Ymmärrän kyllä mitä ehkä pyrit tällä asialla kertomaan, mutta eiköhän tuossa perävaunussa tuolla telillä, renkailla sekä kytkemisellä traktoriin ole jonkinlainen merkitys siinä pystyssä pysymiseen ja tukemiseen ja sellaisia ei ainakaan minun käyttämistäni tikapuista ole vielä löytynyt
Niitä pankkoja taas on hyvä siirrellä tilanteen mukaan, jos ja kun ajettavana on usein lyhyempääkin tavaraa. Telin siirtoa nyt harvemmin tarvitsee tehdä, mutta mikäli meinaa tulla aisapainoisia kuormia (tai päinvastoin) niin se asia on ainakin helppo korjata.
No joo.. omasta puolestani annan nyt asian olla. Tehkööt jokainen omat päättelynsä.
[/quote]
Miten olet ratkaissut metsäperävaunusi kytkemisen traktoriin?Minä olen kytkenyt ne aina vetokoukkuun.
Motiivina minulla yksipalkkisuus/kaksipalkkisuus-keskustelussa ei suinkaan ole vaunun pystyssäpysyminen vaan uskomukseni siitä että kaksipalkkinen on kestävämpi, vaikka päinvastaistakin yritetään todistella. Mainittakoon nyt että minulla on ollut yksipalkkinenkin kärry. Tai oikeastaan kaksikin yksipalkkista kärryä, ensimmäinen ja viimeinen.
Kuten tuossa kerroinkin, pystyy minunkin kärryssäni vaihtamaan pankkojen paikkaa, vieläpä todella helposti.
[/quote]
Kokemusta tuntuu sinulta löytyvän vaikka millä mitalla, mutta pankkojen ja telien pantakiinnityksistä et sattunut tietämään...
Tuota vetokoukku asiaa en edes kommentoi..