Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe chevrolet silverado?  (Luettu 27984 kertaa)

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: chevrolet silverado?
Ja sehän ei oo ongelma ku omaa riittävät piletit pötkön vetämiseen

realisti

  • Vieras
Vs: chevrolet silverado?
tuli käytyä koeajamassa aamulla tuo silverado. Asiallisen oloinen peli. Yllätyin miten hyvä ajettava, hiljainen ja suht ketteräkin tuollainen voi olla.
Pientä tinkimistä vielä niin eiköhän tuo pidä hakea kotiin. Korttikaan ei ole ongelma koska sekä vaimolla että minulla on ce-kortti.

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: chevrolet silverado?
Koskahan jenkit vetää päänsä pois perseestänsä, ja ryhtyvät tekemään oikeita autoja, joista on muillekin hyötä, kuin amerikan öljybisnekselle?  ;D

Mulle on ollut hyvinkin paljon hyötyä nyt 20 vuotta vanhasta 400 000 km ajetusta Cummins-Dodgesta, joka kantaa 1,5 tonnin kuorman ja vetää 3.5 tonnin kärryä tarvittaessa. Trukkilava sopii lavalle, kuten normaali rakennuslevykin. Naftaa on palanut keskimäärin n. 11,5 litraa satasella, tyhjänä kiihtyy tarvittaessa 0-100 km/h alle 10 sekunnin ja on automaattivaihteisena aika mukava kurvailla. On mulla japsipikappikin ollut, mut ei sovi mun käyttöön.

Jenkeillä ei olekaan nuo käsitteet oikeen missään asiassa hanskassa  ;D Minulle kuorma-auto tarkoittaa tätä:


Niille kuorma-auto on, pikku lava-auto kuorma-auton moottorilla, massalla, ja polttoaineen kulutuksella  ;D

Tässä kuorma-auton mallia kaanian miehille:
http://www.ikkala.fi/kuvat/kalusto/SisuR500_10x4_vuosimalli2008.jpg  

Joo, nuo amerikkalaaset on aivan samoja ku venälääset, pitää olla suurta ja mahtavaa. Osta joku velivenäläänen bensakoneella oleva härpäke, varmasti vie enemmän ja taatusti keräät enemmän katseita!
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/samisami2-kalkku_lava_uaz.jpg
Kateus pitää ansaita  :D
Kalkkuun mars! ensviikolla on markkinat!





Viimeksi muokattu: 29.09.10 - klo:14:37 kirjoittanut ravenlord

Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: chevrolet silverado?
tuli käytyä koeajamassa aamulla tuo silverado. Asiallisen oloinen peli. Yllätyin miten hyvä ajettava, hiljainen ja suht ketteräkin tuollainen voi olla.
Pientä tinkimistä vielä niin eiköhän tuo pidä hakea kotiin. Korttikaan ei ole ongelma koska sekä vaimolla että minulla on ce-kortti.

meillä on ollu vaihelaatikko ongelmia, mutta meidän gmc on -94 jolloin laatikko muuttui sähköiseksi..

muista sitten että kortin pitää olla bece tai bec1e tai bc1e pelkkä bec ei riitä jarrullisen kärryn vetoon.

realisti

  • Vieras
Vs: chevrolet silverado?
tuli käytyä koeajamassa aamulla tuo silverado. Asiallisen oloinen peli. Yllätyin miten hyvä ajettava, hiljainen ja suht ketteräkin tuollainen voi olla.
Pientä tinkimistä vielä niin eiköhän tuo pidä hakea kotiin. Korttikaan ei ole ongelma koska sekä vaimolla että minulla on ce-kortti.

meillä on ollu vaihelaatikko ongelmia, mutta meidän gmc on -94 jolloin laatikko muuttui sähköiseksi..

muista sitten että kortin pitää olla bece tai bec1e tai bc1e pelkkä bec ei riitä jarrullisen kärryn vetoon.
kuten sanoin on noita kirjaimia kortissa tarpeeksi niin vaimolla kuin minullakin eli; m t a be ce

Rockmaple

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 413
Vs: chevrolet silverado?
Jenkeillä ei olekaan nuo käsitteet oikeen missään asiassa hanskassa  ;D Minulle kuorma-auto tarkoittaa tätä:


Niille kuorma-auto on, pikku lava-auto kuorma-auton moottorilla, massalla, ja polttoaineen kulutuksella  ;D

Niin kyllähän se kuorma-auton moottori on poikaa, kun laitetaan vaikka tuollainen perään:

Näillähän tehdään Amerikassa oikeitakin töitä. Löytyy vastaavalla systeemillä kytkettäviä kärryjä paalinajoon ja koneiden kuljettamiseen ym. Paripyöräisillä pick-upeilla jenkit vetelee liki 10 tonnin kärryjä. Vetopöytäsysteemillä saa aisapainoa sen mitä autolla on kantavuutta, eikä kuten täkäläisellä peräkoukulla max. 75 kg. :D Luulen, että ihan mukavasti ja turvallisesti tuollainen kärry tulee perässä, jos nelivetoisella veturilla on omaa painoa esim. 3.5 tonnia, siihen päälle pari tonnia aisapainoa ja loput sähköjarrullisen perävaunun pyörillä.

Viimeksi muokattu: 29.09.10 - klo:19:56 kirjoittanut Rockmaple

www.mortti.us

Vs: chevrolet silverado?
Niinnja useimmiten sielä lapussa lukee KEVYT tai MAASTO kuormaauto..

Itse saatan tulla onnettomasti yhden tuollaisen omistajaksi ensi viikolla.
Mitään järjellä perusteltavaa syytähän sen hankintaan ei ole.
www.sulax.fi
www.urakkauunot.com
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: chevrolet silverado?
Niinnja useimmiten sielä lapussa lukee KEVYT tai MAASTO kuormaauto..

Itse saatan tulla onnettomasti yhden tuollaisen omistajaksi ensi viikolla.
Mitään järjellä perusteltavaa syytähän sen hankintaan ei ole.

Ei siinä tarviikkaan olla järjellä perusteltavaa syytä. Ei autojen ostossa yleensä ole.

6 paikkanen kevyt ka siliveeraato ollu jo monta vuotta "työaatona". Soppii koko perhe tarvittaessa mukkaan. Samallai ne tiellä kulukee ku muutki. Pikkuvikoja on, mutta ihan vikavapaata autoo ei vissii oo vielä keksitty, vai onko? Ainakkii meijän kylällä on saattanu joku tojotaki levitä tielle. ::)
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

laurivaan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 36
Vs: chevrolet silverado?
Itellä vähän sama homma nyt edessä, että lava-autoon ja kevytkuorma-autoon pitäis vaihtaa. Suosituksia? Nettiautoon, kun pistää hakuun neliveto, lava-auto, k-a, niin n. 80kpl löytyy. Alviton hinta pitäis olla alle 15. Osa käytöstä metsäkäyttöä, niin ei raaskisi ihan neitseellistäkään ostaa.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: chevrolet silverado?
http://www.peraaho.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=403&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=31

Tää on kyllä Dodge, komee  8)

Eikös Ojala Machinella ollu jotain ameriikan tuliaisia siinä pihalla myynnis ?
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

brotofobia

  • Vieras
Vs: chevrolet silverado?
Ja kun joku oikeesti osaisi selittää mitä tämä ammattipätevyyshomma tarkoittaa maatalouden ajossa näille, niin olisi kiva laitella noita kuorma-autoja  ajoon... Ei oikein houkuttele ... piirturin plommaus, nopeudenrajoittimen tarkistus ja kaupanpäälle ammattipätevyys 2014 (600 eur).

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: chevrolet silverado?
Tunnettu myös nimellä Pervolet Selväraato  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sebring

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: chevrolet silverado?
Tuli kolmisen vuotta sitten hankittua  Viton seuraajaksi  vuoden -02  Chevy vani. Rekisteröity kuudelle,  tavaratilaa  pari metriä.Mukava ja hiljainen ,lämmin talvella , Ka mutta ei rajoitinta. Ennakkoluuloista huolimatta, toiminut ilman mitään ylimääräistä härdelliä,tosin ajettu vasta 160tkm vois jopa sanoa mainettaan paremmaksi. Huolto osat halpoja, kuluttaa 12-15L väliin.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: chevrolet silverado?
Kun ei ole kokemusta maatalouteen laitetuista autoista, vain 2 paikkaisista huoltoautoista.

Kannattais joskus tulla sieltä 3070E:n hytistä pois, ulkomaailmas voi oppia ihmeellisiä uusia asioita ;D

ja jättää se jauhesammutin rauhaan :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

bulldozer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: chevrolet silverado?
Hyviä ja luotettavia vehkeitä nuo on... varsinki Dodget.! gumminssit on varmoja koneita ja huolto osat saa samalta tiskiltä ku casen ja nyykkäreitten osat...  ;) ei noissa chevyn 6.5 koneissakaan mitään suurempaa ole. kulutus on ihan oikeasti samaa luokkaa kun ssamanikäsessä ja niin hyväksi kehutussa hiluxissa tai navarassa mutta voima, vääntö ja massat on ihan jotain muuta. jos mahollista valita niin ottaa semmosen jossa lukee otteessa "maastokuorma-auto" (taitaa olla M1G) niin ei voi katsurit valittaa vaikka laitat renkaiksi valtran paripyörät ja korottaakin sain vähintäänkin riittävästi....