Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 6485 lohkolämmitin.  (Luettu 27362 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Ei minua harmita lohkolämmittimet yhtään,ihan kiva saada kone käyntiin 25 asteen pakkasesta kun se on ollut lämmityksessä.
hOrAjA ilmeisesti käyttää kuumia hiiliä tai nuotiota koneen lämmitykseen,onhan se paljon mielenkiintoisempaa kuin sähkön käyttö,ja ekologista myös. ;D

Pistää vihaksi väite että jollain hiilillä leikkisin  >:( Kyllä nyt sieppaa vahvasti  >:(
Muistathan ketjut heittää pyörien päälle, jos maantielle lähet ajelemaan!  ;)

Otan ketjut selkääni ja lähden pilkille  >:( Taatusti joku on sulattanut railon tuohon järvenselälle ja nauraa kotonaan kun näkee minun uppoavan  >:(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
eikös joku sanonu ratiossa että nauru on parasta lääkettä verenpaineeseen, jo kolmen minuutin kunnon nauru riittää pariks tunniks!      joten lääkinnällinen teho on taattu!     eiku jäille!  parantaan! ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Ei minua harmita lohkolämmittimet yhtään,ihan kiva saada kone käyntiin 25 asteen pakkasesta kun se on ollut lämmityksessä.
hOrAjA ilmeisesti käyttää kuumia hiiliä tai nuotiota koneen lämmitykseen,onhan se paljon mielenkiintoisempaa kuin sähkön käyttö,ja ekologista myös. ;D

Pistää vihaksi väite että jollain hiilillä leikkisin  >:( Kyllä nyt sieppaa vahvasti  >:(
Muistathan ketjut heittää pyörien päälle, jos maantielle lähet ajelemaan!  ;)

Otan ketjut selkääni ja lähden pilkille  >:( Taatusti joku on sulattanut railon tuohon järvenselälle ja nauraa kotonaan kun näkee minun uppoavan  >:(
Oot tainnu itse sulattaa railon hiilillä  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Ei minua harmita lohkolämmittimet yhtään,ihan kiva saada kone käyntiin 25 asteen pakkasesta kun se on ollut lämmityksessä.
hOrAjA ilmeisesti käyttää kuumia hiiliä tai nuotiota koneen lämmitykseen,onhan se paljon mielenkiintoisempaa kuin sähkön käyttö,ja ekologista myös. ;D

Pistää vihaksi väite että jollain hiilillä leikkisin  >:( Kyllä nyt sieppaa vahvasti  >:(
Muistathan ketjut heittää pyörien päälle, jos maantielle lähet ajelemaan!  ;)

Otan ketjut selkääni ja lähden pilkille  >:( Taatusti joku on sulattanut railon tuohon järvenselälle ja nauraa kotonaan kun näkee minun uppoavan  >:(

Ei tuossa ole mitään tyyliä. Ensin pitää hypätä perse edellä tuuraan, ja siitä takaperin voltilla avantoon  :D Riittää pelastussukeltajilla ihmettelemistä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Ei minua harmita lohkolämmittimet yhtään,ihan kiva saada kone käyntiin 25 asteen pakkasesta kun se on ollut lämmityksessä.
hOrAjA ilmeisesti käyttää kuumia hiiliä tai nuotiota koneen lämmitykseen,onhan se paljon mielenkiintoisempaa kuin sähkön käyttö,ja ekologista myös. ;D

Pistää vihaksi väite että jollain hiilillä leikkisin  >:( Kyllä nyt sieppaa vahvasti  >:(
Muistathan ketjut heittää pyörien päälle, jos maantielle lähet ajelemaan!  ;)

Otan ketjut selkääni ja lähden pilkille  >:( Taatusti joku on sulattanut railon tuohon järvenselälle ja nauraa kotonaan kun näkee minun uppoavan  >:(

Ei tuossa ole mitään tyyliä. Ensin pitää hypätä perse edellä tuuraan, ja siitä takaperin voltilla avantoon  :D Riittää pelastussukeltajilla ihmettelemistä.

Miten tuo Uunon appiukko Tuura nyt tähän liittyy mitenkään. Pistää vihaksi  >:( Kylä nyt kiukuttaa ihan laajemman kautta. Tuli leiskuu silmistä kun oikein päässä kiukku kiehuu  >:(

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
"Jatkuva kiukkuisuus odotusaikana?
Olen todella onnellinen odotuksesta, mutta jatkuvasti olen vain kiukkuinen ja äkänen ja haluan olla vain omissa oloissani. Onko muilla ollut tällästä?? Hermo menee itselläkin, kun kumminkin odotan vauvaa ihan mahdottoman paljon syntyväksi pitkän yrityksen jälkeen. Harmittaa ihan itseäkin.."  Sä taidat Johara olla raskaana.. ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Palmu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Juolahtipas mieleen että tämä lämmitysongelmakin ratkesi laittamalla 1100w vastus eri reikään. Vanha palanut vastus jäi tulpaksi. Laitoin sitte vielä calixin akkulaturin että aina ku tökkää töpselin seinään niin latailee samalla akkuja........toistaiseksi on lähtenyt käymään. Ei oo kyllä vielä kunnon pakkasia edes ollu......tänä aamuna melkein kakskymmentä mutta ei onneksi tarvinu starttailla.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
hukkaan meni hyvät viritykset!       noooo, sit joskus tulevaisuudessa kun uusi pienjääkausi iskee niin onpi valmiina!                 tai jos lähtis alaskaan auraan lunta!    vain 7 metriä satanna!

MF365135

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Tainnut tuossa lämmitin vastus kiinni moottorilohkoon sisäpuolella, palaa aika pian jos niin käy.

135:een hankin uuden vastuksen, nimenomaan piti olla sopiva malli mutta kahteen suuntaan sai taivutella ennenkuin asettui kunnolla paikalleen ja säilyi ehjänäkin, pari vuotta mennyt nyt ongelmitta.. :)

Palmu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Ei millään yltäny vastaamaan lohkoon, kierukat tuli ehkä sentin kupista ulos ja lohkon kylkeen melkeen 10 senttiä. En tiedä että mikä siinä mätti mutta kolme niitä palo ennenko ittelä palo hermot. Tänään -14 pakkasta, tunti roikkaa niin ilosesti lähti.

Reiskako

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 214
  • Omat maat on armahimmat, Omat metsät mieluisimmat.
Vs: MF 6485 lohkolämmitin.
Ei millään yltäny vastaamaan lohkoon, kierukat tuli ehkä sentin kupista ulos ja lohkon kylkeen melkeen 10 senttiä. En tiedä että mikä siinä mätti mutta kolme niitä palo ennenko ittelä palo hermot. Tänään -14 pakkasta, tunti roikkaa niin ilosesti lähti.

Nykyään laitetaan pienitehoisia lammittimiä joilla ei iso moottori kertakaikkiaan lämpene. Laitoin itse webaston kun ei koneen moottori lämminnyt vaikka oli tosiaan kolmekin tuntia roikanpäässä. Huoltopaikalla sanoivat jotta pitää laittaa nykyään heti roikanpäähän kun ajosta tulee? Webastolla 20min ja saa lähteä ja hyttikin lämmin samalla.