Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe polttoaine ongelmia..  (Luettu 27779 kertaa)

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: polttoaine ongelmia..
huono keksintö laittaa imupuolelle suodatin ylemmäksi kuin pumppu. Otin löpön paluuputket irti ja tyrkkäsin toisesta ilmaa, kunnes polttoaine tuli pumpun läpi "painepuolen" suodattimen ilmanpäästöpaikasta, toista paluuputkea tukkesin sormilla.

Pumppu ei kertakaikkiaan vetänyt mitään. Nyt kun polttoaine on saatu putkeen, myös käsivivulla saa tulemaan löpöä ilmausaukosta. Valtran huoltomiehet neuvoi ilmalla työntämään, ovat ihan uusien koneiden kanssa tätä ongelmaa tuskailleet.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

v-p

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: polttoaine ongelmia..
tarttee kokeilla tota paineilma juttua huomenissa, katotaan kuin käy.

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: polttoaine ongelmia..
katoppa ettei ole mikään hydrauliikka venttiili pumppausasennossa. ei varmasti lähde käyntiin jos hydrauliikka vääntää vastaan. nimimerkillä pakkasessa kaivinkoneeseen startin vaihtanut. onko pysäytys vedin jumittunut sammutus asentoon. vedenerotin ja polttoaineen suodatin katso vielä kerran että tiivisteet on kunnolla paikoillaan jos erillisellä vedenerotin kupilla olevaa mallia. löysää polttoaineen suodattimen päällä oleva ilmausruuvi niin käsipumpulla pitäisi tulla ilmat pois välillä pumppaa ruuvi kiinni ja välillä aukaiset ruuvia niin ilma tulee paremmin.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: polttoaine ongelmia..
Meillä oli edellinen 6200 mezzo siinä ilmaus oli joskus tosi työläs mutta kun kytkin kopan reijästä pyörittää isolla meisselillä pikkusen kerrallaan niin viimein löytyy kohta jossa pumppu pumppaa tehokkaasti ja ilmaus onnistuu. Reijässä onmuuten kumitulppa sen kun poistaa näkyy vauhtipyörän hampaat.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: polttoaine ongelmia..
Tuliko tosiaan suodattimen tiivisteet kunnolla paikoilleen ?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

v-p

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: polttoaine ongelmia..
kiitoksia. kaikille auttaneille nyt rattori käy taas!! eli vika on näköjään se tossa mallissa et siirtopumppu ei vaan kertakaikkisesti jaksa imeä tankista tavaraa jos kaikki putket on tyhjänä.

Teroman

Vs: polttoaine ongelmia..
Sehän on vaa nii köppääne ilimattava. Sellaasen kaas joskus ittekki tuskaallu muttei enää muista mistä se kiikasti.

Millainen on Köpääne ?

huh

Å

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9734
Vs: polttoaine ongelmia..
Itte ilmattiin vuosi sitten MF 5470:ä (täysin mekaaninen polttoaineen syöttö) . Soittelin heti huoltomiehelle joka neuvo mistä ilmaruuvin löytää ( painepuolen suodatittimen jalasta) ohjekirjahan ei kertonut asiasta mitään. Se auki ... joka tietysti katkes kun otti näpsimillä kiinni. Noh yritettiin ilmata ja ei mitään tulosta. Kunnes huomattiin että ruuvi olikin laitettu vahingossa imupuolen suodattimen jalkaan ja painepuolelta se puuttui. ??? Sitten romulaatikolta etsimään sopivaa tuumakoon pulttia ja pätkä nännikumia tiivisteeksi ( on sielä vieläkin). Sitten lipsuteltiin sormenpäät nahattomina ja ei mitään .... hermo repes ja pakolla startilla käyntiin. Sen jälkeen on pyritty tankkaamaan ennen kuin löpö loppuu  :-X

JoHaRa

  • Vieras
Vs: polttoaine ongelmia..
Itte ilmattiin vuosi sitten MF 5470:ä (täysin mekaaninen polttoaineen syöttö) . Soittelin heti huoltomiehelle joka neuvo mistä ilmaruuvin löytää ( painepuolen suodatittimen jalasta) ohjekirjahan ei kertonut asiasta mitään. Se auki ... joka tietysti katkes kun otti näpsimillä kiinni. Noh yritettiin ilmata ja ei mitään tulosta. Kunnes huomattiin että ruuvi olikin laitettu vahingossa imupuolen suodattimen jalkaan ja painepuolelta se puuttui. ??? Sitten romulaatikolta etsimään sopivaa tuumakoon pulttia ja pätkä nännikumia tiivisteeksi ( on sielä vieläkin). Sitten lipsuteltiin sormenpäät nahattomina ja ei mitään .... hermo repes ja pakolla startilla käyntiin. Sen jälkeen on pyritty tankkaamaan ennen kuin löpö loppuu  :-X

Olisit vaan heti kokeillut startilla, ei ferkua saa muuten ilmattua. Suutinputketkin täynnä ilmaa kuitenkin  :D

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9734
Vs: polttoaine ongelmia..
Itte ilmattiin vuosi sitten MF 5470:ä (täysin mekaaninen polttoaineen syöttö) . Soittelin heti huoltomiehelle joka neuvo mistä ilmaruuvin löytää ( painepuolen suodatittimen jalasta) ohjekirjahan ei kertonut asiasta mitään. Se auki ... joka tietysti katkes kun otti näpsimillä kiinni. Noh yritettiin ilmata ja ei mitään tulosta. Kunnes huomattiin että ruuvi olikin laitettu vahingossa imupuolen suodattimen jalkaan ja painepuolelta se puuttui. ??? Sitten romulaatikolta etsimään sopivaa tuumakoon pulttia ja pätkä nännikumia tiivisteeksi ( on sielä vieläkin). Sitten lipsuteltiin sormenpäät nahattomina ja ei mitään .... hermo repes ja pakolla startilla käyntiin. Sen jälkeen on pyritty tankkaamaan ennen kuin löpö loppuu  :-X

Olisit vaan heti kokeillut startilla, ei ferkua saa muuten ilmattua. Suutinputketkin täynnä ilmaa kuitenkin  :D



Niinpä, mutta tää onkin Sisulla  ;)  Perkinssillä niin on aina tehty :)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: polttoaine ongelmia..
Itte ilmattiin vuosi sitten MF 5470:ä (täysin mekaaninen polttoaineen syöttö) . Soittelin heti huoltomiehelle joka neuvo mistä ilmaruuvin löytää ( painepuolen suodatittimen jalasta) ohjekirjahan ei kertonut asiasta mitään. Se auki ... joka tietysti katkes kun otti näpsimillä kiinni. Noh yritettiin ilmata ja ei mitään tulosta. Kunnes huomattiin että ruuvi olikin laitettu vahingossa imupuolen suodattimen jalkaan ja painepuolelta se puuttui. ??? Sitten romulaatikolta etsimään sopivaa tuumakoon pulttia ja pätkä nännikumia tiivisteeksi ( on sielä vieläkin). Sitten lipsuteltiin sormenpäät nahattomina ja ei mitään .... hermo repes ja pakolla startilla käyntiin. Sen jälkeen on pyritty tankkaamaan ennen kuin löpö loppuu  :-X

Olisit vaan heti kokeillut startilla, ei ferkua saa muuten ilmattua. Suutinputketkin täynnä ilmaa kuitenkin  :D



Niinpä, mutta tää onkin Sisulla  ;)  Perkinssillä niin on aina tehty :)

Ai jaa.. Eli Sisulta on tilattu perinteiden vuoksi samat viat koneisiin  :D Aina mukana 8, 13, ja 16 milliset avaimet. Ja oliko 17 ja 14 vielä. En muista mutta 5 avainta tarvitaan 185:n ilmaukseen.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: polttoaine ongelmia..

Ai jaa.. Eli Sisulta on tilattu perinteiden vuoksi samat viat koneisiin  :D Aina mukana 8, 13, ja 16 milliset avaimet. Ja oliko 17 ja 14 vielä. En muista mutta 5 avainta tarvitaan 185:n ilmaukseen.

Yksi riittää, 5" jakoavain...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: polttoaine ongelmia..

Ai jaa.. Eli Sisulta on tilattu perinteiden vuoksi samat viat koneisiin  :D Aina mukana 8, 13, ja 16 milliset avaimet. Ja oliko 17 ja 14 vielä. En muista mutta 5 avainta tarvitaan 185:n ilmaukseen.

Yksi riittää, 5" jakoavain...

Ei saa suutinputkia auki tuolla  :o ;D ;D :o. Ainakaan jos kädet ovat näin lihaksikkaat ja paksut kuin minulla  ;D

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9734
Vs: polttoaine ongelmia..

Ai jaa.. Eli Sisulta on tilattu perinteiden vuoksi samat viat koneisiin  :D Aina mukana 8, 13, ja 16 milliset avaimet. Ja oliko 17 ja 14 vielä. En muista mutta 5 avainta tarvitaan 185:n ilmaukseen.

Yksi riittää, 5" jakoavain...

Ei saa suutinputkia auki tuolla  :o ;D ;D :o. Ainakaan jos kädet ovat näin lihaksikkaat ja paksut kuin minulla  ;D

Oikeastaan nuokin olis parempi olla tuuma versioina, mutta millisiä suurin osa 590:n looraskin on  ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: polttoaine ongelmia..
Sehän on vaa nii köppääne ilimattava. Sellaasen kaas joskus ittekki tuskaallu muttei enää muista mistä se kiikasti.

Millainen on Köpääne ?

huh

Å

 Kyllä täytyy olla vapaa-aikaa kun on aikaa kaivella 07-vuoden viestejä?  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.