Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tieliikennelaki ja polliisi vs. paalikuorma! => rapsut?  (Luettu 35170 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)


Toinen sattu minua huomattavasti huolellisemmalla kaverille, Q660 vaimentimen letkun mutteri päätti, toistaiseksi tuntemattomasta syystä, aueta ja sallia kauhan kääntymisen tiekosketukseen noin 40km/h maltillisessa nopeudessa, vakaintangon ja kauhasylinterin väliset kolmiopalat piti leikellä uudet, valtu ja kuski säilyivät vammoitta.
[/quote]
Mitenkä se vaimentimen letkun irtoaminen kauhan kääntöön vaikuttaa?? Toinen pallo on nostoon ja toinen laskuun...  :P
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Greenpwr

  • Vieras


Toinen sattu minua huomattavasti huolellisemmalla kaverille, Q660 vaimentimen letkun mutteri päätti, toistaiseksi tuntemattomasta syystä, aueta ja sallia kauhan kääntymisen tiekosketukseen noin 40km/h maltillisessa nopeudessa, vakaintangon ja kauhasylinterin väliset kolmiopalat piti leikellä uudet, valtu ja kuski säilyivät vammoitta.


Mitenkä se vaimentimen letkun irtoaminen kauhan kääntöön vaikuttaa?? Toinen pallo on nostoon ja toinen laskuun...  :P
[/quote]
Tuo on hyvä kysymys...olisko ollu kauhan huuli ottavassa asennossa. Vaimentimen asentajalle varmaan sattunu kahvitauko just mutterin kiristyksen aikaan...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)


Toinen sattu minua huomattavasti huolellisemmalla kaverille, Q660 vaimentimen letkun mutteri päätti, toistaiseksi tuntemattomasta syystä, aueta ja sallia kauhan kääntymisen tiekosketukseen noin 40km/h maltillisessa nopeudessa, vakaintangon ja kauhasylinterin väliset kolmiopalat piti leikellä uudet, valtu ja kuski säilyivät vammoitta.


Mitenkä se vaimentimen letkun irtoaminen kauhan kääntöön vaikuttaa?? Toinen pallo on nostoon ja toinen laskuun...  :P
Tuo on hyvä kysymys...olisko ollu kauhan huuli ottavassa asennossa. Vaimentimen asentajalle varmaan sattunu kahvitauko just mutterin kiristyksen aikaan...
[/quote]No sitten  :-X
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"

Tuosta alkuperäisestä aiheesta vielä sen verran tuli mieleeni, että meneehän tuossa Pielisen metallinkin kärryssä kuorma sen muotoillun kuormatilan ulkopuolelle paalin koosta riippuen enemmän tai vähemmän, ainakin kuvasta päätellen... Tästä voisi päätellä, että kärryvalmistajat tekee kärryjä, joilla ei laillisesti saa kuskata kärrylle tarkoitettua tavaraa?

tethering holes to their concave windings