Joskus oli patun 655 ja 10tonnirullakärri, sieltä ensimmäisiä malleja, paljon sitä pakettia sai korjailla ja viksailla, ajokin oli melkein jatkuvaa, metsurihakkuita ja vähän motonjälkiä. Nostopuominpää katkesi,(valmistusvirhe)kouranleuvan välikapulat katkeilivat, jalusta oli rempula, kärrin telin ym laakeroinit perseestä, oli teflonipintaset laakerit, kun tappiin tulee jälkiä, sikäli liukulaakerit paskana, nivelaisan suojaukset piti tehdä uudestaan,aisan sylinterin korvakot vahvistaa. Heti uutuuttaan pantiin pajalle ja paljon fiksailtiin, sermit vahvistettiin, tolppien juuret käypäsemmäksi,kariroitten sisäpintaan 20pyöröteräs hitsattiin, valot takatolppansisälle,kaikkee mahollista tehtiin, ennen mettään vientiä. Kyllä moni ihmetteli, kun uutta konetta heti pitää korjailla, mut helpompi oli suorat raudat vahvistella, kuin kesken ajopäivän tulla pajalle korjailemaankalustoa. Silti sattu kaikkea, mitä ei voi ennakoida, nostosylinterin varren joutu vaihtaa(pölliosuma) kuormaimen putkitukset oli ahtaat ja hi-flexsin lyhkäsillä holkeilla puristetut letkut persiistä, paljon pientä murhetta. Kärri muuten kesti hyvin ja monet moittii yksipalkkista kärriä,mut ei runkoa tarvina hitsata ja myöhemmin telit jatkettiin ja tuli 500pyörät kärriin ja itse heti tehtiin kuvioon käypäset vetorullat ja omahydraulikka. Siitä ajasta keslan yhdistelmät parantuneet, mut varmasti hiomista vieläkin löytyy. Tavan täppärin ajossa kestää seisottaa hallinkulmalla, pitkän aikaa