Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Näin ruokateollisuus vedättää"  (Luettu 5851 kertaa)

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1176
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Toi pitää muuten paikkaansa, mulla ei koira syö noita hampurilaispihvejä, se syö vaan sen pullan ympäriltä mutta jättää pihvin syömättä, johtuu ehkä tosta soijasta.
Muuten syö kyllä kaikki oikeat lihatuotteet mitä antaa ????

simmo

  • Vieras
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Kohukirja paljastaa: Näin ruokateollisuus vedättää

http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/10/16/kohukirja-paljastaa-nain-ruokateollisuus-vedattaa/201014362/135?rss=t96

---------makkarat kannattaa jättää hyllyyn ja lihapullat tehdä itse.Minä en syö makkaraa kuin erittäin harvoin.Koska en tiedä,mitä se todellisuudessa sisältää.Olen jokus syönyt omatekoista makkaraa ja se on hyvää.Pitäiskö alkaa itse valmistamaan sitä.Tuo suolten pesu vaan ei innosta?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Kohukirja paljastaa: Näin ruokateollisuus vedättää

http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/10/16/kohukirja-paljastaa-nain-ruokateollisuus-vedattaa/201014362/135?rss=t96

---------makkarat kannattaa jättää hyllyyn ja lihapullat tehdä itse.Minä en syö makkaraa kuin erittäin harvoin.Koska en tiedä,mitä se todellisuudessa sisältää.Olen jokus syönyt omatekoista makkaraa ja se on hyvää.Pitäiskö alkaa itse valmistamaan sitä.Tuo suolten pesu vaan ei innosta?

Suolia voi ostaa valmiina, ne silloin pesty valmiiksi, ei tarvitse kuin kastella ja täyttää, sekä pistää uuniin kypsymään.
Makkaran makuhan tulee mausteista, joten siinä mielessä se on melkein sama mitä lihaa siihen laittaa.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
  Suurinta huijausta on nykyisin osuustoimintateollisuuden kehittämät ohutleikkeet, broilerista ja siasta. Molemmat vaikuttavat päältä naturel, mutta lihaa niissä on vaan 85%. HK on jo joutunut luopumaan savukinkunmakuisessa leikkeleessä natriuglutamaatista. Atria pitää kiinni kynsin hampain siitä ja lihapitoisuusta 75%

  Puulan muikut ovat muuten lisäaineettomia ,mutta Vapon turvejäämiä niistä varmaan löytyy ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
mutta eikös se ole pelkkää kuitua?     pitää suolet hyvässä kuosissa!   kuten eräs kylämummo sanoi että ; perikunta saapi käyttää loppuun!

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Miä en kyllä ymmärrä näitä makkaroita joissa on 100% lihaa, mitä virkaa niillä on. Eiköhän syödä liha lihana ja makkara makkarana.

gutiguti

  • Vieras
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Miä en kyllä ymmärrä näitä makkaroita joissa on 100% lihaa, mitä virkaa niillä on. Eiköhän syödä liha lihana ja makkara makkarana.
En minäkään. Mutta yli 100% onkin jo eri asia, nam.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Yli 100% onkin Pohjois-Korealaista makkaraa.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
  Suurinta huijausta on nykyisin osuustoimintateollisuuden kehittämät ohutleikkeet, broilerista ja siasta. Molemmat vaikuttavat päältä naturel, mutta lihaa niissä on vaan 85%. HK on jo joutunut luopumaan savukinkunmakuisessa leikkeleessä natriuglutamaatista. Atria pitää kiinni kynsin hampain siitä ja lihapitoisuusta 75%

  Puulan muikut ovat muuten lisäaineettomia ,mutta Vapon turvejäämiä niistä varmaan löytyy ;D

Eiköhän muikuistakin löydy jotain dioksiinia ja sun muuta lisuketta ruotojen lisäksi. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

gutiguti

  • Vieras
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Yli 100% onkin Pohjois-Korealaista makkaraa.
Niinku mitä??? Hä?

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Yli 100% onkin Pohjois-Korealaista makkaraa.
Niinku mitä??? Hä?
Eikös siellä ole äänestysvilkkaus vaaleissakin yli 100%.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
juu ku ei nää pässit osaa kunnon tavaraa ostaa. raakaa kunnon lihaa ja kokkaustaidot kunniaan.. hirvi, riistalinnut ja tehotuotettu sika.. namnam!! valmis shitti pitäs lailla kieltää!!
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
mutta milläs ihmiset sitten sais paskamahat ja muut näppylät nahkaansa ?    eihän nyt hyvää tavaraa saa laittaa syötäväks, se kannattaa viedä ulkomaille ja ottaa heikkohinta sieltä, kyllä ne osaa sitten jalostaa siitä sitä tonnin tavaraa !              meillähän ei katota kuin hintaa, mitä saa eurolla kilo, ::) kelpaa hyvin, on kyse sitten kotitalous tai kurneeravintola!

Jätkä

  • Vieras
Vs: "Näin ruokateollisuus vedättää"
Kohukirja paljastaa: Näin ruokateollisuus vedättää

http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/10/16/kohukirja-paljastaa-nain-ruokateollisuus-vedattaa/201014362/135?rss=t96

---------makkarat kannattaa jättää hyllyyn ja lihapullat tehdä itse.Minä en syö makkaraa kuin erittäin harvoin.Koska en tiedä,mitä se todellisuudessa sisältää.Olen jokus syönyt omatekoista makkaraa ja se on hyvää.Pitäiskö alkaa itse valmistamaan sitä.Tuo suolten pesu vaan ei innosta?

 Sitä valmiiksi pestyä suolta voi ostaa kaupasta. Etsit vain pakastehyllyltä tai pyydä kauppiasta tilaamaan sitä.