lähinnä sopisivat? Vasemmistoliitto?  ;D
Mystinen kesälaatumies

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Demokratian tila
Minimipalkkalaki: 2000€/kk, autoverolaki: uuden auton hintaan 15000€ riippumatta auton hinnasta, vuosimaksu 500€ ja kaikki polttoaineverot pois.
Omaisuusvero takaisin, alaraja 2 000 000€ sen jälkeen 5% ylimenevästä. Kiinteistövero pois. Työmatkakulujen vähennys todellisten kulujen mukaan ilman omavastuuosuutta. Lapsilisät kolminkertaisiksi ;) Huvivenevero 100%, samoin mönkijöille ja moottorikelkoille. Lentomatkavero 200€/matka/lärvi. ;D Minä haluan eduskuntaan, tää on kivaa ::) ;D
Mihinkähän puolueeseen nämä teesit lähinnä sopisivat? Vasemmistoliitto?  ;D

Kysy niiltä mutta tuskin ;) TPSL :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8353
Vs: Demokratian tila
Eikös TPSL kuopattu jo 40 vuotta sitten? Työväen ja Pienviljelijöiden Sosiaalidemokraattinen Liitto
Mystinen kesälaatumies

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Demokratian tila
Olisihan se kieltämättä hienoa jos jokainen kansalainen voisi tehdä lakialoitteita. Itsellä olisi muutama aloite jo valmiina...

"Oikeusministeri Brax ehdottaa demokratian tilan kohentamiseksi esimerkiksi kansalaisten lakialoitteiden tekemisen helpottamista,"

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id83429.html

Vois ehkä silti olla parempi, ettei...Vois tulla lainsäädännöstä vielä nykyistäkin sekavampi.

Sinnehän vois vaikka lipsahtaa sellainenkin, että toisen henkilön saa perustellusta syystä siirtää oikosääristen hiippakuntaan, jos tekee sen humalas autolla, mutta teko olisi kielletty, jos siitä aiheutuisi itselle taloudellista hyötyä.

Eiköhän se oo paree, ettei kansalaiset tee mitään aloitteita...
tethering holes to their concave windings