Siitä Valtran nelosesta saa noin sata käyttökelpoista hevosta piste.
Sen yli menevät on sitten kikkailua etsien vääntöä tai kierroksia tai muutoin sirkustelua.
Jos oikeasti tarvitset yli sata heposta käytökelpoista voimaa, vaihda kutonen, sen hinnan erotuksen säästät polttoaineessa ja hermoissa.
Kyllä järki menisi, jos sataviiskymppisellä nelosella joutuisi tekemään sataviiskymppisen kutosen työt.
Noo ittellä sataviiskymppiseen neloseen lastusetä laitto 20 prossaa lisää tehoa ja ennenkaikkea vääntöä, jota nyt reilusti enempi mitä tossa kuutosessa sillä erotuksella, että toi nelonen on tosi ketterä

Aika näyttää kestävyyden, voimansiirto on kyllä sama kuin kutosissa, polttoaineen kulutus kestää kyllä vertailun kutosiin ja lisäpollet makso vähä toista tonnia..