Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Työkoneradio  (Luettu 5954 kertaa)

volvo88

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Työkoneradio
Ostin traktoriin uuden radion, mutta siitä katoaa muisti heti kun kääntää päävirran pois. Vanha Grundig piti kanavat muistissa viikkotolkulla. On noihin tullut joskus pitovirtoja viriteltyä päävirtakytkimen ohi, mutta paras olisi kun löytäisi radion jossa muisti pysyy.

Onko kokemusta missä pysyy ilman virtaa.

piki1

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Työkoneradio
blaupunkt.pysyy muistit vaikka vuoden kaapin hyllyllä.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Suosittelen peltoreita.  ;D Itse tykkään enempi kun kajuutan radiosta. Ei katkee alivaltiosihteerit, sun muut höpinät, kun kopista hyppää poikkeen. Melutasokin pysyy kohtuullisena, traktorin valmistajasta, ja vuosimallista riippumatta.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sellainen manuaalisella, pyöritettävällä asemanhaulla oleva Blaukkari on oma henk.koht. suosikki, ollut jo aikas monessa koneessa mukana ja toimii.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
itellä nyyssä dvo ja aika hyvin pelittännä, vaikka siinä on dc:kin muttei enää toimi, ratio suht herkkä eikä ole nappulahässäkkä kummonen kuten nykyään tahtoo olla, eikä niitä helvetin tiskovaloja!  ja oli halpa!

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Mä suosittelen myös noita peltoreja  mp3 liitännällä. Radiota en niistä juri kuuntele, mutta mp3-soitin on kytkettynä pihalla jatkuvasti. Keväällä oli kova kuume ostaa peltorin kuulokkeet bluetoothilla, jotta pääsisi piuhoista eroon, mutta suolainen noin 300 euron hinta lykkäsi päätöstä.
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

• Vieras
Mä suosittelen myös noita peltoreja  mp3 liitännällä. Radiota en niistä juri kuuntele, mutta mp3-soitin on kytkettynä pihalla jatkuvasti. Keväällä oli kova kuume ostaa peltorin kuulokkeet bluetoothilla, jotta pääsisi piuhoista eroon, mutta suolainen noin 300 euron hinta lykkäsi päätöstä.
Juu. Piuhavehje on parempi. Mulla on tuo luutuutti, eipä ainakaan vanha puhelin osannut siirtää musikkia kuulokkeille sen välityksellä.

Mutta: Uusissa puhelimissa on myös Fm-lähetin. Se toimii hyvin. Vanhan traktorin paska radio soittaa siis puhelimen mp3 tiedostoja. Tää on hienoa  8)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta älä missään nimessä sorru dikiversioon!     miulla on jo kuudennet ( 6 ) versiot käytössä, ei kerkiä edes patteria vaihtaa värkkiin kun jo alkaa kajarit seota!  paskoja on niin paljon liikkeellä!

Kartsa

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
sulla on jatkuva ja katkeava virta väärin päin, siksi ne kanavat katoaa...

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Mutta: Uusissa puhelimissa on myös Fm-lähetin. Se toimii hyvin. Vanhan traktorin paska radio soittaa siis puhelimen mp3 tiedostoja. Tää on hienoa  8)
Se on hyvä ominaisuus. Jenkeis oli sama systeemi satelliittiradiota varten. Traktorin katolle lautanen, vastaanotin hytiin, joka muunsi sen fm taajudelle. Ei tarttenu koskaan ettiä kanavia, kun oli pari sataa kanavaa valmiina. Varsinkin kun rock-asemat oli keski-lännessä melkoinen harvinaisuus.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Neljät manuaaliset peltorit olleet, joista kahdet periaatteessa kunnossa. Suomenkielisiä kanavia ei saa millään kohdalleen. Pitää kallistella päätä, että saa kanavan kohdalleen. Ruotsinkieliset kyllä kuuluu. Yhdet on bluutuutilla. Niihin saa puhelimen ladatun musiikin kyllä lähetettyä, mutta volume on niin hiljaisella, että ei oikein kuulu.
Viikon tässä olen niitellyt nuo bluutuuti Peltorit päässä ja kuunnellut traktorin omaa radiota. Välillä olen käyttänyt korvatulppia kun Peltorin sangat alkaa painaa päätä ja korvat muistuttaa akvaariota.
Mystinen kesälaatumies

Maalaispoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nothing runs like a deere
Viikon tässä olen niitellyt nuo bluutuuti Peltorit päässä ja kuunnellut traktorin omaa radiota. Välillä olen käyttänyt korvatulppia kun Peltorin sangat alkaa painaa päätä ja korvat muistuttaa akvaariota.

Ei kai nykytraktorissa mitään kuulosuojaimia tartte... ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

Ei pääse oikeaan tunnelmaan ,jos ei paskaa haistele avonaisesta takalasista.

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sattuneesta syystä tuli niiteltyä tolla kolmekymppisellä. 92 ha vanhalla 955 Natikalla.  :-\
Mystinen kesälaatumies

kusti65

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla on kesätraktorissa joku halpa BQR merkkinen radio. Siinä pysyy kanavat muistissa vaikka akku on irti talvella monta kuukautta. Ykköskoneessa on joku King ja siitä katoaa muistit heti kun kääntää päävirtakytkimestä virrat pois. Asensin pitovirran ohi päävirtakytkimen ja nyt tyhjenee akku viikossa jos ei käytetä :-\ :'( ...kele!!