Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hirvijahti  (Luettu 14356 kertaa)

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Hirvijahti
Onko foorumin porukat passissa ?
Onko sulla koiramiehen näkövinkkeli asiaan ?
Montako kaatui tänä vuonna ?
Peurat ja kauriit tekee vahinkoa ?

Nyt keskustellaan hyllyluvista ja metsänomistajan toiveesta !!!

Itse olen ampunut yhden hirven tänä vuonna ja kaatoryyppyt on haitannut 6 aamua !
Ei ne huutamalla kuole !

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Hirvijahti
Onko foorumin porukat passissa ?
Onko sulla koiramiehen näkövinkkeli asiaan ?
Montako kaatui tänä vuonna ?
Peurat ja kauriit tekee vahinkoa ?

Nyt keskustellaan hyllyluvista ja metsänomistajan toiveesta !!!

Itse olen ampunut yhden hirven tänä vuonna ja kaatoryyppyt on haitannut 6 aamua !
Ei ne huutamalla kuole !

passissa
ei ole
kaksi jäänyt omaan passiin makoilemaan kolmestakymmenestäviidestä
peuroja ja kauriita kellahtaa minkä kellahtaa
pankkiluvat käytetään, mikäli naapuriseurat eivät asiaa vastusta
eivät kuole, mutta joskus pysähtyvät ja kuolevat sitten  :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Hirvenmetsästys voisi olla ihan kivaa jos ei tarvitsisi yhtään kuunnella niiden hirvimiesten juttuja  ;D Voi luoja mitä jorinoita... Itse en metsästä kun noita juttuja joutuisi kuuntelemaan VIIKKOJA  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hirvijahti
Onko foorumin porukat passissa ?
Onko sulla koiramiehen näkövinkkeli asiaan ?
Montako kaatui tänä vuonna ?


***Baanalla tuli viime yönä käytyä....  :D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Hirvijahti
Ainut kiinnostava asia on jurri-peijaiset...tai oikeastaan niiden jatkot  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

3070 E

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Hirvenmetsästys voisi olla ihan kivaa jos ei tarvitsisi yhtään kuunnella niiden hirvimiesten juttuja  ;D Voi luoja mitä jorinoita... Itse en metsästä kun noita juttuja joutuisi kuuntelemaan VIIKKOJA  ;D

Älä mene sinne Kosken hirviseurueen lähistölle...  :D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Hirvijahti
Hirvenmetsästys voisi olla ihan kivaa jos ei tarvitsisi yhtään kuunnella niiden hirvimiesten juttuja  ;D Voi luoja mitä jorinoita... Itse en metsästä kun noita juttuja joutuisi kuuntelemaan VIIKKOJA  ;D

Just noinhan se on. Itse asiassa ukko ja akkaporukoiden jutuissa ei ole suuria eroja. Aina haukutaan perusteellisesti juuri se poissaoleva.

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Vs: Hirvijahti
Mitä vi**ua...!
Eitteekxte käy vähentämässä "sarvipäitä"....
Joka vuosi (melkein) kaadan yhden hirven (+ )"männynlatva" suussa..!?
Suolistan ja kokkaan....tarjoon "hameväelle" ja taas kaatuu..
Siinä on naapuriluottamus huipussaan kun vierkkäin ovat(naapurit) "kovat" piipussa !
Mikä tämä "tarinoiten kertojien" allergia on ?
Tottakai kerrotaan miten se tuli ja koira perässä yhellä laakilla nurin juttuja...!
Ei luomuviljelijä kai.. ole vege? En minä näe siinä ristiriitaa.. !

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Mitä vi**ua...!
Eitteekxte käy vähentämässä "sarvipäitä"....
Joka vuosi (melkein) kaadan yhden hirven (+ )"männynlatva" suussa..!?
Suolistan ja kokkaan....tarjoon "hameväelle" ja taas kaatuu..
Siinä on naapuriluottamus huipussaan kun vierkkäin ovat(naapurit) "kovat" piipussa !
Mikä tämä "tarinoiten kertojien" allergia on ?
Tottakai kerrotaan miten se tuli ja koira perässä yhellä laakilla nurin juttuja...!
Ei luomuviljelijä kai.. ole vege? En minä näe siinä ristiriitaa.. !

Älä ota enää    :P

Bentti

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Hirviporukat on todella sisäpiiriporukaita, valitetaan että ukkoutuu tämäkin harrastus, mutt tosiasiassa ulkopuolisen on mahdoton päästä jo vuosia kasassa olleisiin porukoihin, vaikka kaikki muodollisuudet olisivatkin kunnossa. Ne on vähän salaseuramaisia porukoita nuo hirviporukat.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Hirvijahti
Hirviporukat on todella sisäpiiriporukaita, valitetaan että ukkoutuu tämäkin harrastus, mutt tosiasiassa ulkopuolisen on mahdoton päästä jo vuosia kasassa olleisiin porukoihin, vaikka kaikki muodollisuudet olisivatkin kunnossa. Ne on vähän salaseuramaisia porukoita nuo hirviporukat.

Just noin. Jääkö tässä maanomistajalle muuta vaihtoehtoa kuin vetää maansa pois hirven pyynnistä???Aika härskiä touhua metsästäjät harjoittavat nykyään.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Hirviporukat on todella sisäpiiriporukaita, valitetaan että ukkoutuu tämäkin harrastus, mutt tosiasiassa ulkopuolisen on mahdoton päästä jo vuosia kasassa olleisiin porukoihin, vaikka kaikki muodollisuudet olisivatkin kunnossa. Ne on vähän salaseuramaisia porukoita nuo hirviporukat.

Juu.. Jos uutena menee porukkaan niin joutuu kantamaan suolia ekat 5 vuotta ja mikä pahinta: Kuuntelemaan ne kaikki kaatojutut vuosikymmenten liioittelujen paisuttamina. Mä en ainakaan kestäisi  :D Hyvä että joku metsästää, ja itseäkin kiinnostaisi. Mutta nuo jutut, voi taivas  :o

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Vs: Hirvijahti
Mitä vi**ua...!
Eitteekxte käy vähentämässä "sarvipäitä"....
Joka vuosi (melkein) kaadan yhden hirven (+ )"männynlatva" suussa..!?
Suolistan ja kokkaan....tarjoon "hameväelle" ja taas kaatuu..
Siinä on naapuriluottamus huipussaan kun vierkkäin ovat(naapurit) "kovat" piipussa !
Mikä tämä "tarinoiten kertojien" allergia on ?
Tottakai kerrotaan miten se tuli ja koira perässä yhellä laakilla nurin juttuja...!
Ei luomuviljelijä kai.. ole vege? En minä näe siinä ristiriitaa.. !

Älä ota enää    :P

Ei tää nyt sellainen ilta on...
Kaatoryyppyjä tuli "kaadetta" joo....
Mut hei..taxia odotellessa on hyvää aikaa " skannata" päivän haukut..'
Kaatoja varmaan tulee lisää..mutta niistä ei sen enempää..
Sorry.. otan lisäää ! 2l pahvitonkka on hanalla, harmi, heitää heti hunningolle, hei heilutaan !!

Bentti

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Hirvenmetsästys voisi olla ihan kivaa jos ei tarvitsisi yhtään kuunnella niiden hirvimiesten juttuja  ;D Voi luoja mitä jorinoita... Itse en metsästä kun noita juttuja joutuisi kuuntelemaan VIIKKOJA  ;D

Joo, KAIKKI hirvet, mitä tässä maassa ammutaan, ammutaan YHDELLÄ laakilla, kyllä on todella taitavia hirvimiehiä tässä massa, huonoja ei ole yhtään.  :D ;D

Viimeksi muokattu: 13.11.10 - klo:19:41 kirjoittanut Bentti

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Hirvenmetsästys voisi olla ihan kivaa jos ei tarvitsisi yhtään kuunnella niiden hirvimiesten juttuja  ;D Voi luoja mitä jorinoita... Itse en metsästä kun noita juttuja joutuisi kuuntelemaan VIIKKOJA  ;D

Joo, KAIKKI hirvet, mitä tässä maassa ammutaan, ammutaan YHDELLÄ laakilla, kyllä on todella taitavia hirvimiehiä tässä massa, huonoja ei ole yhtään.  :D ;D

Joo, ja juoksuun vielä. Eikä yhtäkään alle 300 metrin tai tyynellä säällä  :P