Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hirvijahti  (Luettu 14434 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Mun puolisko ei kaatanut tänävuonna yhtään,mutta viime vuonna kolme.Lähes kaikki luvat tuli käytettyä.

Aina täytyy kaataa kun luvan saa  8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Lupa...
Mun puolisko ei kaatanut tänävuonna yhtään,mutta viime vuonna kolme.Lähes kaikki luvat tuli käytettyä.
Aina täytyy kaataa kun luvan saa  8)

Mä oon kaatanu joskus luvattaki  ;D ;D ;D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Lupa...
Mun puolisko ei kaatanut tänävuonna yhtään,mutta viime vuonna kolme.Lähes kaikki luvat tuli käytettyä.
Aina täytyy kaataa kun luvan saa  8)

Mä oon kaatanu joskus luvattaki  ;D ;D ;D

jaa että raeskannu?
Elämä on parasta kometiijjaa

simmo

  • Vieras
Vs: Hirvijahti


Ongelma onkin siinä että metsästysporukoihin otetaan liikaa maattomia jotka eivät ymmärrä että metsästystä tulisi harjoittaa metsästysoikeuden omaavan maanomistajan lähtökohdista.
[/quote]
-Kyllä hirvet pittää kaataa.Niitä on metsät niin täynnä syksyllä,ettei meinaa iletä marjoja poimia,kun on tallattu joka paikassa.Tänne seudulle niitä tulee muualta ja minä en kaipaa niitä yhtään,kaikki sais kaataa mun puolesta.Aina niitä jostain kuiteski tulee.

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Vs: Hirvijahti


Ongelma onkin siinä että metsästysporukoihin otetaan liikaa maattomia jotka eivät ymmärrä että metsästystä tulisi harjoittaa metsästysoikeuden omaavan maanomistajan lähtökohdista.
-Kyllä hirvet pittää kaataa.Niitä on metsät niin täynnä syksyllä,ettei meinaa iletä marjoja poimia,kun on tallattu joka paikassa.Tänne seudulle niitä tulee muualta ja minä en kaipaa niitä yhtään,kaikki sais kaataa mun puolesta.Aina niitä jostain kuiteski tulee.
[/quote]
Ensimmäinen kerta kun joku kertoo että hirvet tallaa marjoja  !!??
Karhu kyllä tallaa ja syö puhtaaksi puskat. Ja nää 200 "Thaimaan" poimijat tekee kans hyvää spoorii...
Näkyykö hirvenjälkiä siellä kans ?
Nukkuuko karhu jo ? Tietääks kukaan... eteläsuomessa....

talutehnika

  • Vieras
Vs: Hirvijahti


Ongelma onkin siinä että metsästysporukoihin otetaan liikaa maattomia jotka eivät ymmärrä että metsästystä tulisi harjoittaa metsästysoikeuden omaavan maanomistajan lähtökohdista.
-Kyllä hirvet pittää kaataa.Niitä on metsät niin täynnä syksyllä,ettei meinaa iletä marjoja poimia,kun on tallattu joka paikassa.Tänne seudulle niitä tulee muualta ja minä en kaipaa niitä yhtään,kaikki sais kaataa mun puolesta.Aina niitä jostain kuiteski tulee.
Ensimmäinen kerta kun joku kertoo että hirvet tallaa marjoja  !!??
Karhu kyllä tallaa ja syö puhtaaksi puskat. Ja nää 200 "Thaimaan" poimijat tekee kans hyvää spoorii...
Näkyykö hirvenjälkiä siellä kans ?
Nukkuuko karhu jo ? Tietääks kukaan... eteläsuomessa....
[/quote]

Nukkuu.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Hirvijahti
Erään hirviporukan ensimmäisen päivän saalis oli lohduton erään porukassa mukana olevan metsästäjän hirvikoira,ja tämä tarina on tosi. Hirvee kälätys siitä nousi ja niinpä koiran omistaja erosi koko hirviporukasta.Mitäs teillä on sattunut vuosien varrella.?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Teroman

Vs: Hirvijahti

en oo vielä alkanut

Peuroissa liikaa rasvaavVielä

tammikuussa sitten Pamahtaa

HUH


Å

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hirvijahti
Erään hirviporukan ensimmäisen päivän saalis oli lohduton erään porukassa mukana olevan metsästäjän hirvikoira,ja tämä tarina on tosi. Hirvee kälätys siitä nousi ja niinpä koiran omistaja erosi koko hirviporukasta.Mitäs teillä on sattunut vuosien varrella.?

Laittivatko pään seinälle  ??? V-bulassa on metsästysmajan seinällä 16-tappisen hirvisonnin kallo, ja alla teksti "P**** K******* ampui tämän vasana"  ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
+ katsikossa oikki...
Mun puolisko ei kaatanut tänävuonna yhtään,mutta viime vuonna kolme.Lähes kaikki luvat tuli käytettyä.
Aina täytyy kaataa kun luvan saa  8)

Mä oon kaatanu joskus luvattaki  ;D ;D ;D

jaa että raeskannu?

Pvahahahahahahahaha + osuma + hällä + väliä +  ;)  :D  ;D  ::) ...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

lope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 311
Vs: Hirvijahti
Katos ku on menny ohi tämmönenki keskustelu, missä saap omia saavutuksii rakkahasta harrastuksesta kehuskii oikeen olan takkoo. Mieki jahtoon koirilla, niit on muutama tossa häkis, ja oon hyväs porukassa jahannu pienen ikäni. Hirvenkaato ura alako 16 kesäsenä, ja onha noita nurin, aika paljo, viime syksynäki pari, ja isoja sarvipäitäkii on tullu muutama. Reilus parissakytä vuodessa kerkiää. Sattunu on ja paljo, mutta sen mie sanon ettei kaikki porukat oo vanhoja, eikä meininki kyrräilyä tms paskoo. Tähän jengiin pääsee, heti kun on saanu kortin ja piässy ees koejäseneks seuraan. Nuorimmillaan tais olla keski-ikä joskus viitisentoista vuotta sitte, ku olin ite voutina 25 kesäsenä. Sillon oltiin keski-iältä 35 vuotinen porukka. Eikä se vieläkää ollu yli 45.