Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe chevrolet silverado?  (Luettu 27985 kertaa)

the bull

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
Vs: chevrolet silverado?
olisko paremminkin N2G. Eikä se vaikuta siihen mitkä renkaat pitää alla olla. ;)

Rockmaple

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 413
Vs: chevrolet silverado?
M1G = maastohenkilöauto, N1G = maastopakettiauto, N2G tai N3G = maastokuorma-auto. Eikä kannata pilata autoa ylettömällä korottamisella jos ei pääasiassa liiku maastossa. Aika matala muuten on oikea Hummerikin, joka sentään on maastoajoon suunniteltu. Muutenkin jos jenkkineliveto-pick-uppia on hankkimassa niin kannattaa jättää ostamatta ne enemmän harrastetut.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3610
Vs: chevrolet silverado?
Hyviä ja luotettavia vehkeitä nuo on... varsinki Dodget.! gumminssit on varmoja koneita


just satuin lukemaan tälläsen jutun...........kyllä cumminsissakin omat ongelmansa on

http://www.dieselbombers.com/dodge-diesel-tech-articles/4498-killer-dowel-pin-fix.html

laurivaan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 36
Vs: chevrolet silverado?
Kyllähän se cumminksi vaa hyvä o. Sellanen käsitys, että taitaa toi dodge olla enemmän työ/'äijäpeli, kun silverado menee ihan käyttöautonakin? Dodge olis näin olle parempi omiin tarpeisii. Rameja vaan paljon vähemmä tarjolla.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: chevrolet silverado?
Kanadassa poikkesin ,niin siellä jenkkimaastureiden arvostus tosi alhaalla.
Joka aamu oli sikäläisessä aamulehdessä tarjouksia jenkki maastureista niitä sai tosi edullisesti,mutta niitä ei osta kukaan Kanadan puolella. Talon isäntäkin oli ostanut hiluksin 2,9 litran bensakoneella. :D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Rockmaple

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 413
Vs: chevrolet silverado?
Kyllähän se cumminksi vaa hyvä o. Sellanen käsitys, että taitaa toi dodge olla enemmän työ/'äijäpeli, kun silverado menee ihan käyttöautonakin? Dodge olis näin olle parempi omiin tarpeisii. Rameja vaan paljon vähemmä tarjolla.

Kyllä meillä päin Rameja tulee useammin vastaan kuin Silveraatoja, samoin Nettiautossa Dodgeja on enemmän myynnissä, jos kuorma-autoksi rekisteröidystä puhutaan.

Vanhemmissa Cumminseissa tosiaan saatta jakopään kopan kiinnityspultit ja kohdistustappi löystyä ja tulla kopasta läpi. Ei oo kovin iso homma varmistaa ja useimmissa taitaa olla jo niin tehty. Ja jos on tähän asti pysynyt osat kiinni, niin pysynee jatkossakin. Toinen mahdollinen heikko kohta on vuosituhannen vaihteen aikoihin Brasiliassa valettujen lohkojen halkeaminen. Yleisesti ottaen Cumminssi lienee kuitenkin kestävin pikkuauton moottori, kun se on alunperin suunniteltu raskaampaan käyttöön.

SAS:lle: Pick-uppi ei ole maasturi vaikka olisi nelivetoinen. Ainakaan vakiokuntoisena.