Ihan hävettää luetella, mutta menkööt: Esimerkiksi vaikka NH:ta suunnitteleville!
5610 ford: 5000h, polttimoita, akut, ohj.tehostimen pumppu uusittu, startti vaihdettu.
6640 NH: 5500h, tehtaalta tullessa peräöljyjen linjastot väänneety liian jyrkiksi -> pumppu paskaks(takuu), käsijarrun anturi rikki, nostolaitteen nylon puslat kopin alta rikki -> nostolaite jumiin, nostolaitteen lukitusmekanismi "puhki" ja piti uusia, sitten normaalit polttimot yms.
TM140 NH: 5000h, pakat uusittu, vetolevy uusittu, venttilipöydästä karat jumissa -> hiottiin käypäisiksi(??menivät jumiin KÄYTTÄMÄTTÖMYYTTÄÄN??), etu banjo repesi halki keinun alta -> paikalle TSA135 banjo, molemmat potentiometrit rikki -> aikalailla nykimistä meno, kardaani akselin boorit ja booriholkit uusittu, ohjauksen pumppu uusi, perän pumppu uusittu. Muuten normaaleja öljyvuotoja ja polttimoita yms.
NYT varoituksen sana: ihan paska vehje!
T7030 NH: 700h lokarit, lokarien kaaret, lokarien stopparit(3krt), paineanturit vaihdettu kerran(vika ilmenee vieläkin aika ajoin), vaihteiston kaikki palikat vaihdettu, "keskiperän ja pakin" pakka poltti kiinni -> kumilenkki-ajoa, molemmat peilit vaihdettu (pinnat hilseilivät pois), lukuisia öljyvuotoja perässä, tehtaan suosittelemat öljyt todettu käymättömäksi ko.moottoriin (liian ohuet öljyt). Noitten öljyvuotojen takia käynyt 2 krt perä kuivana -> omasta pussista, koska takuu ei korvaa öljyjä. Keskilohko menee jumiin ja konetta saa käynnistää ja sammuttaa lähes aina soramontulle tullessa, jotta saa kuormaajan pelaamaan.
Eipä noissa nyykkäreissä sen enempää!
muuten myös harrastekäytössä 2 superdextaa ja 565 valmetti, joista nyt ei tietenkään ole voinut hajota mitään! (Paitsi valtusta leipo kone kiinni -> 502 kone paikalle)
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...