Niin sitä sitten kaupat tuli. 7465 dyna VT, 50 km laatikko, etu+ ohjaamojousitus, Ouicke Q65 etukuormain sähköohjauksella, Pirellin 600/65 R38, 480/65R28 renkailla.
Nämä agron keskustelu tulee kalliiksi. Alunperin piti ostaa nelipyttyinen karvalakkimalli tyyliin MF 5470
--ONNEA uurelle,varmaan hieno kone.Kalliiksi tosiaan taisi tulla...otit sitten kaikki herkut,toivottavasti ne tarpeen ovatten
***Kiitoksia vaan onnitteluista kaikille tasapuolisesti. Kyseiselle koneelle tulee käyttöä vuodessa noin 1000 tuntia. Portaattoman halusin kuormaustöihin ja kyseisen koneen paino on eduksi säilörehusiilolla. Jousitus taas on eduksi äestyksissä ja niittohommissa.
Niin sitä sitten kaupat tuli. 7465 dyna VT
Onnea uudesta koneesta! Niin sitä vain on merkin vaihtaminen lujassa itse kullakin... Taitaa pian käydä niin, ettet maltakaan jättää uutta konetta siilolle, vaan valjastat sen noukinvaunun eteen. Vai joko senkin edessä on uusi?
***Ei taida hevoset riittää noukinvaunun eteen. Siinä hommassa saa palvella viime vuosituhannen tekniikka edustava 6190.
Ei se merkin vaihtaminen mikään mahdottomuus ollut. Hinta/laatusuhde vaan kohtasi parhaiten Dyna VT:ssä. Ehdokkaista MF 5470 oli liian karvalakkimalli 6255 jälkeen, MF 6470 ihan potentiaalinen. Kuten myös Valtran 141 A, joka oli ehkä positiivisin yllätys. Nämä kaksi tipahtivat pois portaiden takia. Fendt hinnoitteli itsensä pihalle vaikkakin hyvitys vanhasta oli omaa luokkaansa. Jontikan 6430:ssa oli aivan liian pieni koppi minun makuun, pikavaihdeautomattiikka sen sijaan oli tosi hyvä. Portaatonta jontikkaa en uskaltanut ihan vakavissaan edes harkita.