Tuota kaistoina ajelua en ymmärrä meno-paluu koneella. Eikö se riitä, että ympärystöjen ajon jälkeen ajaa eestaas pisimmän tms. suoran sivun mukaan?
Mä en taas ymmärrä sitä, että jos koneessa on joku "erityisominaisuus" (ees-taas-ajomahollisuus), sitä olis sitte aina pakko käyttää :P
Ainakin vähemmän polkee päistekarheita kun ajaa kaistoina. Kiilat ajan silti ees-taas.
mutta kaistoina ajaminen polkee niittämätöntä kasvustoa josta tulee satotappiota..
jatkokysymyksenä, ajatko sitten paluuauroillaki samalla tyylillä?
Mutta poletuista päistekarhoista ei tule satotappiota? Entä laatutappio? Jos nyt tosikoksi on alettava, mulle on aivan sama miten kukin tekee. Nää on tilakohtasia juttuja.
Kääntöauralla hajen joskus peruuttamalla lyhyitä etuja ja pellon muotoilun vaatiessa, kynnän jopa sarkoina. Eli vastaus on, joskus. Ei se, että aura on paluuaura, poista mahollisuutta käyttää sitä kuin sarka-aura :P