Kyllähän se cumminksi vaa hyvä o. Sellanen käsitys, että taitaa toi dodge olla enemmän työ/'äijäpeli, kun silverado menee ihan käyttöautonakin? Dodge olis näin olle parempi omiin tarpeisii. Rameja vaan paljon vähemmä tarjolla.
Kyllä meillä päin Rameja tulee useammin vastaan kuin Silveraatoja, samoin Nettiautossa Dodgeja on enemmän myynnissä, jos kuorma-autoksi rekisteröidystä puhutaan.
Vanhemmissa Cumminseissa tosiaan saatta jakopään kopan kiinnityspultit ja kohdistustappi löystyä ja tulla kopasta läpi. Ei oo kovin iso homma varmistaa ja useimmissa taitaa olla jo niin tehty. Ja jos on tähän asti pysynyt osat kiinni, niin pysynee jatkossakin. Toinen mahdollinen heikko kohta on vuosituhannen vaihteen aikoihin Brasiliassa valettujen lohkojen halkeaminen. Yleisesti ottaen Cumminssi lienee kuitenkin kestävin pikkuauton moottori, kun se on alunperin suunniteltu raskaampaan käyttöön.
SAS:lle: Pick-uppi ei ole maasturi vaikka olisi nelivetoinen. Ainakaan vakiokuntoisena.