T-sarjan nokka, notkeus, ja painonjakauma ovatkin sitten oma lukunsa, eikä liity directiin.
Oletko sitä mieltä, että nämä ratkaisut ovat onnistuneita?
Multa ei kysytty, mutta...
Nokan pituudesta ei tossa 200-hevosvoiman kieppeillä oo ihmeempää kilpailuhaittaa, kun kaikissa muissakin merkeissä on enemmän tai vähemmän möhkyt konepellit. Painojakauma Teekkarissa taas on erinomainen sekä pelto- että tiehommiin, etupainoinen kuten suurtraktorissa kuuluukin olla. T:ssä toi etupainoisuus vaan ei tule suurtraktoriperimästä, vaan alle 100-heppaisesta yleistraktorisarjasta (05), mutta samapa tuo.
Kääntyvyys taas on oikeasti aika kehnoa ja riippuvaisempaa raideväleistä kuin monessa muussa. Numeroon 4 päättyviin T-sarjalaisiin tarvitaan täysin uusi etukehto, joka pitää lohkon etuakselin päällä kuten nytkin, mutta nostaa sitä reilusti ylöspäin ja kiertyy öljypohjan alle antaen etunakeille kunnolla tilaa kääntyä. Etujousituksen, oli se sitten Aires tai lainaa konsernikumppaneista, täytyy perustua pitkittäistukivarsiin, niin ettei se oli kehtoa leveämpi. Jäähdytinpakkoja voi siirtää ylöspäin ja grilliä muotoilemalla myös hiukan eteenpäin, antaen taas lisää tilaa.
Tossa hötäkässä konepelti nousee sen parikytä senttiä ja sitä täydentämään tarvii uuden, vyötärölinjaltaan matalamman, kojetaulultaan kapeamman ja suuremmilla lasipinnoilla varustetun panorama-hytin.