Kesälaadussakin on enemmän energiaa. Johtopäätös: 40 asteen pakkasessa on kesälaadulla useampi heppa enemmän käytössä.
Niinpä, aina olis edullisinta ajaa niin "paksulla" sopalla kun mahdollista,
pakasella vaan tahtoo tulla ylimääräsiä sulkeisia hyytymisestä.
Kaikista rasvasinta kesälaatua meinasin heti keväällä tilata koko
kesäksi ja lokakuulla sit talvisoppaan suoraan.
Nesteen sivuilta saap päivämäärät milloon sopan laatua muutetaan
kesällä -0, -5 samepistet.
Kysymykseen pääseekö kylmällä sopalla pidemmän matkan on vastaus
KYLLÄ ja tehoot on paremmat.
Kun otat soppaa tankin täyteen kylmänä, alkaa se kiertäessään
paluun kautta osan takas, lämpenee coolerista huolimatta,
paisuu jne ja RIITTÄÄ PIDEMMÄLLE
Ei tällä "kuningasidealla" varmaan suuria voittoja tehdä mut kuitenki.
Tankkauspaikkaa valittaesa pakaasella pitäis ottaa aina maanpäällisesta
tonkasta kylmää niin sais tiiviimpää ja kuumalla kesällä maanalaasesta
pytystä sais taas sitä jäähytettyä "formulaa" jos niinku oikeen
tarkoiksi menee