Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe chevrolet silverado?  (Luettu 27986 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: chevrolet silverado?
Kun ei ole kokemusta maatalouteen laitetuista autoista, vain 2 paikkaisista huoltoautoista.

Kannattais joskus tulla sieltä 3070E:n hytistä pois, ulkomaailmas voi oppia ihmeellisiä uusia asioita ;D

Koskahan jenkit vetää päänsä pois perseestänsä, ja ryhtyvät tekemään oikeita autoja, joista on muillekin hyötä, kuin amerikan öljybisnekselle?  ;D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: chevrolet silverado?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Rockmaple

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 413
Vs: chevrolet silverado?
Koskahan jenkit vetää päänsä pois perseestänsä, ja ryhtyvät tekemään oikeita autoja, joista on muillekin hyötä, kuin amerikan öljybisnekselle?  ;D

Mulle on ollut hyvinkin paljon hyötyä nyt 20 vuotta vanhasta 400 000 km ajetusta Cummins-Dodgesta, joka kantaa 1,5 tonnin kuorman ja vetää 3.5 tonnin kärryä tarvittaessa. Trukkilava sopii lavalle, kuten normaali rakennuslevykin. Naftaa on palanut keskimäärin n. 11,5 litraa satasella, tyhjänä kiihtyy tarvittaessa 0-100 km/h alle 10 sekunnin ja on automaattivaihteisena aika mukava kurvailla. On mulla japsipikappikin ollut, mut ei sovi mun käyttöön.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: chevrolet silverado?
Koskahan jenkit vetää päänsä pois perseestänsä, ja ryhtyvät tekemään oikeita autoja, joista on muillekin hyötä, kuin amerikan öljybisnekselle?  ;D

Mulle on ollut hyvinkin paljon hyötyä nyt 20 vuotta vanhasta 400 000 km ajetusta Cummins-Dodgesta, joka kantaa 1,5 tonnin kuorman ja vetää 3.5 tonnin kärryä tarvittaessa. Trukkilava sopii lavalle, kuten normaali rakennuslevykin. Naftaa on palanut keskimäärin n. 11,5 litraa satasella, tyhjänä kiihtyy tarvittaessa 0-100 km/h alle 10 sekunnin ja on automaattivaihteisena aika mukava kurvailla. On mulla japsipikappikin ollut, mut ei sovi mun käyttöön.

Jenkeillä ei olekaan nuo käsitteet oikeen missään asiassa hanskassa  ;D Minulle kuorma-auto tarkoittaa tätä:


Niille kuorma-auto on, pikku lava-auto kuorma-auton moottorilla, massalla, ja polttoaineen kulutuksella  ;D

Viimeksi muokattu: 28.09.10 - klo:22:20 kirjoittanut pötsjölööm

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: chevrolet silverado?
Mulle on ollut hyvinkin paljon hyötyä nyt 20 vuotta vanhasta 400 000 km ajetusta Cummins-Dodgesta

Onko tällä vanhalla korimallilla vai uudempi:

http://www.youtube.com/watch?v=Lmot-3fo1qA&feature=related

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: chevrolet silverado?
Jenkeillä ei olekaan nuo käsitteet oikeen missään asiassa hanskassa  ;D Minulle kuorma-auto tarkoittaa tätä:

En tiedä USA:n lainsäädäntöä niin paljoa, että rinnastetaanko nämä siellä oikeiksi kuorma-autoiksi. Mutta Suomessa jos auton kokonaismassa on yli 3500kg, niinkuin jenkki avolavoissa yleensä on, se vain on järkevintä rekisteröidä ne kuorma-autoiksi.

rt

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 375
Vs: chevrolet silverado?
Jenkeillä ei olekaan nuo käsitteet oikeen missään asiassa hanskassa  ;D Minulle kuorma-auto tarkoittaa tätä:
Just joo, v*ttuako jenkkien käsitteillä on väliä Suomen määräysten kanssa?
Suomessa yli 3500 kg;n kokonaismassalla pääsee kuorma-autoksi, niin sprintterit, ducatot kuin Oikeat Autotkin.
ps. Autot tehdään Ameriikassa, muualla tehdään jotain ihan muuta :P

3070 E

  • Vieras
Vs: chevrolet silverado?
Kun ei ole kokemusta maatalouteen laitetuista autoista, vain 2 paikkaisista huoltoautoista.

Kannattais joskus tulla sieltä 3070E:n hytistä pois, ulkomaailmas voi oppia ihmeellisiä uusia asioita ;D

Koko ajanhan mää Agronettiä tässä luen, tosin täällä voi mennä sivistys vääräänkin suuntaan...  :D

Koskahan jenkit vetää päänsä pois perseestänsä, ja ryhtyvät tekemään oikeita autoja, joista on muillekin hyötä, kuin amerikan öljybisnekselle?  ;D

Mulle on ollut hyvinkin paljon hyötyä nyt 20 vuotta vanhasta 400 000 km ajetusta Cummins-Dodgesta, joka kantaa 1,5 tonnin kuorman ja vetää 3.5 tonnin kärryä tarvittaessa. Trukkilava sopii lavalle, kuten normaali rakennuslevykin. Naftaa on palanut keskimäärin n. 11,5 litraa satasella, tyhjänä kiihtyy tarvittaessa 0-100 km/h alle 10 sekunnin ja on automaattivaihteisena aika mukava kurvailla. On mulla japsipikappikin ollut, mut ei sovi mun käyttöön.

Jenkeillä ei olekaan nuo käsitteet oikeen missään asiassa hanskassa  ;D Minulle kuorma-auto tarkoittaa tätä:


Niille kuorma-auto on, pikku lava-auto kuorma-auton moottorilla, massalla, ja polttoaineen kulutuksella  ;D

Sitten niillä on viellä vähän järeemmät koneet vetohommiin, ne tolkuttoman suuret rekat!! Siinä ei pahemmin Ruotsalais autoilla ole asiaa kilpasille.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: chevrolet silverado?
Eikös jenkkilän rekat ja lastit ole tai ainakin ole olleet melko vaatimattomia eurooppalaisiin nähden. Suurempaa taitaa olla pelkästään kapiinin koko joka vastaa hesalaista viiden opiskelijan kimppakämppää. Ausiepoikien vehkeet on sit erikseen..
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: chevrolet silverado?
Eikös jenkkilän rekat ja lastit ole tai ainakin ole olleet melko vaatimattomia eurooppalaisiin nähden. Suurempaa taitaa olla pelkästään kapiinin koko joka vastaa hesalaista viiden opiskelijan kimppakämppää. Ausiepoikien vehkeet on sit erikseen..
oisko niin että 40t siellä maksimipaino. suuttuvat kuulemma siellä kun jostain suomesta tulevat naureksii pieniksi heidän mahtipelejään. mutta saavat kait yöllä ajaa jossain vähän lujempaa.
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: chevrolet silverado?
http://www.nettikone.com/dodge/ram-3500/847784
Tuossa rotke paripyörillä.
Cumminssi on hyvä kone kunhan KDP on blokattu. Vaihdelaatikko noissa enemmän tekee ongelmia...
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: chevrolet silverado?
Itellä oli vani 2000 vm. Ei muuta remontteja kolmeen vuoteen kuin pmd-moduli (530 eur) ja akut vaihdettu. Kulutus noin 12-14 l sataselle, perävaunun vedossa nousi noin litran, ihan sama mikä vaunu, vero 130, halpa vakuutus. Tehty raudasta ja rasvattavat nivelet joka paikassa joten voi myös huoltaa. Putken vaihtaa avarampaan ja nakkaa katit ja hiukkassuodattimet kankaalle niin veto paranee huomattavasti ja polttoaineen kulutus putoaa 1-2 litraa.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: chevrolet silverado?
mulla on 2500:n gmc 6.5 td maatalous verotuksessa. verottaja ei voi kitistä ku rekisteriotteessa lukee kuorma-auto ja se on rekisteröity kuudelle.



Rockmaple

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 413
Vs: chevrolet silverado?
Jenkeillä ei olekaan nuo käsitteet oikeen missään asiassa hanskassa  ;D Minulle kuorma-auto tarkoittaa tätä:

En tiedä USA:n lainsäädäntöä niin paljoa, että rinnastetaanko nämä siellä oikeiksi kuorma-autoiksi. Mutta Suomessa jos auton kokonaismassa on yli 3500kg, niinkuin jenkki avolavoissa yleensä on, se vain on järkevintä rekisteröidä ne kuorma-autoiksi.

Paitsi järkevää, niin ei oo muuta mahdollisuutta. Jos kokonaispaino on yli 3.5 t, niin nykyisin ei millään kikkailullakaan oo mahdollista saada rekisteröityä pakuksi.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: chevrolet silverado?
Koskahan jenkit vetää päänsä pois perseestänsä, ja ryhtyvät tekemään oikeita autoja, joista on muillekin hyötä, kuin amerikan öljybisnekselle?  ;D

Mulle on ollut hyvinkin paljon hyötyä nyt 20 vuotta vanhasta 400 000 km ajetusta Cummins-Dodgesta, joka kantaa 1,5 tonnin kuorman ja vetää 3.5 tonnin kärryä tarvittaessa. Trukkilava sopii lavalle, kuten normaali rakennuslevykin. Naftaa on palanut keskimäärin n. 11,5 litraa satasella, tyhjänä kiihtyy tarvittaessa 0-100 km/h alle 10 sekunnin ja on automaattivaihteisena aika mukava kurvailla. On mulla japsipikappikin ollut, mut ei sovi mun käyttöön.
Muuten ihan kiva mutta tarvitsee yhdistelmäkortin jos meinaa vetää kärryä... :D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE